חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אוסף ראשי ממשלת ישראל של עמוס אהרוני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משחקים משחקי פלאש אתרי משחקים משחקים חינם

נושא המאמר: משחקים ששינו את ההיסטוריה - אתרי משחקים - משחקים חינם - משחקי פלאש
מאת: משה   שמור מאמר למועדפים

משחקים ששינו את ההיסטוריה - אתרי משחקים - משחקים חינם - משחקי פלאש


ספר השיאים של גינס אסף קבוצה של מומחים לענייני גיימינג, על מנת לבחור את 50 משחקי המחשב והווידאו הכי חשובים והכי משפיעים בהיסטוריה של תעשיית המשחקים. משחקים דורגו על פי הצלחתם הכלכלית, כיצד הם התקבלו כשיצאו לשוק, השפעתם לטווח ארוך וכמובן עד כמה הם מהנים וטובים לדעת הקבוצה.  כמובן, מדובר בסך הכל בבחירה סובייקטיבית, אולם הרשימה תואמת בגדול רשימות דומות שפורסמו לאורך השנים - אך חסרה כמה מותגים מובילים, כמו Warcraft או Pacman. ניתן לשים לב שכמקובל בארה"ב ובבריטניה, מדובר רק במשחקי וידאו ולא במשחקי מחשב, שנחשבים לשוק שולי יחסית. לפיכך, תמצאו ברשימה משחקי מחשב רק אם הם יצאו גם לקונסולה כלשהי.  הרשימה מופיעה במהדורת 2009 של "גרסת הגיימרים" של ספר השיאים של גינס. אלו המשחקים הנבחרים: 1. Super Mario Kart 2. Tetris 3. Grand Theft Auto 4. Super Mario World 5. Zelda Ocarina of Time 6. Halo 7. Resident Evil IV 8. Final Fantasy XII 9. Street Fighter II 10. GoldenEye 11. Super Mario 64 12. Tomb Raider 13. Metal Gear Solid 14. Call of Duty 4 15. Sonic the Hedgehog 2 16. GTA San Andreas 17. Super Mario Bros 18. Zelda: A Link to the Past 19. Gran Turismo 20. Final Fantasy VII 21. Pro Evolution Soccer 4 22. The Orange Box 23. Lego Star Wars Complete Saga 24. Tekken 2 25. Wii Sports 26. Pokemon Red/Blue 27. Guitar Hero 28. Project Gotham Racing 4 29. Super Mario Galaxy 30. Resident Evil 31. Ico 32. Chrono Trigger 33. Gunstar Heroes 34. Soul Calibur 35. Advance Wars 36. Ridge Racer 37. Super Metroid 38. Castlevania: Symphony of the Night 39. GTA Vice City 40. BioShock 41. Star Wars: Knights of the Old Republic 42. The Legend of Zelda: Link's Awakening 43. God of War 44. Sega Rally Championship 45. Starfox 64 46. Elder Scrolls IV: Oblivion 47. WarioWare Inc 48. Saturn Bomberman 49. Crash Bandicoot 50. Outrun 2

www.games365.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]