חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחדל ההסברה - עוברים מכשלון לנצחון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השרירים רקמות סוגי שרירים הלב

נושא המאמר: השרירים מבנה ותפקוד / יעקב עזרא
מאת: יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית תזונאי 0528567140   שמור מאמר למועדפים

השרירים מבנה ותפקוד / יעקב עזרא השרירים: תפקיד עיקרי: השרירים הם רקמות שמפעילות ומניעות את השלד. סוגי שרירים: השרירים מתחלקים לשלושה קבוצות עיקריות: 1) שרירים משורטטים - שרירי השלד. 2) שרירים חלקים - שרירים של איברים פנימיים. 3) שריר הלב - שהוא מעוצב משני הוריאציות. מבנה השרירים השרירים בנויים מסיבים רבים. כל סיב עטוף בקרום דק המכונה: Sercolema. סיבי השרירים מורכבים ממספר רב של ליפים (Myofibriles), תחת עדשת המיקרוסקופ ניתן לגלות שהליפים דומים לחוטים דקים, אשר יוצרים חבל עבה יותר - סיב. הליפים הם יסודות המתכווצים בתא השריר. הם שרויים בתוך נוזל המצוי בתא השריר, הסרקופלזמה המכילה חלבון, גליקוגן, שומן ותרכובות זרחניות עתירות אנרגיה (ATP - cp). מספר סיבים מתאחדים לקבוצה ע"י רקמה עדינה המכונה: פרימיזיום. קבוצת הסיבים הופכים בהדרגה לסיבי גיד ואלה מתאחדים לגיד עבה אחד, שבעזרתו השריר נאחז בעצם. השריר כולו עטוף ברקמה חיבורית. השרירים מורכבים: השרירים מורכבים מ- 70% מים ו- 20% פרוטאין. וכל השאר הם מלחי רקמות שונות. פעולת השריר ואופן התכווצותו: גירוי עצבי מתאים יגרום לכיווצו של השריר. אולם, הכוח המניע את תהליך הכיווץ טמון בשני סוגי החלבון המצויים בכל ליף. הראשון, העבה יותר, מכונה: מיוזין. השני, הדק יותר מכונה: אקטין. האזור המצוי בין שני קווי רוחב מכונה: סרקומר הסרקומר מתכווץ כתוצאה מגירוי עצבי. ניתן להסביר את מנגנון ההתכווצות באמצעות תיאוריית ההחלקה. בעקבות גירוי עצבי המגיע אל סיבי השריר מתפרק חומר כימי עתיר אנרגיה המכונה: ATP (אדינוזין טרי פוספאט). חומר זה המספק אנרגיה לפורודות החלבון, גורם לתנועת ההחלקה של האקטין על פני המיוזין. התכווצותם של הסרקומרים מביאה להתקצרות הליף. התכווצותם של הליפים גורמת להתכווצות הסיב, והתקצרות מספר סיבים מביאה להתכווצות השריר.


השרירים, תזונה, תפריט, דיאטה, חיטובים, הרזייה, הרזיה, השמנה, שמן, שומנים, שריר, שרירים, פיתוח גוף, אנטי אייגינג, דחיית תהליכי הזקנה, שימור האנרגיה, בריאות, תוכלת החיים, ויטמינים, מינרלים, תוספי מזון, חלבונים, פחמימות, קלוריות, קריאטין, ויטמין, צמחי מרפא 

www.healthnfit.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית תזונאי 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]