חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברת קייטרינג לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קל למצוא בת זוג, זה בדוק!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשימה זוגיות גברים נשים

נושא המאמר: למה כל כך קשה לי למצוא זוגיות?
מאת: טלי וחנן זהר   שמור מאמר למועדפים

למה כל כך קשה לי למצוא זוגיות?


"מזל טוב !", אני שומע את כל החברים שלי צועקים לעברי, ואני מסנן לעצמי "עוד שנה חלפה ואני עדיין לבד, מה לא בסדר איתי? אני לא נהיה צעיר יותר!". וכל שנה ,במיוחד ביום ההולדת שלי, אני מרגיש את הכאב הזה והתסכול של להיות לבד. "אוףףף... עד מתי ??!!???"



הכל מתחיל בנורמות החברתיות...
הנורמה של החברה לגבי זוגיות היא שמעל גיל מסוים "חייבים" להיות בזוגיות, היות והשעון הביולוגי מתקתק, וככל שהזמן עובר הסיכוי שלנו למצוא זוגיות קטן. ואז אנו נחשבים חריגים בעיני החברה ובעיני עצמנו, והפחד שלנו מביקורת מבחוץ הוא עצום.
החברה יוצרת לחץ פסיכולוגי עצום על הפנויים המתבגרים, ותחושת הלחץ גוברת עוד יותר ככל שהגיל עולה. מי לא מכיר את המשפטים המפורסמים של ההורים: "מתי כבר תביא/י לי נכדים? ", "בקרוב אצלך..."
האמת היא שאין גיל אידיאלי למצוא אהבה – בכל גיל בו אתם נמצאים יש לכם סיכוי טוב למצוא אהבה, גם בגיל 120 !
ואם לא מצאתם אהבה עד עכשיו (ולא משנה בני כמה אתם), זה הזמן שלכם בדיוק עכשיו, לעשות שינוי בחייכם ולהיפתח אליה...


למה כל כך חשוב לנו למצוא בני זוג?
מיצר קיומנו כזכר ונקבה, פלוס ומינוס, אנו מחפשים את החצי השני שלנו שיהפוך אותנו לשלמים יותר. אנו מחפשים את האיחוד המבורך אשר יעניק לנו את הביטחון, האהבה, ההבנה, האושר והשמחה, ואת הדבר הכי חשוב - אנו לא רוצים להיות לבד, אנו רוצים זוגיות.
המשיכה שלנו אל בני המין השני היא אינסטינקט מולד שלנו, וצורך של הגוף והנפש לנו. שני אנשים נמשכים זה לזה לעיתים בלי להבין למה, אך היות והרגשת ההתאהבות היא כה טובה ומעצימה, לוקחים את החיבור כמובן מאליו.
כאשר אנו לא מוצאים אהבה התיסכול שלנו גדול, היות וצורך בסיסי שלנו להרגיש אוהבים ונאהבים לא מתגשם. לעיתים התיסכול כה גדול עד אשר אנו מפסיקים לחפש ומשלימים עם מר גורלנו.

אז למה באמת כה קשה לנו למצוא אהבת אמת?
התשובה מורכבת מגורמים רבים, ואנו ננסה במאמר לחשוף את המרכיבים העיקריים שמשאירים אותנו בסופו של יום לבד:
• אמונות שגויות
האמונות שלנו לגבי עצמנו ולגבי העולם בכלל יוצרות את המציאות שלנו. מגיל מאד צעיר רכשנו אמונות בסיסיות לגבי זוגיות, וכאשר אנו מתבגרים אנו מקבלים את אותן האמונות כאמת מוחלטת.
לדוגמא, אם בתור ילדים חווינו דחייה חוזרת ונשנית על ידי בני המין השני, אנו יכולים לגדול עם אמונה שאנו לא רצויים, או שאנו לא מושכים.
אם ראינו בתור ילדים את מערכת הזוגיות של ההורים מתפוררת, אז יכול להיות שנגדל עם אמונות כמו: "הזוגיות הורסת כל חלקה טובה", או "זוגיות אף פעם לא מחזיקה מעמד" או "האהבה דועכת כנמצאים בזוגיות".
דוגמאות לאמונות נוספות שרכשנו בעבר:
"אף אחד לא אוהב אותי"
"אין לי סיכוי למצוא אהבה"
"אני לא נראה/ית טוב"
"כל הגברים הטובים תפוסים"
"כל הנשים הטובות תפוסות"
וכל אמונה שכזאת יכולה בעצם למנוע מאיתנו מלמצוא זוגיות, אפילו אם אנו לא מודעים אליה.

