חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד למקסם את אחוזי הבניה ולבקשהקלות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אמא העצמה קריירה צמיחה

נושא המאמר: אמא קרייריסטית
מאת: גלית גרינשטיין   שמור מאמר למועדפים




אמא קרייריסטית קמה מוקדם בבוקר, כדי להספיק להכין את הסנדוויצ’ים, ארוחת הצהרים, להעיר ברוגע את גוזליה ולצאת זקופה על עקבים, רצוי שלווה ומחייכת ליום עבודה.

ואם לא כך?

ואם ישנם בקרים בהם הגוזלים לא משתפים פעולה , ואמא קרייריסטית יוצאת בדקות איחור, השלווה כבר לא מלווה אותה ובקוצר נשימה היא מגיעה למשרד/למפעל או לכל מקום בו היא אמורה להיות נחמדה, אדיבה יצוגית וכו'?

בכתבה זו נציע מספר טיפים להקל על אמא קרייריסטית, בימים לא ברורים אלו.

1. אמא קרייריסטית תצליח אם תדע לנהל את זמנה בתבונה. למזלה של אמא קרייריסטית ניהול זמן אפשר ללמוד. הפרדה בין חשוב לדחוף (ואנחנו רוצים לעשות דברים חשובים לפני שהם דחופים), סדר יום שכל בני הבית מאורגנים לפיו, הגדרת משימות ויעדים ובקרה על ההתנהלות תעזור לה לארגן את כל מטלותיה יותר בקלות.


2. אמא קרייריסטית תצליח אם תלמד להיות אסרטיבית. אסרטיביות מול הבעל, הילדים, הבוס וחבריה לעבודה. אסרטיביות מול הבעל תאפשר לה לחלק את הימים בהם היא או הוא יוצאים מוקדם/ חוזרים מאוחר. כן גם המשרה שלה חשובה. אסרטיביות מול הילדים תגרום להם לעזור במטלות הבית ולהקל על האמא הקרייריסטית (האצלת סמכויות). אסרטיביות מול הבוס תאפשר לה לנהל מו"מ על השעות והימים בהם היא יכולה לעבוד..(מחר יוצאת מוקדם, אבל מחרתיים נשארת למשמרת שניה...יכולה לעבוד בימי שישי פעם בשבועיים). אסרטיביות מול חבריה לעבודה תאפשר לה לקבל עזרה ולעזור בעת הצורך. (שיתוף פעולה ועבודת צוות).


3. אמא קרייריסטיית חייבת לפתח מערך של עוזרים ( שיתוף פעולה, האצלת סמכויות ועבודת צוות) למקרים בהם עליה להיות בעבודה ויהי מה. לא משנה אם הילד קצת חולה, הבית דורש ניקוי ולילד יש טיול בליווי הורים. מערך של עוזרים יכול להיות – סבתות, חברות, ביביסיטר אחים גדולים וגם אבא לפעמים. אמא קרייריסטית יכולה בהינף טלפון להקפיץ סבתא להביא ילד שמרגיש לא טוב הביתה, להפעיל את הבייביסיטר לקחת את הילד לחוג ולסמוך על אח גדול שיקח את הקטן לחוג.









4. אמא קרייריסטית מחפשת איך לנוע ממצב של תקיעות למצב של צמיחה. היא אוספת רעיונות והברקות אותם תוכל להציג בפני הבוס, כדי שיתייחס לדברים החיובים (הרבים) שהיא עושה...ולא ישים לב לקשיים שלה בניהול קריירה ובית. אמא קרייריסטית מחפשת פתרונות שניתן ליישם, ולא עסוקה בהאשמות או בתירוצים על המצב והקשיים.



ובסוף? אמא קרייריסטית תרגיש מוערכת וראוייה, גם בבית וגם בעבודה, ותיצור לעצמה חיים מלאים בהישגים משפחתיים וקרייריסטים כאחד.






על הכותבת:
גלית גרינשטיין
מאמנת עסקית, מנחת קבוצות
כלכלנית בהשכלתה, גרה בצפון ומצליחה לגדל 3 ילדים נפלאים תוך כדי פיתוח קריירה מוצלחת.
www.galitcoach.co.il
0522792180

www.galitcozch.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלית גרינשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]