חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משבר בזוגיות- באמצע החיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב אופנה איור אופנה ילוסטרייטור אילוסטרטור

נושא המאמר: מעצבי אופנה עוברים לאילוסטרייטור,וגם קצת על קוקו שאנל מעצבת אופנה שעשתה את זה..... אילוסטרטור - ילוסטרייטור
מאת: חנוך סולומוביץ סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111   שמור מאמר למועדפים

קוקו שאנל מעצבת אופנה שעשתה את זה.....




היום סגנון חשיבה ויצירה הופכים בימים אלה לממוחשבים ואפילו יותר קל לעצב אופנה במחשב ברמת הסקיצה וההנפשה שמתבצעת לבגד לפני שהוא מצויר על דף או נמדד לכן הנה לכן דוגמא למעצבת אופנה שעשתה את זה ללא כל אמצעים .
נולדה ב19 באוגוסט 1883 בשם גבריאל. היא הייתה בת לאם חד הורית בצרפת, גדלה בבית יתומים ובמנזר והתפרנסה מתפירת בגדי כלות וכובעים.
את הכינוי "קוקו" קיבלה כשנהגה להופיע בבתי קפה עם כלבלב קטן.
מה שאפיין את קוקו שאנל היה שבשונה למה שהיה נהוג אז, קוקו נהגה במכונית ועבדה, היא הייתה צריכה בגדים שיהיו לה נוחים ולכן היא עשתה מהפכה בדפוס הלבוש הנשי, היא ויתרה על המחוכים שהפריעו לתנועה ולזרימת דם חופשית, וגרמו להתעלפויות ולבעיות אורתופדיות ובמקום חצאיות מלאות בד ומסורבלות שאנל קיצרה את החצאיות וחשפה את השוקיים שאפשרו תנועה רחבה ולא מוגבלת.
עיצוביה התאפיינו בפשטות, באלגנטיות, בקווים וצורות פשוטות, נוחים לעבודה, בצבעים חלקים ללא פרחים ותחרות.
בנוסף קוקו פיתחה בושם בשם "שאנל 5" שהכיל 50 ריחות מ-50 פרחים שונים בניגוד לשאר הבשמים באותה תקופה שהופקו מפרח אחד. הספרה 5 נבחרה כי היא מסמלת את מזל האריה, החמישי בגלגל המזלות שהוא סימן המזל שלה.
בזמן מלחמת העולם השנייה שאנל סגרה את המפעלים שלה ועברה לגור במלון ריץ' בפריז שהפך למפקדת הגסטאפו.
עם סיום המלחמה שאנל החלה להרחיב את עסקיה ושיווקה את מוצריה לארצות הברית.
שאנל נפטרה בגיל 88 (10 בינואר 1971).
לאחר פטירתה בית האופנה, קו מוצרי הקוסמטיקה והבשמים שלה עברו לרשות שותפיה משנת 1924- משפחת ורטהיימר.
מוצרי הקוסמטיקה של קוקו שאנל, משווקים על ידי חברת אלפא קוסמטיקה, שנוסדה ב-1933.
אז הינה אחלה להיות אלופים בתחום האופנה הממוחשבת , אם גם לכם יש חלום תממשו אותו ותתחילו ללמוד גם את נושא האופנה והאופנה הממוחשבת למעצבי אופנה ,
תחום העיצוב אופנה הממוחשב מתפתח מאוד בשנתיים האחרונות לאור העובדה שכל העבודה עוברת סין וכאן בישראל מעצבים את הכול ממוחשב בתוכנת האילוסטרייטור ובתוכנת הפוטושופ , האופנה עוברת יותר לאופנה ממוחשבת ובעיקר כאן בארץ מכינים את הסקיצות הממוחשבות לחו"ל ששם תופרים ומכינים את כל הדגם, רוב האיור באופנה עוברים לאיורים ממוחשבים בתוכנת אילוסטרייטור , והתוכנה שבה מעצבים בגדים היא תוכנת האילוסטרייטור שכובשת ברוב חברות האופנה את הקלות בהכנת תיקי מוצר והדמיות של בגדים , אילוסטרייטור תוכנה בין היתר לעיצוב בגדים בגלל הקלות שיש בהכנת אילוסטרציות הדמיות והכנת סקיצות וקטוריות מרהיבות עין, בסול לימודי גרפיקה תוכשרו לעצב אופנה ממוחשבת עם הכנת תיק עבודות מרשים אין ספק שזה עדיין לא מחליף את העובדה שצריך לעבור את כל העבודה הידנית ואת לימודי האופנה , קורס עיצוב אופנה ממוחשב יכשיר אתכם לעבודה בחברות אופנה עם מעצבי אופנה מין השורה לכן היום הרבה מעצבים גרפיים מסווגים לקטגוריות של עיצוב גרפי בהסבת מקצוע לתחום האופנה , אין ספור פעמים אני נשאל את השאלה של איזה תוכנות צריך לדעת כדי לעצב אופנה או טקסטיל , התוכנות היום והדרישה בשוק הם לימודי תוכנות הגרפיות כגון לימודי האילוסטרייטור שחייבת להיות שפת אם שנייה לכל מעצב אופנה או לעוסק בתחום הטקסטיל ,לימודי הפוטושופ , הכרחיים כדי לגזור ולערוך בגדים , תוכנת האינדיזיין רצוי שיהיה בה הכרות בסיסית להכנת קטלוגים בסיסיים לתחום , לכן קורס פוטושופ רצוי גם אבל לא ברמה כזו גבוהה עדיין אילוסטרייטור היא הכרחית אתם יכולים לבקר בדוגמאות לתיקי עבודות של סטודנטים ולראות מקצת העבודות של בוגרי עיצוב האופנה הממוחשב שייתן לכם אינדיקציה למה שצריך בתעשייה שמות התוכנות באנגלית להורדת דמו ולהכרות בסיסית בתוכנה הם: illustrator , indesign , photoshop, ,


www.hanochso.co.il/limodi%20itzovgrafi.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנוך סולומוביץ סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]