חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה עושה תוכנית עסקית להצלחה ואיך מגיעים אליה - בזמן.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ברית בריתה

נושא המאמר: טיפים לברית
מאת: רן ביטון לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

אירוע ברית כמו חתונה או בר מצווה מתחיל בדברים הקטנים, אנו בחברת לי-קל אירועים וחתונות , החברה המובילה בארץ לארגון אירועים הכנו עבורכם מגוון טיפים לברית מילה:

המקום
אירועי ברית הוא רגע מרגש, חשוב לבחור את המקום המתאים עם המחיר הנכון. חישבו על הסגנון? אולם אירועים, גן אירועים, מסעדה או בית מלון?
בחרו מקום לפי מספר המוזמנים, אם יש לכם 200 אורחים אל תבחרו מקום שמכיל 400 מקומות, האורחים ירגישו לא בנוח וגם אתם.
אפשר למצוא אולמות קטנים או מסעדות מתאימות לאירועים, מקומות קטנים ואינטימיים עם עיצוב ושירותים של מקומות גדולים.

ילדים קטנים
בין המוזמנים יש ילדים רבים? אתם בטח רוצים שגם הם ייקחו חלק באירוע, אפילו בצורה פעילה.
ילדים כך אנחנו יודעים נוטים להשתעמם די מהר. אם יש לכם די הרבה ילדים באירוע, תדאגו להזמין מישהו שיעסיק אותם, הם ייהנו ואתם לא פחות. העלות די נמוכה והתמורה משתלמת: ילדים מאושרים הורים זוכים לשקט.

ברית זה משתלם!
עלות ברית מכסה את האירוע!
לפי כל הסטטיסטיקות: אירועי ברית מכסים את עלות האירוע, המחירים נמוכים והמתנות גדולות, אל תוותרו על ההזדמנות לחגוג, לא כל יום יש לכם הזדמנות לעשות מסיבה ולקבל מתנות, וכמו שכבר אמרנו, המתנות מכסות את האירוע.

צילום ברית
אל תוותרו על שירותיו של צלם מקצועי, נכון, היום כל בן משפחה עם מצלמה הוא צלם... לא כל יום חוגגים ברית מילה/ בריתה, הילדים ייהנו להסתכל על התמונות שיגדלו, בחרו צלם מקצועי, העלות קטנה והתמורה גדולה.

ברית מילה זול?
רוצים להוזיל את העלויות? החלטתם להפריד את טקס הברית מהאירוע? לא ממהרים לחגוג את הבריתה?
לתאריך האירוע יש משקל חשוב בעלויות, אם אתם יכולים לדחות את האירוע בשבועיים שלושה תגלו פערים משמעותיים, גם בתקופת הקיץ וגם בתקופת החורף, המחירים הטובים ביותר הם בתפר בין העונות.
בקשו לבקש הצעת מחיר לשני תאריכים וערכו השוואת מחירים.

מנות לכולם וגם כשרות
בכל האירוע הדבר המרכזי הוא האוכל , בחרו מנות שכולם אוהבים. אם יש מבני המשפחה כאלה המקפידים על כשרות גלאט אפשר להזמין להם מנות מאימות, כדאי לדאוג גם למנות עבור צמחונים וגם שומרי משקל- בר סלטים יכול להיות פתרון נהדר.

מה חשוב לסכם עם המוהל?
כדאי מאד לסכם עם המוהל שהברית שלכם היא הברית היחידה שלו באותו יום או שלפחות קיים הפרש של מספר שעות מברית נוספת שהוא צריך לבצע.

אתם לא רוצים שהמוהל יגיע אליכם מתנשף ומזיע לאחר שנסע בפקקים וגם אינכם רוצים שהוא יהיה בלחץ וימהר לברית נוספת אליה הוא צריך להספיק לאחר הברית שלכם.

שמות
אחרי תשעה חודשים הגיע הזמן לחשוב על שם מתאים, שמות לבנים וגם שמות לבנות, יש ביניכם מחלוקת על שהם? אפשר תמיד לבוחר גם שם אמצעי!

מתנות לברית
לצערנו לא כולם מביאים כסף לאירוע, כסף כמו חתונה זאת עדיין המתנה הטובה ביותר. אבל אם קיבלתם מתנה שאתם לא צריכים בדקו האם מצורף פתק החלפה.
במידה ולא, אל תרגישו לא נעים לשאול את האורחים היכן הם רכשו אותה, פשוט תגידו שבדיוק לפני כמה ימים קניתם משהו זהה ואתם מעוניינים להחליף את המתנה.
אם בכל זאת אתם מרגישים שלא בנוח לעשות זאת, יש ברחבי הארץ כמה חנויות שרוכשות מתנות כאלה ובתמורה תוכלו לקבל מתנה אחרת או לקבל החזר כספי, כמובן שנמוך יותר מהערך המקורי.

מזל טוב.

www.lee-kal.co.il/article.php?rid=754


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]