אז איך נפטרים מאמונה שגויה?
קודם אנו צריכים לזהות את האמונות המגבילות שיש לנו על זוגיות ומערכות יחסים. ומרגע שזיהינו אותן, אנו צריכים למוסס אותן על ידי עבודת מודעות בעזרת כתיבה, דמיון מודרך, ציור או דרך נשימה מודעת (ריברסינג). העבודה עם הנשימה יכולה להוביל אותנו אל בסיס האמונה השגויה שלנו ולשחרר אותה. יש לנו אמונות כל כך מוטעות שמקשות לנו על החיים, ודרך הנשימה נוכל להיפטר מהן לאלתר ולהחליפן באמונות חיוביות מעצימות, שיעזרו לנו למצוא זוגיות.

• אהבה עצמית – האם אתה אוהב את עצמך?
כיצד אני יכול למצוא בן זוג שיאהב אותי אם אני לא אוהב את עצמי?
חוסר באהבה כלפי עצמנו גורם לנו פעמים רבות לחפש את האהבה הנכספת בחוץ, כלומר בבן הזוג העתידי שלנו. רוב הסיכויים שלא נמצא בן זוג במקרה זה, או שנמצא בן זוג שלא ימלא את חוסר האהבה שקיים בנו, ואז תגיע האכזבה מהקשר.
אך מרגע שאנו נפתחים לאהבה כלפי עצמנו, אנו זמינים לכל האהבה האינסופית שיש שם בחוץ. אנו ניזונים מאהבה וזקוקים לה על מנת להיות מאושרים.
כאשר אדם אוהב את עצמו באמת, הוא הופך למגנט רב עוצמה שיכול ליצור לעצמו זוגיות אוהבת. שני אנשים שלמים אשר אוהבים את עצמם ונמצאים בקשר זוגי, רק מעצימים את האהבה ביניהם, וגדלים יחד.

איך להיפתח לאהבה עצמית?
חוסר באהבה כלפי עצמנו נובע מהעבר שלנו, שבו חווינו בילדות חוויות של פחד, כאב, נטישה, פגיעה פיסית ומילולית וחוסר אהבה מהסביבה שלנו. בתור ילדים אנו מצפים שהסביבה תעניק לנו את כל האהבה והתמיכה שאנו זקוקים לה, וכשאר אנו לא מקבלים אותה, אנו מתאכזבים והאהבה שלנו נסגרת.
הדרך להיפתח לאהבה אם כן היא לשחרר את העבר שלנו. והדרך הכי טובה והכי מהירה היא דרך הנשימה המודעת, שבאמצעותה אנו יכולים להגיע לכל זמן בעבר שלנו ולשחרר חוויות כואבות שעיצבו את האישיות שלנו, וגרמו לנו להיפגע,להרגיש שאנו לא בסדר, ושלא מגיע לנו לקבל אהבה.
אנו רוצים לשחרר זיכרונות שליליים ובמקומם להיפתח לאהבה עצמית, הערכה עצמית ולפתח את האמונה שמגיע לי.
מגיע לי להיות במערכת יחסים טובה אוהבת ומעצימה!

• פניות לקשר
כל אחד צריך לבדוק עם עצמו האם הוא באמת פנוי לקשר?
קשרים רומנטיים שהיו לכם בעבר ושעדיין לא שחררתם אותם לחלוטין, יכולים למנוע מכם ליצור זוגיות חדשה. אם יש לי רגשות לבן/ת זוג האחרון שלי, יהיה לי קשה להיפתח לאהבה עם בן זוג חדש.
לעיתים, גם כאשר אנו מצהירים לעולם שאנו מחפשים זוגיות, אין לנו כרגע זמן אליה, או שהיא לא בראש סדר העדיפויות שלנו. אולי העבודה שלנו כרגע תובענית מידי, או שהחופש האישי שלנו הכי חשוב לנו כרגע, ואז נתקשה שוב למצוא זוגיות.
אם אתם רוצים למצוא אהבה, החליטו שאתם מפנים לה את הזמן והמקום שנחוץ לה ואז באמת תתחילו לקרב אותה אליכם.

