חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תסרוקות כלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימודי עיצוב גרפי לימודי גרפיקה פוטושופ פוטו שופ

נושא המאמר: כיצד נעצב גרפיקה ממוחשבת?
מאת: חנוך סולומוביץ - סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111   שמור מאמר למועדפים

כיצד נעצב גרפיקה ממוחשבת?מאת סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111



לכל אחד יש את הזכות ללמוד מקצוע. זהו ה אני מאמין שלי ולכן החלטתי לשתף עימכם מספר טיפים שאספתי במסגרת 10 שנות עבודתי בתור מעצב גרפי. אשר יכולים לעזור לכם בתור מעצבים גרפיים מתחילים.
חשוב מאוד לא לשפוך את כל המידע בהעברת המסר בעיצוב הגרפי אלא יש להראות תכנים ולשים כמובן דגש על דמיון.
ברגע שמרימים קמפיין פרסומי או הולכים למתג רעיון או מוצר או לקוח כלשהוא אנחנו צריכים לדאוג שהאלמנטים בתוך העיצוב והמיתוג עצמו יחזרו על עצמם בצבעים, בקונספט וברעיון הכללי. דהיינו אם צריך לעצב אריזה ובנוסף אני צריך לעצב גם קופסא אני חייב שיהיה כמובן קשר בין שני האלמנטים. הן בעיצוב הגרפי והן בעיצוב עצמו. לדוגמא: אם רב האריזה היא אדומה אז כמובן שמודעת הפרסום של המוצר תכלול ברובה את הצבע האדום.
בניסוח מודעת הפרסום תמיד יש לשים דגש על עברית תקינה ונכונה.
אסור בשום פנים ואופן לעוות את הלוגו שבונים. כלומר, הלוגו יגדל באותן מידות ובפרופורציות לאורך כל המיתוג עצמו.
עיצוב הלוגו לא יהיה עמוס באלמנטים גרפיים ויש לדאוג כי העיצוב הגרפי ישמור על מידת מינימליסטיות כלשהיא כמובן שבעיצוב עצמו נדגיש את התחכום והדמיון. הסיבה לעיצוב מינימליסטי היא כמובן שאנו רוצים שהלקוח יזכור את הלוגו של החברה שלה אני מספקים את שרותי הגרפיקה שלנו, וכידוע כי יותר קל לזכור לוגו מינימליסטי מאשר אחד העמוס בפרטי גרפיקה רבים .
הלוגו צריך לשמור על רמת תחכום והעיצוב הגרפי יתבצע ברמז ודמיון גרפי
בעיצוב לוגו, בעיצוב מודעה ובכל עיצוב אחר של מסר מכירתי ,הגרפיקה, הדו מימד, יעביר תחושה כאילו זה בוצע כתלת מימד.
חשיבות עיצוב הטקסט בגרפיקה: כאשר שכרו את שירותי העיצוב הגרפי שלנו לצורך עיצוב ספר,חוברת,מגזין,פלייר וכו'.יש להקפיד על נכונות הפונט ולהתאימו לקהל היעד הרלוונטי. הרי ברור שישנו הבדל בין בחירת הפונט שקלדנית בוחרת לבין הפונט שמעצב גרפי יבחר להשתמש בו. הקלדנית כותבת מהר ובעיקר רק לצורכים משרדים לעומת מעצב גרפי אשר אמור להעביר המסר הנכון. לכן הפונט תמיד יהיה גדול, קריא ומפתה. אם אנו פונים לקהל יעד בוגר יותר אנו נדאג שהעיצוב הגרפי, הכיתוב יהיה רשמי,נקי, גדול לעומת קהל יעד של צעירים נבחר עיצוב ידידותי

www.hanochso.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנוך סולומוביץ - סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]