חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עו"ד דנה תדמור- היהדות הישראלית רחוקה מלהיות מקשה אחת מבחינה תרבותית ולשונית





    קישורי טקסט (לפרטים)




לוח דרושים בחינם
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיפוש עבודה דרושים חברות השמה דרושים מהנדסים

נושא המאמר: לוח דרושים לנוער
מאת: שרון קליין   שמור מאמר למועדפים

איזה צעיר או צעירה לא צריכים היום כסף כדי לצאת לבלות או לקנות איזה בגד מהמם? לא תמיד ההורים נותנים מספיק דמי כיס וכולנו מחפשים דרך למצוא עבודה ולהרוויח כסף. אז לוח דרושים לנוער של אתר "ג'ובנט" הוא המקום בשבילכם! בלוח תמצאו הצעות עבודה רבות לצעירים, והחיפוש ב"ג'ובנט" הוא ללא תשלום ולא דורש הרשמה מוקדמת.

הצע המשרות לנוער גדול יותר בקיץ אך בלוח דרושים לנוער תוכלו למצוא הצעות עבודה לאורך כל השנה. החל במקומות כמו קניונים, מסעדות, מקומות בילוי וכדומה ועד מקומות שבני הנוער מוזמנים להחליף בהם עובדים קבועים.

להלן רשימת אופציות נפוצות למקומות עבודה אותם תוכלו למצוא בלוח דרושים לנוער של אתר "ג'ובנט":
רשתות גדולות: מזון מהיר כמו בורגראנץ', מקדונלדס, בורגרקינג, פיצה-האט, דומינו'ס, רשתות בגדים קסטרו, רנואר, זארה ועוד. רשתות מזון כמו שופרסל, היפרנטו ומגה. הרשתות הגדולות תמיד יעמדו בסטנדרטים ולא יעבדו עליכם.

יהיו לכם משמרות קבועות, הפסקה לארוחה ומחליפים אם אתם צריכים לצאת. גם בחנויות בגדים פרטיות ניתן למצוא עבודה לנערות כמוכרות וכמובן שמקבלים הנחה משמעותית על הבגדים. שווה! מה, לא ברור?
עבודת הדרכה לילדים דרך מוסדות כמו עירייה, בתי ספר וגנים, שהם מארגני החוגים הגדולים. עוד אפשרות הן חברות גדולות, למשל סלקום, תנובה וחברות היי-טק, שלפעמים מארגנות חוגים לילדי העובדים.

אירגונים גדולים ומשרדים הזקוקים למחליפים זמניים לעבודות מגוונות, כמו חלוקת דואר, תיוק או מענה לטלפונים. היתרונות הם כמובן שכר טוב, סביבה ממוזגת ולעיתים אף הסעה.

יח"צנות מסיבות - גם נכנסים חינם למסיבות וגם מרוויחים על כל אורח שמביאים. אם אתם אוהבים לבלות - אתם מתאימים לזה באופן טבעי.
לונה פארק / סופרלנד -עבודה בשמירה, הפעלת מתקנים וניקיון ונכנסים חינם למתקנים. מתאים לתושבי האזור, כלומר תל אביב או ראשל"צ.
כתיבה לאתרי נוער באינטרנט, או לעיתון - אם אתם מוכשים בכתיבה., זו העבודה בשבילכם!
לפני שאתם מתחילים בחיפוש עבודה, כדאי לגשת ללשכת התעסוקה הקרובה למקום המגורים ולקבל פנקס עבודה ולהירשם לחיפוש עבודה.

אז אתם עוד כאן? היכנסו כבר עכשיו ללוח דרושים לנוער של אתר "ג'ובנט" ותבחרו את העבודה שלכם!

www.jobnet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]