חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברות בדק בית – לבדיקה מקצועית ויעילה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ארה"ב טיול באורלנדו טיסות לארה"ב מידע ארצות הברית

נושא המאמר: אורלנדו ארה"ב
מאת: ישראייר   שמור מאמר למועדפים

לא בכדי זוכה המקום הזה לתואר "המקום הכי שמח בעולם" ואיך אפשר אחרת? מדובר בפארק השעשועים הגדול, האטרקטיבי והמוצלח שהקים וולט דיסני האגדי ושאפילו שבוע שלם לא יספיק בכדי לחוות את כולו.

דיסניוורלד

הממלכה הקסומה (Magic Kingdom) – חמש ארצות מרכיבות את הממלכה הקסומה: ארץ ההרפתקאות- Adventureland, ארץ החלוצים- Frontierland, ארץ המחר- Tomorrowland וארץ הפנטזיות- Fantasyland, אליה צמודה עיר הסרטים המצוירים של מיקי- Mickey’s Toon-Town וכיכר החירות Liberty Square. לכל ארץ הייחוד שלה, המתקנים שלה והתפאורה שלה. בעונה הבוערת מתקיימת ברחוב הראשי של ממלכת הקסם, בשעות הערב, תהלוכת SpectroMagic, ובה כל דמויות דיסני צועדות בסך. גם בשעות הצהריים מתקיים מופע וזה בדיוק הזמן לבקר במתקנים האטרקטיבים שמתרוקנים מאדם.
אפקוט סנטר (EPCOT Center) –ראשי התיבות של המרכז הן אב טיפוס ניסיוני לקהילה עתידנית. במילים אחרות, זהו פארק שעשועים המשלב חוויות לימודיות. המרכז מחולק לשניים:
"עולם העתיד"\>, Future World - הכולל תשעה אתרים עיקריים הפזורים מסביב לכדור הכסף הענקי. בכדור עורכים מסע במרחבי הזמן מימי האדם הקדמון ועד העתיד. ובמקום עוד שפע אטרקציות כמו משאית הניסוי בו עוברים המשתתפים את תהליכי הניסוי שעוברות מכוניות חדשות, בניין התגליות ובו תצוגה של טכנולוגיות העתיד, בניין האדמה- שיט בנחל מלאכותי סביב תהליך התפתחות עיבוד האדמה ומלחמת הגוף – סימולטור המדמה נסיעה בתוך עורקי הגוף.
"חלון הראווה העולמי", World Showcase: בו מצויים העתקים של 11 מדינות: קנדה, סין, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, מקסיקו, מרוקו, נורבגיה, בריטניה וארצות הברית על ההיסטוריה שלהן, המנהגים והנופים. במרכז מדי ערב מתקיימים מופע זיקוקים ומוסיקה מרהיב.

אולפני MGM – מופעים נהדרים המתבססים על הסרטים של חברת MGM . כאן תוכלו להירגע ולצפות במופע של אינדיאנה ג'ונס, בהצגה היפה והחיה, בסרט תלת מימד של החבובות ובמסעה של בת הים הקטנה. בין יתר האטרקציות באולפנים נמצא את מגרש ההרפתקאות של הסרט "מותק הילדים יתכווצו", במגדל הטרור תחוו את החוויה המפחידה של נפילה מגובה 13 קומות. במקום תוכלו לערוך, כמובן, סיורים אל מאחורי הקלעים של סרטים ידועים וקלאסיים ואל אולפני האנימציה.

ממלכת החיות, Animal Kingdom – בפארק זה תוכלו לערוך מסע לגילוי חיות מההווה ומהעבר הרחוק. בממלכה חמישה מרכזים עיקריים "כפר הספארי" – שוכן במרכז הממלכה ובתוכו נמצא עץ החיים וסביבו נהר התגליות. "המחנה של מיני ומיקי" – כאן תוכלו לפגוש את גיבורי ספר הג'ונגל ולצפות בפסטיבל מלך האריות. "מדינת הדינוזאורים", אפריקה – כאן תוכלו לנסוע ברכב ספארי בנוף הפראי של אפריקה ולפגוש חיות רבות. ו"תחנת השימור" – ובה פינות ליטוף והסברים על גידול החיות בדיסניוורלד.

פארקי מים – בדיסניוורלד שלוש פארקי מים: "לגונת הטייפון" Typhoon Lagoon , "מדינת הנהר" River Country ו- "חוף סופות השלג" Blizzard Beach הבנוי כאתר סקי מושלג.



