חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת מחשבים מחודשים זולים ואיכותיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריכות ספא בריכת ספא ג'קוזי מערכות ספא

נושא המאמר: בריכות ספא מוסיקה ורוגע
מאת: משה אהרון   שמור מאמר למועדפים

פיתוח חדשני מאפשר התקנת מערכת מוזיקה אלחוטית חדשנית מערכת זאת הינה חדשנית ייחודית לעומת כול מערכות השמע הקימות בשוק והיא בעלת יתרונות רבים לעומת המערכת המוזיקה המסורתית.

את מערכת מוזיקה זאת ניתן להתקין ברוב דגמי בריכות הספא הקיימים שבשוק וניתן להתקינה גם לאחר שהספא כבר הותקן במקומו בגינה. מערכת המוזיקה האלחוטית זו כוללת את המרכיבים הבאים:

מגבר חזק וספק כוח ? המערכת כולל מגבר חזק במיוחד המאפשר קליטה טובה ואיכותית של גלי קול גם ממרחק. את המערכת מתקנים במקום מוסתר בן הרכיבים האלקטרונים שבתוך בריכת הספא. ·

משדר אישי ומקלט ?מותאם לקליטת שמע של אייפוד או כול מקור מוזיקה בעל קן חיצוני כמו רדיו , טלוויזיה, CDו.DVD המשרד יכול להיות ממוקם בבית והצליל ישלחו באופן אוטומטי למקלט שממוקם בתוך הספא. ·

שני רמקולים מוגני מים ? מסביב לגוף הספא , רמקולים מעוצבים ייחודיים אלו משלימים את המראה היפה של הספא ומספקים צלילי מוזיקה באיכות גבוה.
שלט רחוק ? מערכת המוזיקה האלחוטית כוללת שלט רחוק, השלט רחוק עמיד מים ונועד לשימוש בתוך הספא ומאפשרת התאמת עוצמת הקול ולבחור כול קטע המוזיקלי נבחר באייפוד שלך ומערכות מוזיקה אחרות. מערכת המוזיקה האלחוטית מתאימה לכול סדרות הספא ומאפשרת גם שידורג של המערכת המוזיקה הנמצאת בסדרת ספא שיש לו כבר מערכת מוזיקה מסורתית על ידי הוספה של המשדר והמקלט . ניתן לקלוט מוזיקה בספא מהמקורות הבאים: אייפודמערכת הסטריאו של הביתMP3.מערכת הרמקולים של טלוויזיהנגן CD ו DVD.משדר רדיוקבצי מוזיקה שמורים בתוך המחשב האישיחדשות ברשת האינטרנט.ערוצי שידור אלחוטיים.כול מתקן שמע עם קן חיצוני. ניתן להשתמש במערכת המוזיקה גם כאשר אתה לא נמצא בגינה מארח חברים או כל אירוע חברים ומשפחתה .

בריכות ספא ובריאות מי שמע על זה כבר לפני אלפי שנים גילו האנשים את הנוחות בשהייה במעיינות מים חמים , בימנו התפתחה מסורת זאת והיא נקראת הידרו טרפיה הכוללת שלושה מרכיבים שהם: ציפה במים, חום ועיסוי.
מכיוון שבמים משקל הגוף היינו עשירית ממשקלו מחוץ למים, הרי שהשרירים המיתרים והגידים יכולים להשתחרר ולנוח מכיוון שאין להם צורך לשאת ולתמוך במשקל הגוף.
החום והעיסוי ממריצים את מחזור הדם בגוף כתוצאה מכך ישנה עליה בכמות החמצן והמינרלים המגיעים לשרירים העייפים. תוך דקות לאחר שתיכנס לתוך מערכת ספא תרגיש את ההשפעה המרגיע של המים החמים על גופך.
כול דגמי מערכות ספא מספקים ציפה במים וחום אבל רק בריכות ספא איכותיות יכולים לתת לך עיסוי מושלם, מגוון הגטים ומיקומם מותאם במקום המדויק על מנת לעסות באופן נכון את הגוף שלך .נוחות בויסות עוצמת הגטים שבספא מאפשרת לך להתאים את עוצמת הזרימה כך שתאפשר לך לקבל את עוצמת העיסוי בכול מושב באופן המתאים לך .המושבים בנויים באופן מושלם לישיבת עריסה ומחבקים את גופך, משענת המושבים נוטה לאחור בעדינות ומבנה מושב השכיבה מאפשר לך מנוחה מושלמת ללא צורך להתאמץ להימנע מהנטייה של הגוף לצוף.

www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה אהרון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]