חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקיץ בעיצומו, בואו נשמר מפני התייבשות!





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים פיתוח אתרים בניית אתר קידום אתרים

נושא המאמר: בניית אתרים - תהליך בחירת הדומיין
מאת: ראובן אזולאי   שמור מאמר למועדפים

מהו דומיין?
דומיין (בעברית- שם מתחם) הוא השם שאותו יקלידו הגולשים בשורת הכתובות על-מנת להגיע לאתר שלכם. זוהי למעשה הכתובת של האתר והיא שייכת לבעלי האתר. דומיין מורכב משם ומסיומת כאשר הסיומת מייצגת את מהות האתר (לדוגמא- COM לאתר מסחרי, ORG לארגון או AC למוסד אקדמי) וכן את המדינה בה פועל העסק (לדוגמא- IL היא הסיומת של ישראל, UK של בריטניה וכן הלאה). בחירת שם הדומיין היא אבן היסוד של תהליך בניית אתרים שכן זהו שם האתר וכפועל יוצא מכך נגזר הלוגו שלו, הלינקים וכד'. בניית אתרים נכונה מתחילה בבחירה ורכישה של שם דומיין מתאים עוד לפני תהליך האפיון. שימו לב- הדומיין הוא רכושכם הבלעדי בדיוק כמו שם החברה שלכם וזכויותיו נתונות לכם ולא לחברת בניית אתרים שמקימה את האתר.

איך יודעים אם הדומיין המבוקש פנוי?
מרביתן של חברות בניית אתרים יספקו לכם את שירותי רכישת שם הדומיין כחלק מחבילת השירותים אולם טרם הפניה לחברת בניית אתרים מומלץ לבדוק האם השם המבוקש פנוי. זאת ניתן לעשות בכל אחד מהאתרים המוסמכים מטעם איגוד האינטרנט לבצע רישום של דומיינים, לרוב חברות בניית אתרים ואחסון אתרים. באם אתם מבקשים לרכוש דומיינים עם סיומות שאינן ישראליות או בינלאומיות אלא שייכות למדינות אחרות תוכלו לבדוק זאת באתרי חברות בניית אתרים במדינה המבוקשת.

איזו סיומת לבחור?
ישנן סיומות רבות המייצגות סוגי אתרים שונים. על-מנת להקל על מנועי החיפוש במציאת האתר שלכם וסיווגו מומלץ לבחור בסיומת המתאימה ביותר לאופי האתר ולמיקומו של העסק. אם אתם פונים לקהל יעד ישראלי בלבד רכשו דומיין עם סיומת ישראלית ואם אתם פונים לקהל יעד בין-לאומי רכשו דומיינים עם סיומת בין-לאומית. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם חברת בניית אתרים שבה בחרתם לביצוע העבודה וללמוד מניסיונם. חברות בניית אתרים מציעות לפעמים גם דומיינים בחינם שהם למעשה סאב-דומיינים, כלומר- שם מתחם תחת השם של חברת בניית אתרים.

כמה עולה לקנות דומיין?
מחירי דומיינים נעים בין דולרים בודדים למאות דולרים עבור דומיינים פנויים ועד לאלפי ועשרות אלפי דולרים עבור דומיינים אטרקטיביים במיוחד המוחזקים ע"י סוכני דומיינים. כאמור, מרביתן של חברות בניית אתרים מספקות שירותי רכישת דומיין כחלק מחבילת השירותים ויוכלו לספק הנחה משמעותית וכן לייעץ בבחירת הדומיין המתאים.


www.bonsite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ראובן אזולאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]