חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ספא בסילבסטר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לוח דרושים נוער חברות השמה דרושים דרושים להייטק

נושא המאמר: לוח דרושים נוער
מאת: שרון קליין   שמור מאמר למועדפים

לוח דרושים נוער


מי לא זקוק לכסף? ודמי הכיס אף פעם לא מספיקים ובמיוחד לא בחופש הגדול. זה הזמן להפשיל שרוולים ולצאת ולהכיר את עולם העבודה. אם אתה צעיר המחפש דרך להרוויח כסף ולמצוא עבודה, לוח דרושים נוער של אתר "ג'ובנט" הוא המקום בשבילך! הלוח מכיל הצעות עבודה רבות בכל התחומים מביניהם תוכל לבחור את מה שהכי מתאים לך. החיפוש באתר "ג'ובנט" הוא ללא תשלום ולא דורש הרשמה מוקדמת והמשרות המוצעות בו מתעדכנות מידי יום. לוח דרושים נוער מכיל בתוכו עבודות גם לסטודנטים וחיילים משוחררים. על פי אתר משרד העבודה והרווחה מותר להעסיק נוער בחופשת לימודים רשמית מגיל 14. לפני שיוצאים לחפש עבודה יש לגשת ללשכת התעסוקה במקום המגורים ולהוציא פנקס עבודה רשמי אותו תצטרכו להציג במקום העבודה. מותר להעסיק בני נוער 8 שעות לכל היותר, ולא יותר מ-40 שעות בשבוע בסך-הכל. בלוח דרושים נוער של אתר "ג'ובנט" תמצאו הצעות עבודה מטעם חברות בתחומים שונים, וכן משרות מטעם מאגרי חברות להשמת כוח אדם (לפירוט החברות ראה כפתור "כל החברות" בעמודה מצד ימין). החיפוש נעשה לפי מילות מפתח, תחומים או חברות ומחולק לפי איזורים בארץ. מנוע החיפוש של לוח דרושים מאפשר לך לבצע התאמה מהירה בין כישוריך ורצונותיך לבין דרישות המעסיק, והאתר אף ישמור עבורך את המשרות שסימנת כדי שבפעם הבאה שתכנס ללוח דרושים לא תצטרך לבזבז זמן על סקירת עבודות שכבר בדקת. בין הצעות העבודה שתוכלו למצוא בלוח דרושים נוער תמצאו עבודות שונות במזללות ורשתות מזון כגון הפעלת קופה, ניקיון,הכנת המזון והגשה. עבודה ברשות הדואר הכוללת יציאה לשטח וחלוקת מכתבים וחבילות, שמרטפות ועבודה בקייטנות, עבודה בחנויות ועוד. אז למה אתם מחכים? היכנסו עוד היום ללוח דרושים נוער של אתר "ג'ובנט" ותתחילו להרוויח!

www.jobnet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]