חיפוש מאמרים

11714 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נושא כאוב מאד, כוסות חד פעמית עם לוגו של קפה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימודי גרפיקה קורס פוטושופ שיווק באינטרנט פרסום

נושא המאמר: מזה עיצוב גרפי? מה אנחו מעבירים בעיצוב גרפי?מאת סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111
מאת: חנוך סולומוביץ סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111   שמור מאמר למועדפים

מזה עיצוב גרפי? מה אנחו מעבירים בעיצוב גרפי?מאת סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111
מילי: העברת מסר, מידע בעזרת תמונות ומילים. העיצוב הגרפי בעיני הוא יצירה של מישהו הרוצה להגיד משהו, להעביר מסר, סוג של אמירה אישית – אפילו אם זה עבור לקוח או גוף כלשהו. העיצוב בא להגיד למתבונן בו משהו מבלי להגיד דבר במילים – המסר צריך לעבור רק מלהסתכל ולקרוא, להרגיש את היצירה כאילו שמספרים לי אותה. היצירה צריכה לעורר רגשות בהתאם למסר שבה- תקשורת חזותית.

עדי: עיצוב גרפי הוא תחום עיצוב שעוסק בשילוב של טקסט בתמונה לשם העברת מסר, חלק מתקשורת חזותית, בא לידי ביטוי בטקסטים מודפסים, חוברות, עלונים, ספרים, אריזות וכו'.

קורין: להעביר מסרים, לפרסם תחום מסוים, לצורך פרסום.

מאלק: שילוב של מסר לפרסומת, משחק של צבעים, שכל צבע מסמל משהו, יש צבעים המסמלים, שמחה, תקווה, התחדשות, פרסום של תחום מסוים.

עלא: משחק בעיצוב, בסיס לחיים, בסיס להידברות שלנו לעולם. זה בעצם השפה שאנחנו מדברים עם העולם שלנו.

נאדין: משהו מושך, השקפה של חברה או מקום, דמיון, מידע.

ליז: עיצוב להעברת מסר, בא לידי ביטוי באינטרנט.

ניסים: דרך לתקשורת, העולם היה ריק ללא עיצוב גרפי ובכלל, שבירה של מוסכמויות, שבירה של קיבעון. הדרך להעברת מסרים בעזרת – ציור, איור, תמונה וצבעים.

פיקריה: סוג של אומנות, שפה משותפת לצדדים שונים (לקוח וקהל).

סעיד: להתחבר לרצונות ולנטיות של הלקוחות דרך אומנות – קווים, טקסטים, צבעים, תמונות, כל אחד עם המינון המתאים ליצירת מוצר מוסכם ומוגמר לקהל היעד. להתחבר ללקוח (לפעמים הלקוח הוא הרעיון), המסר שיש זה הלקוח שלנו.

נידה: כמו שפה שצריך לתרגם לעיצוב כדי להשיג את המטרות. להעביר מסר לעולם, שפה של עיצובים .
המטרות: לעורר רגשות, לקרוא את הגרפיקות ולדעת להבחין אם יפה או לא.

לסיכום:

העיצוב הגרפי הוא העברת מסר בעזרת תמונות, סוג של יצירה, אמירה אישית.
זהו תרגום של משהו שאנשים רוצים – תרגום הרגשות שלהם.
על המעצב הגרפי לדעת להעביר את המסר/הרעיון בדיוק ובחדות של המטרה, ננסה לרצות את הלקוח בצורה אלגנטית ועדינה ובהקשבה רבה, נתמוך בו ונעזור לו.
המטרה היא לעורר רגשות – חיוניות, עצב, שמחה – לא להישאר אדישים ליצירה.
להעביר מסרים, לפרסם תחום מסוים, שילוב של מסר לפרסומות.
העיצוב זהו סוג של פסיכולוגיה, 60% יהיה תרגום למה שהלקוח רוצה, תרגום הרגשות שלו.

תורת הצבעים צריכה להיות הבסיס לעיצוב ולבנייתו.
בתור מעצבים צריך להרגיע את הלקוח, לעניין אותו, לרגש אותו, להתחדש, להתחבר לרצונות ולנטיות של הלקוח דרך האומנות, קווים, טקסטים וצבעים.

לפעמים הלקוח הוא בעצם הרעיון.
רציתי לחלוק איתכם מה חושבים אנשים בכלל על עיצוב מהו .....
סול סטודיו להכשרת מעצבים גרפיים הכנת תיקי עבודות


www.hanochso.co.il/limodi%20itzovgrafi.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנוך סולומוביץ סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."