חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בריחת שתן לא רצונית לנשים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעל לוטן לוטן תדמיות עונות השנה יחסי ציבור

נושא המאמר: יחסי ציבור ועונות השנה
מאת: יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים


עונות השנה ויחסי ציבור.


כמו בחיים גם בעסקים מאפיינת תקופת האביב תקופה של חידוש, רענון וצמיחה. נראה שלכולם מתאים להתעורר מ"שנת הדוב" ולהעביר להילוך גבוה.

מהיבט של יחסי ציבור זו תקופה מצוינת לבניית מסרים מחודשים. ניתן וצריך לנצל את תחילתה של התקופה הזו ולמנף את הפעילות העסקית תוך כדי פעילות של חשיפה המותאמת בדיוק לשלבי הצמיחה בעסק.

האביב אשר מגיע מייד בסוף החורף מהווה הזדמנות מצוינת לאירועים תדמיתיים אשר יחברו בין עסק ללקוחותיו, להשקות של מוצרים חדשים ובעיקר לחידוש תקשורת!

יחסי ציבור זהו תחום המתבסס על תקשורת חיובית בין אנשים ומכאן תפקידה לנצל לטובה כל הזדמנות המאפשרת הגברה וחידוש של קשרים. בפתחה של תקופה זו יש לבחון את הלקוח מנקודת זמן חדשה ולנצל את השפע אשר מציעה התקופה הזו על מנת לחשוף אותו מחדש בצורה שונה. זה מצריך את מה שאני קוראת לו "קריאייטיב עונתי" מה שאומר שאם מדובר במוצר בריאות יש צורך לעטוף אותו בקונספט החדש ולצאת במסרים שקהל המטרה יוכל להתחבר אליהם בקלות.

גם המדיה מכתיבה את צעדיה לפי עונות השנה. אייטמים תמיד יהיו קשורים לרוח התקופה ולכן בניית מסרים מחדש היא הכרחית. כדי לעשות יחסי ציבור טובים יש ללמוד את הלקוח, את מוצריו ואת המדיה המתקשרת איתו.

לעונות השנה יש להתייחס בשלב בניית האסטרטגיה ולתכנן את החשיפה בהתאם. יש לתכנן את החשיפה לקראת הקיץ כבר חודשיים קודם מאחר ויש לברר כמה שיותר מוקדם איזה סוגי כתבות מתוכננות ולשלב בהן את הלקוח. יחסי ציבור לוקחים אחריות על הלקוח ולכן יהיה זה לא מקצועי כלל לומר לו ש"לקראת הקיץ דברים מתנהלים אחרת ולא נערכנו לכך" יש לצפות זמן מה מראש למה לקוח יכול להתאים ואיפה יוכל להשתלב ולשלב את פעילות יחסי הציבור שלו.

לדוגמא: לקראת חג הפסח ניתן להחליט כבר בבניית האסטרטגיה שהלקוח יקציב לתרומות לנזקקים חבילות מזון. מאחר ופעילות כזו מבורכת היא תזכה לחשיפה מצוינת אך תפספס את המטרה לא תושג אם לא תתוכנן בקפידה מבעוד מועד. מה שאומר להכין מערכת צעדים לפרויקט המודדת עשייה וליצור קשרים עם עיתונאים חודש קודם כדי לדעת מוקדם ככל האפשר על כתבה שצריכה להיות בנושא ובכך לקדם את החשיפה.


חשוב לציין שכל פעילות או חידוש בעסק חייבת להיות מתואמת ומסונכרנת עם יחסי הציבור כדי לא להחמיץ הזדמנויות פז. כאשר העסק שקוע בפס הייצור של מוצר חדש ולא טורח לעדכן את יחסי הציבור המלווים אותו יש לכך השפעה חמורה על התנהלות יציבה מאחר ויחסי ציבור נבנים כאפקט מצטבר.
הידיעות יוצאות בעקביות בהדרגה על מנת לשמור על נוכחות תמידית ומיצוב מסוים ומכאן כאשר נוצר זמן מסוים בו לא העביר הלקוח בזמן נתונים לגבי פעילותו יכול להיגרם נזק לכל תהליך החשיפה המבוקר.

כל עסק יכול לצאת במוצרים חדשים המאפיינים תקופה. מסעדה תצא בתפריט חדש, חברה כלכלית תוכל לצאת עם פרויקט חדש המתאים לעונה , אומן יכול לתכנן תערוכה לפתחה של תקופה זו ואין ספור רעיונות יכולים לתת את התשובה לחיבור בין שתקופה, ללקוח , ליחסי הציבור. כאשר עבודת יחסי הציבור מסונכרנת היטב לכל הגורמים ההצלחה מובטחת ופריחתם של כולם גם כן.



יעל לוטן – מנכ"לית
לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il



www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."