חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הטלת עיקול על נכסים שאינם רשומים על שם החייב - אימתי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אלעד כהן קמיעות "קרע שטן" קבלה מעשית

נושא המאמר: קמיע "קרע שטן"
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים



יש לכם בעיה בפרנסה ? בריאות ? פריון ? מה הבעיה – קנה קמיע והחיים יסתדרו .
יותר מכך - קנה קמיע "קרע שטן" במבצע לבני המשפחה עם צירוף שמות השם כדי לדייק בפתרון הבעיה .
מה לעשות שהאר"י הקדוש אסר על כך מכל וכל שהוא אבי המקובלים שחי לפני כ – 500 שנה בארץ ? רק חבל שהמקובלים של היום שכחו את זה .
תופעה שלצערי אני נתקל בה יותר ויותר היא אלו שפונים אליי לבקשת עזרה במצוקה נפשית ומספרים שקנו קמיע זה או אחר – בעיקר "קרע שטן" למען שעתידם ישתפר – ועברה חצי שנה ושנה וכלום לא עזר . אין פתרונות קסם . פשוט אין . אדם צריך להבין מדוע נכפו עליו ייסורים כאלו ולעשות חשבון נפש עם עצמו – לקבל עזרה זה מבורך אבל להבין שהעזרה מגיעה רק מבפנים . מתוך נשמתך שלך . יכול להיות לך מדריך לדרך שבבוא היום יעשה את שלו וייעלם מחייך אבל לא אחד שבמפגש של חצי שנייה ימכור לך קמיע שישנה את חייך .

"קרע שטן" הם בעצם ראשי תיבות של המילים :"קבל רינת עמך שגבנו טהרנו נורא" . מילים אלו לקוחות מתוך מתוך תפילת "אנא בכוח" שעל פי המקורות נכתבה בספר יצירה על ידי אברהם אבינו . היטיב לפרש אותה הארי" הקדוש בימיו והסביר עד כמה עוצמתית תפילה זו לאדם שרוצה להתעלות בדרגתו הרוחנית .
הא"רי הקדוש חי בצפת לפני כ – 500 שנה , בין היתר הוא ביאר ופירש את ספר הזוהר והסביר לפרטי פרטים מהי תורת גלגולי הנשמות . הוא בעצם אבי הקבלה הלוריאנית הקרויה על שמו – האדון רבי יצחק לוריא . הארי" אסר על שימוש בקבלה מעשית , שימוש בקמיעות ושימוש בשמות השם ואף טען שהקמיעות נכון לימים בהם הוא חי הם מוטעים , כל שכן בימינו אנו . חבל שיצר האגו משתלט על הטוהרה לעזור ומקובלים של ימינו מוכרים קמיעות כאלו שסכומם מגיע לעיתים לאלפי שקלים . והכי מרגיז הוא שאותם מקובלים משתמשים בשם הדת . כנראה ששכחו את דברי הארי" הקדוש בספריו "שערי קדושה" ו"רוח הקודש" :
על קמעות :
דע כי כל השמות והקמיעין הנמצאים עתה כתובים בספרים הם מוטעים, צדיקים אמיתיים נותנים לאדם קמיע אבל מתפללים עבורו, כי כאשר האדם לוקח קמיע או כל תרופה אחרת, הוא רק עושה הפוך לעצמו כי הקב"ה מביא עליו יסורים כדי לנקות אותו ולעורר את האדם

על השבעות מלאכים ושימוש בשמות השם :
המשתמש בשמות הקדש רעתו גדולה עד מאד, ואותם המלאכים שהוא מכריחם בכח השבעתו לעשות רצונו באים ומחטיאים אותו לאבדו מן העולם.

על קבלה מעשית בכלל :
ענין השמוש בקבלה מעשיית, הנאסרת בכל ספרי המקובלים האחרונים,
אין לנו רשות בזמנים אלו, להשתמש בשמות הקדושים והמשתמש בהם ענשם גדול
"וזהו סוד ענין קבלה מעשית. ולכן אסור להשתמש בה, כי בהכרח יתדבק גם ברע המתדבק בטוב...
ולכן שומר נפשו ירחק מהם , כי מלבד שמטמא נפשו יענש בגהינם, ואף גם בעולם הזה קבלה בידינו כי יעני או הוא או זרעו יחלה בחולאים ... ישתמד הוא או זרעו:"

בספרו "שער הכוונות" מתייחס האר"י בפרט לתפילת אנאנ בכוח ולעוצמתה הרוחנית אך שולל מכל שימוש בקמיעות !


תחשבו טוב לפני קנייה כזו שתביא לכם פתרונות קסם לכל בעיה שיש בחיים – זה פשוט לא עובד ככה . האר"י הקדוש אמר , גדול המקובלים , לא אני ולא אף מקובל אחר שחי כיום בדורנו !
בהצלחה לכולנו בהתגברות הרוח על החומר כפי שאמר הא"רי :
"דע כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף והגוף הוא לבוש האדם ואיננו האדם עצמו..."
אלעד כהן .







www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]