חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ההכל על משכנתא - חישוב ריבית המשכנתא , מחזור משכנתא לדון בפורום משכנתא חישוב המשכנתא - מחשבון משכנתא





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה משפטית
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתב יד גרפולוגיה גרפולוג גרפולוגים

נושא המאמר: ייחודי ומשתנה בכתב היד
מאת: זמיר סיון - גרפולוג   שמור מאמר למועדפים

ייחודי ומשתנה בכתב היד
טענה נפוצה היא: כיצד ניתן לקבוע או לתאר את אישיותו של הכותב מתוך הכתב?
והרי שינויים בולטים מתרחשים בו, בכתב היד במהלך החיים ואפילו במהלך היום. אולי נכתבו בהיות (?) הכותב במצב של ריגוש, או של התלהבות או לחילופין של אכזבה או במצב נפשי של "בין הערביים" שבין ערנות לעייפות.
כדי לתת תשובה מהירה לטענה זו נאמר שאכן יש בה ממש - הכתב הוא דינאמי ורגיש כאחד וחלים בו שינויים, אולם למרות שינויים אלה נראה שתמיד נשמרים ייחודו של הכותב, וחד הפעמיות שבו, משמע, בכתב היד תופיע אישיותו המבדילה אותו מאחרים.
ניתן דוגמה מתחום אחר כביכול:
אנו פוגשים באדם שלא ראינו שנים, לעיתים עשרות שנים. בצעירותו היה בעל מראה נערי , בעל בלורית ומוצק ואילו עכשיו, לאחר שנים, הקריח, הזקין, ופיתח קרס בולטת. קמטים חורשים את פניו, וגם הבעתם, נאמר, הרצינה וסימני הזמן חרוטים עליה. והנה עם זאת ולמרות ההבדלים, אנו מזהים מתוך "התמונה - האחרת" את האיש המוכר לנו ואפילו מקבלים מושג ראשוני על אופי הבעתו "החדשה" ומשמעותו.
מהו הדבר ש"מסגיר" את האיש והופכו למוכר לנו? שהרי אם נפנה סימן לסימן יופיעו
כרס במקום גזרה גמישה
קרחת במקום השער השופע.
ואפילו הבעת הפנים הילדותית ינתה מקומה לרצינות ואולי לעצבות, ובל זאת הבחנו במשהו מוכר שהוא חד פעמי, באיזו שלימות מסויימת שאותה השוני בפרטים אינו מצליח לטשטש. כן ! זה האיש המוכר לנו.
פעולה זו של המוח יקשה להסבירה למחשב, וודאי שיש צורך בזמן ממושך וידרשו פעולות רבות כדי שהמחשב יוכל להגיע למסקנות (אם בכלל), ואילו אנו הבחנו בכך שלא שריכזנו אפילו תשומת לב מיוחדת ומודעת לכך.
דוגמה המתייחסת לתופעה דומה שקשורה בכתב היד: אדם קרוב לנו, חבר או בן משפחה נסע לחו"ל ושלח לנו משם מכתב. בלחץ הנסיבות כתב את המכתב או את הכתובת על גבי המעטפה בעמידה, על קיר מבנה, בתנאים לא נוחים, אולי אפילו כשהמדריך כינס את הקבוצה וביקש להזדרז והאיש נחפז והוטרד. אין ספק שבנסיבות כאלה חלים שינויים בכתב היד.
למרות זאת אם כתב היד של האיש מוכר לנו מקודם, יספיק לנו מבט חטוף כדי לזהות את הכותב גם בלא להפוך את המכתב לצד השני. בייחודי בכתב היד כמו הפנים הוא הנגלה לנו מייד. ההבחנה בחד פעמיות בולטת ומתגברת על המכשולים. זהו איפוא המהותי והייחודי שאינו נמחק כתוצאה מהנסיבות השונות.
כל אחד מאיתנו עשוי להיותשמח או עצוב, עייף או ערני ועדיין נזהה אותו בבירור ובאופן נחרץ. הרי זה "משה" עייף, "משה" עצוב, "משה" חולה וכד' ועדין משה הוא - ואפשר להבחין בייחודו ובאופן הביטוי המיוחד רק לו, שהוא האותנטי שלו.
ריית האישיות הייחודית, התמונה הכוללת, זוהי מטרתו של הגרפולוג. אומנם יש צורך לפרק את התמונה למאפיינים בודדים ולבחון את הכוחות ואת החומרים היוצרים אותה, אך אין לאבד את השלמות החד פעמית. אישיותו של האדם אינה רק צירוף תכונותיו אלא אותה ייחודיות וחד פעמיות שאסור שנאבד אותה בגישה
מכניסטית מדי וטכנית מדי לכתב ידו.

www.zamir-graphology.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זמיר סיון - גרפולוג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]