• יצירת זוגיות
הרבה יותר קל למצוא זוגיות כאשר יש לנו את הכלים המתאימים. אחד הכלים שמומלץ מאד להשתמש בהם הוא חוק "המשיכה", שמשמעותו היא שאנו יוצרים את העולם שסביבנו באמצעות המחשבות, המילים והמעשים שלנו. וכאשר אנו משתמשים בחוק המשיכה למציאת זוגיות, אנו מגבירים אלפי מונים את הסיכוי שלנו למצוא אהבה, ואז מגיעות הזדמנויות לקשר טוב ואמיתי..

רחל כותבת: "הכל התחיל בנשימה.
כשהתחלתי לנשום נשימה מעגלית, הבנתי.
החיים ללא מודעות עצמית לדברים שבתוכי הביאו אותי לדפוסים חוזרים ונישנים בחיי. דרך נשימה מודעת יכולתי להגיע אל אותם דברים "חבויים" שהיו בתוכי שכלל לא ידעתי על קיומם, ולשנות אותם. לשחרר אותם לתמיד...
הבנתי איפה הבעיות והתקיעויות שלי, הסרתי את כל המיותר בחיי, והיום אני מוכנה מתמיד לדרך חדשה לעבר זוגיות מופלאה"


מה הקשר בין נשימה לזוגיות??

קושי ליצור בחיינו זוגיות טובה, תומכת ואוהבת קיים מחסימות שונות שיש לנו בגוף ובנפש.
יש סיבות שונות שבגללן נוצר שוב ושוב הקושי הזה, יכול להיות שאנו יודעים את הסיבה (לדוגמא:מערכות יחסים כושלות שראינו בילדות, טראומה עם מערכת יחסים שחווינו בעבר) ולא יודעים כיצד לשחרר את אותו הקושי, או שאנו לא מודעים למקור הבעיה ושוב ושוב "נתקעים" באותם הדפוסים, ומתקשים במציאת זוגיות.
הנשימה המודעת מגיעה לכל אותם מקומות חסומים ומשחררת אותם לתמיד.

ברגע שאנו מתמקדים בנושא הזוגיות דרך תהליכי מודעות עצמית, ולאחר מכן נושמים נשימה מעגלית (ריברסינג), אנו יכולים להגיע לכל חסימה וקושי שיש לנו עם מערכות יחסים, מציאת זוגיות, פחד מאינטימיות וכו... ולשחרר אותה לאלתר.
ביכולתה של הנשימה "להפוך" לנו את החיים לטובים יותר ומאושרים יותר.

"יש אינסוף אהבה בעולם, צריך רק לנשום – ואתה כבר שם…"




טלי וחנן זהר מקימי בית "להיוולד מחדש"-המרכז הישראלי לנשימה מודעת.
אנו מטפלים ומנחי סדנאות ריברסינג מזה כ-6 שנים באזור המרכז, ומקיימים סדנאות מידי חודש וכן סדנאות חוויתיות בים המלח.
תהליך הריברסינג עזר לנו אישית לצמוח ולהגשים את כל משאלותינו, והיעד העיקרי שלנו הוא להפיץ את הכלי הנפלא הזה לכמה שיותר אנשים.

http://www.rebirthing.co.il

טלי - 052-8566947
חנן - 052-2897824
[email protected]



או עורכים סדנאות של 3 מפגשים לנשימה מודעת (ריברסינג) למציאת זוגיות. הסדנה נותנת את הכלים למציאת זוגיות וזאת דרך נשימה מודעת. במהלכה אנו נותנים את כל הכלים הדרושים על מנת למגנט אל חיינו זוגיות, ונלמד כיצד לשחרר את החסמים המונעים מאיתנו למצוא אהבה, וזאת בעזרת נשימה מודעת שהיא אחד הכלים העוצמתיים ביותר לשינוי והתמרה עצמית.
כל הכוח והעוצמה נמצאים אצלנו, בנשימה...





www.rebirthing.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי וחנן זהר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]