חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כשהעניינים מתחילים להתחמם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמלת כלה שמלות כלה שמלות ערב מעצבת שמלות כלה

נושא המאמר: כיצד לבחור שמלת כלה
מאת: מירב טמיר   שמור מאמר למועדפים

זהו, הגיע סוף סוף היום. מתחתנים הגיע היום שחלמנו עליו מאז שאנחנו זוכרות את עצמנו, היום בו אנחנו הנסיכות. היום שלנו !!
אז קדימה נגשים את החלום.

כמו כל חלום שמתעוררים יש הרבה פרטים ולא כולם נחמדים או כמו שאומרים: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אז קדימה צוללים לתהליך בחירת השמלה.

הנושא הראשון שצריך להחליט לגביו הוא מה התקציב שלנו .כמובן שרגע אחרי שנמצא את שמלת החלומות נחרוג ממנו, אבל לפחות נתחיל עם תוכנית. זה נותן הרגשה שאנחנו פועלות עם השכל ולא עם הרגש למרות שמהר מאד הרגש ישלוט.

כלה לעתיד בוכה בקלות בגלל תפר שלא במקום, מחשוף או בד. זהו חלק מהתהליך ואם יש גם אמא בוכה זה רק מוסיף. בקיצור תתרגלו שאין מה לעשות: הרגש שולט.

מחיר - המחיר תלוי קודם כל האם זו שמלה מוכנה או שמלה בהזמנה אישית. כמובן ששמלה מוכנה של מעצבת שמלות כלה בעלת שם יכולה לעלות יותר משמלה בהזמנה אישית ממעצבת שמלות כלה מוכרת פחות.

אבל ככלל שמלת כלה בהזמנה אישית יקרה יותר.

קו עיצובי – יש מעצבות שמלות כלה רבות וכל אחת עם סגנון אישי שונה, ממעצבות שמעצבות שמלות כלה מפוארות כבדות ומנצנצות, מלאות הוד והדר כיאה לנסיכה: בהן הכלה מוצאת את עצמה לעיתים חנוטה בתוך מחוך שלא נותן לה לנשום אבל נותן אשליה של גוף מדהים ומאד אבל מאד נשי. מצד שני, יש מעצבות שנותנות לכלה להרגיש שזו היא למרות שזו חתונה עם שמלות אופנתיות וכיפיות מבלי לתת לכלה הרגשה כאילו היא הביצה שהתחפשה. בין לבין יש המון מעצבים והמון סגנונות ....

אז איך בוחרים: קודם כל עוברים על אתרי האינטרנט המובילים ובוחרים כ- 5 מעצבות שמלות כלה שאהבנו. לחילופין אפשר לעשות זאת עם קטלוג מודפס.

אחרי שבחרנו את השלישייה הפותחת מתאמים פגישות עם כולם, בכל פגישה בודקים מספר דברים :
התהליך הינו תהליך ארוך של בין שלוש לשמונה פגישות עד שאתן יוצאות עם שמלה ביד אז חשוב שתרגישו נוח עם המעצבת, שנחמד לכם איתה כי תזכרו: בסוף צריך ליהנות ולא רק התוצאה חשובה גם הדרך, אז אם המעצבת לא נחמדה בפגישה הראשונה כנראה שביתר הפגישות היא תהיה עוד פחות.

בפגישה תמדדו מספר שמלות עד שתמצאו את האחת שאתן אוהבות. כמובן שזו שאתן אוהבות האמהות לא אוהבות ולהפך. ליחידות סגולה יש אימא בראש שלהן, לכן מומלץ להגיע לבד או עם חברה טובה שהיא בראש שלכן.
כמובן שבסוף אחרי שתבחרו שמלת כלה, מהרגע שתגיעו הביתה תתחילו לחשוב שבעצם השמלה שלא בחרתם היא יפה יותר.

בקיצור השלב של בחירת השמלה הוא ארוך. צריכים ליהנות ולבסוף להחליט ולבחור מעצבת שמלות כלה שמבינה אותך ויש לה הרבה סבלנות. תאמינו לי: תצטרכו כל גרם של סובלנות וסבלנות, גם אם אתן חושבות שאתן מלכות השליטה העצמית ברגע שאתן לובשות שמלת כלה פתאום, כמו איזשהו סוג של כישוף, כולנו דומות: מאד, אבל מאד, רגישות.

נקודה נוספת ומאד חשובה: אתם מודדות שמלה, מסתכלות במראה ומתעלפות: וואו איזו מדהימה, ממש כוכבת קולנוע, נסיכה. השד הרע אומר כן, תבחרי את זו. שמלת כלה ממש מדהימה. השד הטוב מזכיר לך שעוד מעט נגמר לך האוויר אז כדאי שתתחילי לנשום, ושהמחשוף הוא באמת מדהים אבל לא מאפשר לך לזוז יותר מעשרים מעלות לכל צד וגם יכולת ההליכה והריקוד הם לא משהו. ברגעים כאלה צריכים לזכור למה אנחנו בכלל פה. אנחנו פה כי אנחנו הולכות להתחתן עם הבחור אותו אנו אוהבות ואת זה אנחנו חוגגות, אז תבחרו שמלה שתרגישו הכי יפות ונשיות אבל גם אחת שתוכלו לשמוח וליהנות ולא להרגיש כמו מומיה ביום הכי חשוב שלכן.

תיהנו.

מירב טמיר.


www.meravtamir.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירב טמיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]