חיפוש מאמרים

11738 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוספות לשיער דליל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אדריכלות ועיצוב פנים שיפוצים תכנון וליווי עיצוב עסקים תכנון רהוט

נושא המאמר: עיצוב אדריכלי לעסק כמקדם מכירות
מאת: רחל נצר   שמור מאמר למועדפים

עיצוב אדריכלי לעסק כמקדם מכירות

בתפקידי הקודם כמתכננת אורבנית קהילתית בשכונה גילה בירושלים קידמתי את רעיון שיקום ותכנון מחדש של החזית המסחרית ברחוב הגננת, שהוא הציר המרכזי בשכונה. התחלתי תהליך מורכב וארוך של גיבוש הסוחרים במטרה ליצור תכנון כולל לרחוב. לשמחתי התחלתי לראות מספר ניצנים ראשונים המקדמים את רעיון השינוי. אנשי עסקים ברחוב הבינו שההתחרות העצומה בעולם העסקים מחייבת אותם לחפש באופן מתמיד אחר דרכים להתחדש להתעדכן ולהפתיע, להתאים את עצמם לסטנדרטים המתפתחים בשכונות אחרות וברחבי העיר.

עיצוב וחידוש מראה העסק הוא מכלי המכירה החשובים. עיצוב נכון וייחודי, עדכני יעזור לעסק לבלוט ולהרוויח. אמצעי שמטרתו ללכוד יותר לקוחות – לפתות אותם להיכנס לעסק. יש לשים דגש לכך שלא מספיק לעצב ולחדש את פנים העסק אלא יש לתת את הדעת על שיפור הכניסה כולה כבר מהמדרכה כדי למשוך את הלקוחות פנימה. המטרה העיקרית העומדת בפני בעל העסק היא לשמר ולהגדיל את מעגל הלקוחות. כשבפועל המשמעות הכלכלית היא הגדלת הרווחיות בעסק.

לאחר ההחלטה לפתוח עסק ואיתור מקום פוטנציאלי כדאי להתייעץ עם אדריכל או מעצב פנים שייתן חוות דעת ראשונית על האפשרויות הקיימות במקום שנבחר, שיבחן את השטח בהתאם למהות העסק. גודל השטח, צורתו, דרכי גישה, וכו'. אם המקום נמצא מתאים והוסדרו כל ההליכים החוקיים
ניתן להמשיך עם הליך התכנון והבניה.

תהליך התכנון - הכנת פרוגרמה וקונספט עיצובי לעסק

מהות העסק – אלו שירותים יינתנו על ידי העסק
מיהו קהל יעד – לאלו לקוחות פונה העסק, צעירים, מבוגרים, נשים? אנשים מזדמנים ברחוב או כאלה שמגיעים במיוחד למקום? המשמעות היא ניתוח כל מקורות הרווח הפוטנציאלים.
מיקום העסק – ניתוח הסביבה, דרכי הגישה, נראות.
תקציב – כמה רוצים להשקיע בעסק, בחירת סדרי עדיפויות להשקעה
תכנון קונספט עיצובי ומיתוג העסק – בחירת חומרים, וצבעים שייחדו את העסק ויחשפו אותו בהתאם לקהל היעד שנבחר.
תכנון זרימה: ניתוח פונקציונלי לחלל בהתאם דרישות העסק, המטרה ליצור תנועה יעילה ונוחה לעובדים וללקוחות. זרימה נכונה ונוחה בין פונקציה לפונקציה מונעת עיכובים מיותרים, מעלה את רמת השירות, מאפשרת לבעל העסק לשרת יותר לקוחות ובאופן ישיר מגדילה את הרווחים.
תכנון רעיוני – הכנת סקיצות רעיוניות וגיבוש חלופה מועדפת.

שלב הביצוע
· הוצאת רשיונות עסק והיתרים במקרה הצורך
· הכנת תוכניות עבודה לביצוע.
· בחירת אנשי המקצוע לביצוע
· פיקוח וליווי בכל מהלך הפרויקט.

בסופו של דבר תכנון מקדים של העסק על כל מרכיביו יוביל את העסק לפעול נכון מרגע הפתיחה.

אשמח לייעץ לכל בעל עסק הרוצה ליצור את השינוי שיקדם את העסק נייד: 8872196 - 052
מייל R.netzer.arch@gmail .comאתר: www.r-netzer.co.il

r-netzer.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רחל נצר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."