עולם הים Sea World

הפארק הגדול בעולם המוקדש לים ולבעלי החיים הימיים: לווייתנים, כרישים, דולפינים, אריות , כלבי ים וחיות נוספות הנמצאים באקווריומים ובתי גידול גדולים. במקום מתקיימות הופעות רבות (בדקו בלוח המופעים המגיע עם הכרטיס) כשהמפורסם מכולם הוא מופע קפיצות מרשים של לויתנים אך גם הדולפינים ואריות הים במופיעים. במופע "משמר המפרץ" אקרובטים מבצעים פעלולי מים ובמתחם "המסע לאטלנטיס" תשוטו בסירות עץ בעיר האבודה אטלנטיס, שיט שמסתיים בנפילה מרטיטה מגובה רב. בחודשי הקיץ מתקיימות מדי ערב הופעות, כדאי לברר פרטים לפני שמגיעים.

איך מגיעים?

עולם הים נמצא במרחק עשר דקות נסיעה מדיסניוורלד, סמוך לצומת הכבישים I-4 ו- Bee Line Expressway Hwy 528), ממערב ל- International Drive. שעות פתיחה: 9:00-19:00,ויותר מאוחר בקיץ ובחגים.

אולפני יוניברסל, פלורידה, Universal Studios Florida

כאן תוכלו לדעת איך עשו את הסצנות המסובכות מהסרטים האהובים , תסיירו מאחורי הקלעים של הסרטים החדשים. תוכלו ליהנות ממתקנים מרהיבים, מנסיעה בחלל הלקוחה מ"בחזרה לעתיד", מנסיעה ברכבת תחתית בזמן רעידת אדמה ואפילו תוכלו להיפגש פנים מול פנים עם קינג קונג ועם הכריש ממלתעות. בפארק מספר רב של במות בהן מתקיימים מופעים שונים פעמים רבות ביום. והקטנטנים ייהנו ממגרש משחקים ובו מתקנים נפלאים.
אי ההרפתקאות (Island of Adventure), השוכן בסמוך לאולפנים, הוא פארק שעשועים חדיש שהוקם על-ידי סטיבן שפילברג. ועוצב עם מיטב החידושים הטכנולוגיים והחווייתיים. הכניסה בתשלום נוסף וניתן לרכוש כרטיס משולב לשני הפארקים הללו.
איך מגיעים?
המקום נמצא כ-20 דקות מנמל התעופה של אורלנדו על כביש I-4 ביציאה 29 או B.30 מידע נוסף ניתן להשיג בטל': 8000-363 (407).


"רטוב ופרוע", Wet N’ Wild

פארק מים גדול עם מגוון עצום של מגלשות, בריכת גלים, נהרות עם אבובים (מהירים ואיטיים) ושלל משחקי מים גם לילדים קטנים. חושבים שיש לכם אומץ? תנסו את ה-Bomb Bay ואת "הסופה" The Storm. בפארק מתקנים מיוחדים לסקי מים באגם מלאכותי ומתקן מצוין "לוחמי ההידרה" Hydra Fighter שבו אתם מתנדנדים בנדנדות ענק המופעלות על ידי סילוני מים.

איך מגיעים?
הפארק נמצא ברחוב: International Drive. טלפון: 4073513200.


מרכז החלל ע"ש קנדי, Kennedy Space Center

ממקום זה ממש משוגרות מעבורות החלל האמריקאיות. במרכז המבקרים אבנים מהירח ומבחר גדול של חלליות ולוויינים. ובשני אולמות קולנוע מקרינים סרטים תלת מימדים על מסכי ענק.
ממרכז המבקרים יוצאים סיורים באוטובוסים העוברים בין מתקני מרכז החלל וחיל האוויר. תוכלו לראות בין היתר את טיל השיגור הענקי. ב "היכל התהילה של האסטרונאוטים" תוכלו לטוס בסימולאטור המדמה מעבורת חלל ולהתנסות במתקני האימון של האסטרונאוטים.
איך מגיעים?
מרכז החלל נמצא ב"כיף קנברל" Cape Canaveral . 75 ק"מ מזרחית לאורלנדו דרך האוטוסטראדה Bee Line Expressway, טלפון : 4074522121. כתובת אתר האינטרנט: www.ksc.nasa.gov


קניות:

Belz Factory Outlet – 170 חנויות השוכנות במרכז קניות ענקי. ממוקם ברחוב International Drive באורלנדו.
Belz Designer Ootlet Center - מרכז לחנויות מעצבים . אף הוא ממוקם ב International Drive
צ'רץ' סטריט (Church Street) – מרכז בילויים הכולל מועדונים, מסעדות וחנויות. מגיעים לכאן בכביש I-4 ביציאה לרחוב אנדרסון.






www.israir.co.il/guide.asp?id=15&menu_id=14


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ישראייר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]