חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיטות מקובלות להדברת טרמיטים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




רומניה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ישראלים רומניה עבירות מס מיסים

נושא המאמר: ישראלים שברחו לרומניה בשל עבירות מס – חוזרים לישראל
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
[email protected]


ישנם בנמצא ברומניה ישראלים רבים החפצים לחזור חזרה ארצה, אך הם אינם יכולים לעשות כן מסיבות שונות, כך למשל ישראלים החשודים או המואשמים בביצוע עבירות מס קלות (הקרויות בעגה המקצועית "עבירות טכניות"), כגון: עבירות של אי ניכוי מס במקור, אי העברת מס שנוכה, אי הודעה על פתיחת עסק או אי הודעה על שינוי בעיסוק ועבירות טכניות הדומות לאלה בחוקי המס הפיסיקאליים, והן עבירות מס כבדות אף יותר, או למשל ישראלים שמתקשים לפרוע את חובותיהם לנושיהם בארץ וכדומה. לצערנו, משרדנו נתקל לא פעם במקרים שכאלו.

עסקינן על פי רוב, בנישומים נטולי עבר פלילי שהעתיקו את עסקיהם לרומניה בעקבות החשדות או ההאשמות נגדם ו/או בנישומים אשר סרחו באופן חד פעמי עת ביצעו עבירות מס כגון דא והם אינם בגדר "שור מועד". כמו כן, המדובר לעיתים רבות בנישומים אשר תרמו רבות למדינה בדרכים כאלו ואחרות, כדוגמת אנשים ששירתו שירות קרבי בצה"ל, צעירים שכשלו בראשית דרכם בחיים או כדוגמת אנשים שחוו כשלון עסקי עת שמו כספם על קרן הצבי, או שקרסו עסקיהם עקב המצב הכלכלי הקשה בארץ ובעולם בכלל ובענפים מסוימים בהם עסקו בפרט, ובעטיין של נסיבות אלו מצאו את דרכם אל מחוץ למדינה כפתרון ומפלט להסתבכותם עם מערכת המס בישראל.

משפחותיהם של אלה שבחרו לעזוב את ישראל, מוצאות עצמן כתוצאה מן האמור רחוקות מיקיריהם ולא פעם – גם ללא מפרנס. משרדנו, אשר העתיק לאחרונה את משרדיו ברומניה בעיר בוקרשט, מתמחה, בין היתר, במתן ייעוץ, ליווי וייצוג לישראלים השוהים ברומניה מול רשויות המס בישראל במטרה לפתור את בעיותיהם ובמטרה לסלול את דרכם חזרה לארץ. אנו סבורים ומאמינים, כי בפתיחת "דף חדש" בין אותם ישראלים השוהים ברומניה וחפצים לחזור ארצה, לבין השלטון, יצא נשכר גם הציבור על ידי חיזוק של אינטרס חברתי ראשון במעלה – חיזוקו של העם היהודי בארץ ישראל. ברי אף כי אינטרס ההשבה לקופת המדינה יבוא על סיפוקו אך ורק בדרך שתסיר את איום ההליך הפלילי מעל אותם נישומים, מה שידרבן אותם לשוב ארצה ולהגיע להסדר כאמור. פעולה כזו תביא לאיחוד משפחות רבות שנקרעו מיקיריהם אשר מצאו כאמור מקלט בחו"ל וחוששים לשוב ארצה.

מטרתנו היא לאפשר לאנשים אלו לתקן את הדרך בה בחרו, באופן שיאפשר להם לשוב ארצה על מנת להגיע להסדר עם רשויות המס להשבת חובם לקופה הציבורית. נציין ונדגיש, כי לעיתים חששם של אותם ישראלים שברחו לרומניה מתגלה כחשש בדוי מיסודו, לאחר בירור מעמיק מול רשויות המס.

לא למותר יהא לציין את הטבות המס הרבות, אשר אושרו לאחרונה על ידי הכנסת במסגרת חגיגות ה-60 למדינתו הקטנה, במסגרת התיקון לפקודת מס הכנסה. הישראלים השוהים ברומניה יוכלו ליהנות מהטבות מס אלה עם שובם ארצה, ובין הטבות אילו ניתן למנות את הפטור ממס ומדיווח בישראל לתקופה של עשר שנים על נכסים והכנסות שמקורם מחוץ לישראל, ההקלות ממס על סוגי הכנסותיהם שמקורן בחו"ל, החל מהכנסות מריבית, מדיווידנד, משכירות, מעסק, ממשלח יד ממשכורת, וכלה ברווחי הון במכירת נכסים שמצויים מחוץ לישראל. כמו כן, ניתן למנות הטבות נוספות כגון הקלה במבחן הניהול והשליטה לגבי חבר בני אדם "תושב ישראל", מתן הנחה לקצבה של עולה ושל תושב חוזר ותיק מתן שנת הסתגלות ועוד.
לסיום נציין, כי ההתנהלות מול רשויות המס בארץ צריכה להיעשות במקצועיות וזהירות רבה ביותר, הן מול רשויות המס האזרחיות והן מול רשויות המס הפליליות, החל מהצעדים הראשונים לבירור אודות מצבו של הנישום. שכן, התנהלות בלתי מושכלת יכולה לגרום נזק לנישום ואף לסבך אותו עוד יותר, מאשר להביא לו תועלת.





רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]