חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתיופיה בפתח תיקווה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משרד עורכי דין עורך דין עורכי דין דיני עבודה

נושא המאמר: משרד עורכי דין
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

משרד עורכי דין הוא עסק אשר לרוב מנוהל על ידי עורך דין אחד או יותר. עיסוקו המרכזי הוא מתן פתרונות וייעוץ משפטי עבור אנשים פרטיים ו/או עסקים לגבי זכויותיהם וחובותיהם על פי חוק ולייצג לקוחות במשפטים פליליים או אזרחיים, הסכמים ושאר נושאים בהם נחוצה נוכחות עורך דין.
משרד עורכי דין מאורגן בעיקרון בכמה רמות, תלוי בתחום השיפוט שלו. הנפוצים הם:
משרד עורכי דין של פרילאנסר: העורך דין במקרה הזה הוא המשרד עורכי דין והוא זכאי לכל הרווחים ועליו מוטלים החובות וההפסדים
משרד עורכי דין בשותפות כללית: כל העורכי דין במשרד הזה שותפים בצורה שווה בחובות וברווחים.
משרד עורכי דין תאגידי: עורכי דין החברים במשרד מסוג זה זכאים למניות בחברה. בדומה לכל תאגיד אחר
בהרבה מדינות ובכלל ארצות הברית ובריטניה ישנו חוק המאפשר רק לעורכי דין להיות בעלים או להיות מנהלים של משרד עורכי דין. לפיכך, משרד לא יכול לגייס הון בזריזות כמו רוב תאגידים אחרים, על ידי הנפקת מניות לציבור. בארה"ב החוק תקף לגבי כל המדינות. אולם לאחרונה ישנו דיון לגבי הגמשת עמדה זו בכדי לאפשר למשרדים להתרחב במהירות.
החוק נוצר על מנת למנוע ניגודי אינטרסים. על פי דין, עורך דין אמור להיות מחויב במאת האחוזים ללקוח שלו ולייצוג האינטרסים שלו ולא לחייבו יתר על המידה. עורך דין המחזיק במניות החברה שחלקן הגדול ציבוריות ייתכן ויטה את החלטותיו לטובת בעלי המניות בחברה. דבר שלעיתים רבות יכול לבוא בניגוד לאינטרסים של הלקוח אותו הוא מייצג.
משרד עורכי דין מאורגן סביב שותפים אשר הינם שותפים ומקבלי החלטות בתחומים המשפטיים. מאחוריהם עומדים עמיתים, אשר הינם עובדים במשרד עורכי דין אשר ביום מין הימים יהיו גם הם שותפים במשרד ובמעגל השלישי עומדים עובדי המשרד אשר מספקים שירותי תמיכה עבור המשרד.
עמית במשרד עורכי דין ייאלץ לחכות עד 9 שנים בטרם השאלה אם להופכו לשותף במשרד תועמד לדיון.
יש המון יוקרה בלהיות שותף במשרד עורכי דין, במיוחד לאור התחרות הגדולה בשוק המוצף בעורכי דין.
זה מחזה די נדיר שנכפה על שותף במשרד עורכי דין להתפטר, אך זה קורה אם השותף מבצע עבירה או התנהגות לא אתית, מחלה כרונית או שהשותף אינו תורם במאומה לרווחי המשרד. ישנם משרדים אשר הכניסו סעיף אשר מציין גיל פרישה אל תוך הסכם השותפות. גיל זה יכול להיות גיל הפרישה על פי חוק ומעלה. מנהל בתאגיד, בניגוד לשותף במשרד עורכי דין, נמצא בסכנה גדולה יותר לאיבוד מקום העבודה אפילו אם האשמה היא לא שלו כמו בנפילת ערכי מנות החברה.
בארה"ב, קנדה וביפן משרדי עורכי דין בגדלים בינוניים ומעלה מעסיקים משפטנים בתפקיד המוגדר כ"יועץ". כפי שבית המשפט העליון במדינת קליפורניה קבע מספר הגדרות לתפקיד אשר אינן תואמת בדיוק את תפקיד העמית. יועץ במשרד עורכי דין הינו שכיר בדומה לעמית. למרות שמספר חברות מעניקות מעמד של פרילאנס ליועציהם. בניגוד לעמית, ליועץ במשרד עורכי דין יש את הלקוחות שלו. הוא מנהל את התיקים שלו בעצמו ומנהל עמיתים תחתיו. יחסים אלו נועדו על מנת לשמור על מאגר לקוחות ומקורות במסגרת המשרד. מעמד זה ניתן בעיקר לעמיתים שלא הגיעו למעמד של שותפים בחברה

www.davidsaar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]