חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מצלמות אבטחה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיסכון בעלויות חיסכון בחשמל מחשבים חיסכון בכסף

נושא המאמר: המפתח לחיסכון והתייעלות
מאת: טליה מור   שמור מאמר למועדפים

המיתון נותן את אותותיו ומורגש במגזרים השונים אך בעיקר יוצר עול חדש וכבד על כתפיהם של בעלי העסקים הקטנים. בעלי עסק חוסכים אגורה לאגורה ובחג פסח זה, יחד עם החמץ היו שמחים לבער קצת חובות כספיים ברוח החג. אם מעבדות לחירות יצאנו, מדוע שלא ננסה לצמצם במידת האפשר את ההוצאות השוטפות של בית העסק המצוי.

ד"ר אבינועם בירן, יועץ ארגוני של חברת שלגל ומרצה לניהול מערכות חדשות במכללת עמק יזרעאל מדגיש את חשיבות החיסכון דווקא בדברים הקטנים. "בעלי עסק לפעמים לא מבינים עד כמה חיסכון של חמישה אחוזים פה ועשרה אחוזים שם יכול להוריד את ההוצאות השוטפות ולתת מעט אוויר לנשימה. היום כשבעלי עסק מתעמתים עם המשבר הכלכלי, הם מהר מאוד מפטרים. זו לא הדרך היחידה להתמודדות וישנם מהלכים יחסית פשוטים שיובילו לתוצאה זהה כשפני העסק לעתיד ולא להווה הבעייתי".

ליאור חשמונאי, מנהל חנות למוצרי חשמל "ליאור אלקטריק" בקריית ביאליק יישם הלכה למעשה את השינוי המחשבתי. "במקום לחשוב קיצוץ יש לחשוב במושגי התייעלות" הוא מסביר. אני לדוגמא הורדתי בהוצאות הפרסום שלי על ידי מעבר לפרסומים מעט יותר מתוחכמים באינטרנט. כך במקום להוציא אלפי שקלים בחודש על פלאיירים ומודעות בעיתונות המקומית, אני נעזר באתר האינטרנט www.pirsum4free.co.il האתר יוצר קבוצות על בסיס גיאוגרפי ושולח לרשימות התפוצה של בעלי תפקידים המעוניינים בתחום הספציפי אותו אתה מעוניין לפרסם. מהסקרים שלי, הפרסום באינטרט עובד".

עצה נוספת לבעל העסק המעוניין לחסוך מובאת על ידי Greenware Technologies www.greenware.co.il)) . רועי טל, מנכ"ל החברה והאדם שסייע למגוון עסקים קטנים וכן מוסדות חינוך והדרכה ברחבי הארץ מסביר את הצלחת המוצר שלו, דווקא בימי המיתון.
"המוצר שאנחנו משווקים הוא תוכנה המאפשרת לבעל עסק לפצל מחשב אחד לעד חמש עמדות עצמאיות. הרבה מנהלים של עסקים גדולים וקטנים נדרשים כיום להדק את החגורה, ומחפשים דרכים לחסוך בהוצאות אך מבינים שיש דברים שאותם בית עסק חייב. אחד הדברים האלה הוא מספיק מחשבים למילוי צרכי העסק. באמצעות התוכנה שלנו בעל העסק יכול ליצור סביבת עבודה ממוחשבת בחיסכון אדיר של כסף, חשמל ותקלות. כך, במקום לרכוש מחשב אחד לכל עובד או תלמיד, הוא יציב מחשב בודד ואליו יחבר מקלדות, עכברים ומסכים כמספר העמדות להן הוא זקוק. הפיתרון הוא אלגנטי מאוד ומשום שכל סביבת העבודה החדשה נובעת ממחשב בודד, מספר התקלות החומרתיות מצטמצם פלאים וכך גם העלויות של תמיכת מחשבים, כפי שאנו רגילים לראות בסביבה עם הרבה מחשבים בודדים, ועוד לא הזכרתי את נושא החיסכון בהוצאות החשמל".

לצד סביבות מחשבים הצצות בעזרת תוכנת פיצול המחשבים של Greenware Technologies מתעורר היום הצורך המשלים: אבזור ועיצוב המשרד.
אם בעבר היו בעלי עסקים משקיעים מאות שקלים ברכישת רהיטים ואביזרים שונים רק כדי ליצור מראה המוכתב על ידי מעצב פנים יוקרתי וגם יקר, היום ניתן לקבל שירותי עיצוב פנים און ליין. חברת אינטרדיזיין (www.interdzine.co.il) מציעה בעבור תשלום חד פעמי לא גבוה עסקת חבילה למנהל המצוי, זה שציפיותיו גבוהות וחוש הסטייל שלו... פחות. תרצה שמואלי, מנהלת חברת אינטרדיזיין מסבירה כי "כל שעל בעל העסק לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו ולמלא שאלון לגבי העדפותיו, מטרותיו בעיצוב המשרד וכיוצא בזה. אנחנו עושים את כל השאר. אנחנו יוצרים עבורו סקיצה ראשונית באמצעות טכנולוגיית הדמייה חדשנית שממחישה לו את הקונספט העיצובי. במידה וזה עולה בקנה אחד עם הויז'ן שהיה לו בראש, אנחנו מתקדמים בשלבים כאשר בעל העסק יכול לבחור אם לייצר את המייק אובר למשרד בכוחות עצמו, ואז אנו מדריכים אותו צעד אחר צעד לגבי כל צבע ובורג ועד לחנות בה עליו לרכוש את הספה הפינתית. בעל העסק יכול לבחור שהצוות המוכשר שלנו יעבוד בשבילו וניתן לפצל את העבודה כראות עיניו. עד כה קיבלנו פידבקים חיוביים מאוד מבעלי עסקים שנעזרו בשירותינו.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טליה מור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]