חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מי אמר סליקה בכרטיסי אשראי, ולא קיבל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות מערכת יחסים אימון אישי אימון לזוגיות

נושא המאמר: איך תשתחררי ממערכת יחסים לא בריאה
מאת: יעל צ'רניאק   שמור מאמר למועדפים

איך תשתחררי ממערכת יחסים זוגית לא בריאה?


את רוצה לסיים מערכת יחסים זוגית שלא בריאה לך, את נמצאת בקשר שלא נגמר ועם זאת לא מוביל לשום מקום, לא הולך לכיוון של זוגיות בריאה, חיים משותפים או חתונה ועדיין את מוצאת את עצמך ממשיכה להיות בקשר ה"בלתי אפשרי" הזה, ממשיכה להתראות עם הבחור, להיות בקשר טלפוני ובעיקר ממשיכה להיות קשורה רגשית. קיים פער בין ההבנה לבין הרגש - את מבינה שכלית שמערכת היחסים הזו לא בריאה לך, לא מקדמת אותך בחיים ולא מעצימה אותך – ועדיין את לא מצליחה לשחרר אותה. לפניך 10 טיפים שיכולים להאיר לך משהו על עצמך ולעזור לך להשתחרר ממערכת יחסים כזו:

1. האמיני בעצמך - שאת יכולה להיות במערכת יחסים טובה ומעצימה, ושמגיע לך להיות במערכת יחסים בריאה ומפרגנת.

2. חזקי את עצמך – אהבי את עצמך: מצאי את הדברים הטובים בך, את הדברים שאת אוהבת בעצמך, מצאי את "הפינה שלך": עשי את הדברים שעושים לך טוב, שכיף לך לעשותם. חזרי לעצמך – למה שאת רוצה .

3. הרחיבי את הראיה שלך - עשי zoom out על חייך: הסתכלי מעבר לסיפוקים המיידים, מעבר לנוחות הרגעית ולהרגשה הטובה במפגש או בשיחת הטלפון . התבונני על המכלול: האם הקשר הזה טוב לך? האם בשכלול הסופי הקשר הזה נותן לך הרגשה טובה? מעצים אותך? תומך בך? מחזק אותך? או שאת סובלת, מתוסכלת וכועסת יותר מאשר את מאושרת? האם הקשר מחליש אותך וחוסם לך אפשרויות למשהו טוב יותר?
הראיה הרחבה הזו יוצרת לך בהירות שתעזור לך לשחרר את הקשר.

4. הסכימי לראות את המציאות כפי שהיא. As is – שהגבר שאיתך הוא מי שהוא ולא מי שהיית רוצה שהוא יהיה. הרבה פעמים אנו אוהבות חלקים מסוימים אצל בני זוגנו אולם לא יכולות לקבל ולהשלים עם חלקים אחרים בהם, שאנחנו מרגישות כי הם קריטיים מבחינתנו, על מנת שנוכל להרגיש טוב בקשר. להסכים לראות את המציאות כפי שהיא, אומר, שאת מוכנה ומסכימה לראות שיתכן ובן זוגך לא ישתנה ושאת לא יכולה לשנות אותו כי זה מי שהוא ( אלא אם כן הוא יבחר לעשות שינוי בעצמו). מצב זה מעמיד אותך בפני בחירה: א. לקבל אותו כמו שהוא ולוותר על דרישותייך שישתנה, שיבין אותך, שיקשיב לך וכו'. ב. לבחור לא להיות בקשר הזה.

5. בחני את האמונות שלך – יש משפט מוכר שאני מאד אוהבת: אם תעשי תמיד את מה שתמיד עשית - תגיעי תמיד לאן שתמיד הגעת . נסי לראות באיזה אמונות את מחזיקה שלא משרתות אותך, לדוגמא: אני לא ראויה שיאהבו אותי, אני שרוטה, אני לא אמצא מישהו נורמאלי, אני לא יפה, אני לא מושכת, ועוד ועוד. פעמים רבות כשאנשים לא באמת מוכנים לקשר זוגי ולמערכת יחסים רצינית – הם בוחרים בבני זוג "בלתי אפשריים" בשבילם, לדוגמא: אישה שמאוד רוצה ילדים משלה ולהקים משפחה ובוחרת בבן זוג גרוש עם ילדים שלא מעוניין להביא עוד ילדים, או בחורה שבוחרת בגבר שלא מסוגל להעניק לה את מה שהיא צריכה ולא מוכן "לעשות עבודה על עצמו" כפי שהיא רוצה, או בחורה שרוצה גבר טוב לב אחראי ורציני ונמשכת דווקא לטיפוסים "מגניבים" שלא ממש רוצים ובשלים להתחייב וכו'. נסי לראות באילו אמונות את מחזיקה שהביאו אותך לקשר הנוכחי ולא משרתות אותך יותר, אילו אמונות עליך לשחרר?

