חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סימליות היאור מול האמונה בה'





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סדנאות צחוק סדנת צחוק יוגה צחוק צחוק

נושא המאמר: צחוק כדרך חיים
מאת: אריה תבל   שמור מאמר למועדפים

רבים שואלים אותי, בעיקר אחרי שהשתתפו בהרצאה או סדנת צחוק שלי, אם באמת ניתן לשלוט בתגובות שלנו לאירועים קשים, האם באמת ניתן לנהל את חיי היום יום על האתגרים הלא פשוטים הנקראים על כל צעד ושעל, כשאנו מחייכים, שרים וצוחקים (ואני נזהר לא לעצבן עם המונח "מאושרים" )?

לכל הספקנים (ספקנותם מובנת לי בהחלט, הרי אני בא משם) אני מסביר שכאשר מדובר על סדנת צחוק, אכן לא מדובר בעניין מובן, או פשוט, בהחלט שמדובר בתהליך ממושך של עבודה עצמית, תהליך לא פשוט הדורש יכולת קבלת החלטות והתמדה בתירגול, אך הדבר אפשרי גם אפשרי.

אך לפני הכל עלינו ללמוד ולהסכים על מספר דברים, עלינו ללמוד האם הדרך בה אנו רגילים להתמודד, כעס, בכי, דיכאון ושאר ירקות, סייעו לנו בעבר להשיג את מבוקשנו? על איזה צורך בעצם, עונה הכעס שלנו. את מי הוא משרת, האם לאחר שניגבנו את הדמעות דו"ח העו"ש שלנו שינה את הסכומים.

ברגע שנבין כי מילבד פוקן התיסכול לא קידמנו את ענייננו ולהפיך רק היסגנו אותם לאחור ובעצם הועלנו רק למבקשי רעתנו, הרי התגובה הבכיינית או הכועסת שלנו משרתת רק את הצד השני ואילו אנו הולכים ונחלשים.
אני באופן אישי עדיין לומד לשלוט בתגובותי ואני מודה העניין לא פשוט כל-כך, בטח לא בארצנו הקטנה בה הבירוקרטיה מכלה כל חלקה טובה וכל דאלים-גבר.

לצורך אימוץ דפוסי ההתנהגות והתגובות שלי, אימצתי מספר אימרות בהן אני מאמין בכל הלב ומנסה להציפן בכל עת משבר.

דרך נוספת שיכולה לסייע באופן משמעותי ליכולת שלנו להגיב נכון ובכלל להתמודדות נכונה מול אתגרי החיים תוך שימוש בחשיבה חיובית היא תרגול קבוע של שיטת ה"יוגה צחוק" וניסוי סדנאות צחוק.
הרי לא ראיתם עדין אדם המסוגל לכעוס או להתעצבן תוך שהוא צוחק.

או כפי שאני אוהב לומר " השתתפות בסדנת צחוק, עדיפה מהמתנה בתור לפסיכולוג...."

www.smiling.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריה תבל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]