חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בוטוקס וחומרי מילוי קמטים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מנתח פלסטי ניתוחים פלסטיים

נושא המאמר: משך החיים של ניתוחים פלסטיים
מאת: ד"ר מאיר כהן   שמור מאמר למועדפים

דוקטור, כמה זמן יחזיק הניתוח ?

דוקטור, כמה זמן יחזיק הניתוח ? שואלים אותי כל יום מטופלים במרפאה. התשובה היא שונה לגבי כל ניתוח:

ניתוח אף, ניתוח אפרכסות וניתוח הגדלת סנטר נותנים תוצאה הנשארת למשך עשרים שנים לפחות.

לגבי האף - עם השנים יתכנו שינויים בקצה האף (הוא צונח ככל שהגיל עולה) או נעשה צר או רחב יותר (בהתאם למשקל הכללי של המטופלים). אבל, לרוב, התוצאה נשמרת ללא שינוי למשך מספר עשורים וברוב המקרים אין צורך לחזור על התיקון כלל. אותו הדבר כשמדובר בניתוח להגדלה של הסנטר ובניתוח אפרכסות - בניתוחים אילו, לאחר שלב ההחלמה הראשוני, התוצאה נשמרת למשך שנים רבות.

קילוף של צלקות בלייזר נותן תוצאה הנשמרת לעשר שנים לפחות.

הטיפול בלייזר מתקן למעשה את הנזקים שגרם תהליך זיהומי בפנים שהתרחש בגיל ההתבגרות. מכוון שהתהליך המזיק הסתיים, תוצאת הטיפול נשמרת לשנים רבות ולרוב אין צורך בטיפול חוזר לאחר כמה שנים.

ניתוח עפעפיים נותן תוצאה הנשמרת לעשר שנים לפחות.

הסרה מקצועית של עודף העור בעפעפיים העליונים על ידי מנתח פלסטי מומחה, נותנת תוצאה אסתטית טובה למשך עשר שנים לפחות. אולם, אחרי עשר שנים יתכן מצב שבו יווצר עודף עור קטן שיחייב תיקון זעיר הנעשה לרוב בהרדמה מקומית.

ניתוח מתיחת פנים נותן תוצאה הנשמרת למשך חמש עד חמש עשרה שנים בהתאם לשיטת הניתוח ולטיפול המשלים לאחר הניתוח.

מתיחת פנים מרימה את שכבות העור והשריר למיקום הצעיר שלהן. נפיחות מוגזמת לאחר הניתוח שאיננה מטופלת בזמן, עלולה לגרום למתיחה מחדש של העור ולרפיון של הרקמות מספר חודשים לאחר הניתוח. לכן, חשב ללוות את ניתוח מתיחת הפנים בסדרה של טיפולי ניקוז למפטי ידני ובאמצעות מכשיר LPG וזאת כדי להאיץ את ההחלמה. ביצוע של פילינג (קילוף) בלייזר של עור הפנים, כחודש עד שלושה חודשים לאחר ניתוח מתיחת הפנים, מאריך מאוד את אורך חיי הניתוח מחמש שנים לעד חמש עשרה שנים. הלייזר מכווץ את סיבי הקולגן ומונע רפיון של העור וצניחה חוזרת של הפנים. כמו כן, שימוש ברטינול ובחומצה גליקולית הקיימים בקרם היום והלילה שלנו, באופן קבוע, שומר על העור ומאריך את אורך חיי הניתוח.

ניתוחי הגדלת שדיים נותנים תוצאה הנשמרת בממוצע שלוש עד עשרים שנים.

צריך לזכור כי השד הוא אבר המורכב מרקמה גמישה ורכה (עור שומן ורקמת שד) התלויה מחוץ לגוף ללא תמיכה של עצם או סחוס. לכן, ברור לגמרי כי לדוגמא, בחורה בגובה 165 סמ' העוברת הגדלה של החזה עם שתל גדול של 500 סמ"ק תסבול מצניחה בלתי נמנעת של הרקמות תוך שלוש שנים. כדי להאריך את אורך חיי ניתוח להגדלת שדיים אני ממליץ לבחור תמיד בשתל הקטן ביותר המספק פתרון לבעיה האסתטית. שתל קטן יתן פתרון אסתטי טוב למשך כמה עשורים ולעיתים לא ידרוש טיפול נוסף. שתל גדול (מעל 300 סמ"ק) יתן פתרון אסתטי מיידי מעולה אבל בתוך כמה שנים יביא לצניחה של השד.

דר' מאיר כהן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

drcohen.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר מאיר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]