6. שחררי את הרגשות הכואבים – עשי כל מה שאת יכולה ( במסגרת החוק כמובן) על מנת לשחרר את הרגשות הכואבים שצברת – עצב/ כעס/ תסכול/ אשמה/ שנאה וכו'. תוכלי לשפוך אותם על הדף ולכתוב את כל מה שעולה לך, פשוט להוציא הכול – אף אחד לא צריך לראות את זה, את יכולה לזרוק את הדפים לאחר מכן או לשרוף אותם כאקט לסגירת הקשר והכאב המלווה בקשר הזה. תוכלי לדבר על זה עם חבר או חברה קרובים שיכולים להכיל זאת, ניתן לפנות לאיש מקצוע או כל דבר אחר שיעזור לך לפרוק את המטען הרגשי שהצטבר בתוכך ומעיק עליך.

7. הכח לבחור – את יכולה לבחור האם להיות בקשר הזה או לא. את יכולה לבחור להיות בקשר בריא לך. את יכולה לבחור לא להיות בקשר שלא עושה לך טוב. את לא קורבן של הנסיבות - יש לך בחירה. גישה של בחירה, שאת היא זו שבוחרת מה נכון וטוב עבורך – נותנת לך כח עצום!

8. קבלי החלטה – אם בחרת לסיים את הקשר ואת באמת רוצה לשחרר את עצמך מהקשר, עליך להחליט, כמו רובוט, בצורה חד משמעית, שאת לא מתנהלת יותר מתוך הרגש הרגעי, מתוך געגוע זמני, מתוך סיפוק מיידי: את לא מתפתה לעוד מפגש, לעוד שיחה. פשוט להחליט כמו רובוט, ללא התלבטות – שאת חותכת. לא נפגשת, לא מתקשרת, לא שולחת SMS, ולא מקבלת ממנו עוד הצעה מפתה למפגש. לא עוד. אם בחרת לסיים, זה אומר שהקשר לא נכון לך, לא בריא לך וכל המשך של הקשר זה בזבוז זמן יקר שלך ביצירת משהו אחר, טוב יותר. זה אולי יראה לך בהתחלה כהחלטה קרה ללא רגש - אבל לפעמים הרגש מטעה אותנו הוא מסונוור ומושך אותנו למקומות לא נכונים לנו.

9. קחי אחריות על חייך – פתחי דף חדש, צרי לך מציאות חדשה ובריאה. אמצי לעצמך אמונות שמשרתות אותך: אני ראויה למישהו שיהיה טוב אלי, אני יכולה להיות בזוגיות טובה, אני יכולה לעשות שינוי בחיי, מגיע לי, אני טובה, יש בי איכויות רבות לדוגמא: אהבה, נתינה, פתיחות, הקשבה, יצירתיות, יש לי הרבה מה לתת לבן זוג הנכון איתו אהיה בקשר ומגיע לי לקבל בצורה הדדית, מגיע לי שיאהבו אותי בזכות מי שאני, שיעריכו אותי ואת האיכויות שיש בי, שיכבדו אותי ואת רצונותיי, שיתעניינו בי ובמה שאני עושה בחיי, מגיע לי בן זוג מפרגן, מפנק, מתחשב, מעריך וכו'.

10. והכי הכי חשוב... תהיי אותנטית עם עצמך. תלמדי לזהות את המקום הפנימי בך – שאמיתי ושיודע מה באמת נכון עבורך, מעבר לרגשות שלעיתים מתעתעים בך, מעבר למחשבות שלא מפסיקות לרוץ - יש בך מקום שקט שיודע. הקשיבי למקום הזה בך, סמכי על עצמך, דעי מה באמת נכון לך ותהיי בטוחה שהתשובות תמיד אצלך, אין אדם בעולם שיודע יותר טוב ממך מה נכון עבורך.



www.life-coach.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל צ'רניאק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]