חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתחילים פעילות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יחסי ציבור ביט תקשורת עסקים קטנים יזמות

נושא המאמר: יחסי ציבור בעתות משבר
מאת: אבינועם שחר   שמור מאמר למועדפים

בעתות משבר עסקים משתדלים לשמור כמה שיותר כסף בקופה ומפסיקים להזרים כספים לערוצי שיווק כאלה ואחרים. אבל אם לא יהיה שיווק גם לא יהיו מכירות. לכן אחת האפשרויות הנותנות מענה לקיצוץ בתקציבי השיווק היא להגביר מאמצי יחסי ציבור - חשיפה תקשורתית חינם שהעסק יכול לקבל.

לא חייבים לשכור משרד יחסי ציבור כדי להגיע לתקשורת. כל בעל עסק יכול להיות היחצן הטוב ביותר של עצמו אם רק יקדיש לכך זמן, סבלנות ונכונות ללמוד. הטור הזה ושני הבאים הם בגדר מדריך מקוצר בדרך לחשיפה בתקשורת המיוחלת. מתחילים?

לתכנן להצליח, להצליח לתכנן
אולי יפתיע אתכם לשמוע אך פנייה לעיתונאים היא רק חלק מיחסי הציבור ואפילו החלק האחרון. לפנות לעיתונאים בלי תוכנית יחסי ציבור, בלי סיפור מנצח, משולה לזמר שפונה לרדיו בלי סינגל. לכן לפני שפונים לעיתונאים חשוב לתכנן את יחסי הציבור ואומר לכתוב תוכנית מוגדרת. מדובר במסמך קצר, עמוד אחד המכיל את הנתונים הבאים:


מהי מטרת יחסי הציבור
• האם אתם מתכננים לבנות את השם או המוניטין שלכם?
• יש לכם מוצר חדש שאתם רוצים לקדם?

אחרי שתענו על השאלות הללו תוכלו לחבר את שאר התוכנית בקלות

מה אתם רוצים לומר
מה המסר שלכם? אני אוהב להשתמש במילה - סיפור. מאחר ומדובר ביחסי ציבור ולא בפרסום, אנו לא מוכרים את המוצר אלא את הסיפור שלו. חשוב שתכתבו בתוכנית משפט אחד או שניים מה אתם רוצים לומר לקהל.

מי הקהל שלכם וכיצד תגיעו אליו
• הגדירו את קהל היעד והכינו רשימה של אמצעי התקשורת הרלוונטית

האם המוצר שלכם מיועד לנשים צעירות מתחת לגיל 25 או שמא לגברים מעל 65. נסו להיכנס לנעליים של לקוחותיכם: אילו עיתונים קוראים, לאן גולשים באינטרנט? השיגו את כל העיתונים והמגזינים שאליהם אתם רוצים להגיע. עיברו עליהם והכינו רשימה מסודרת עם שמות הכתבים המכסים את תחום פעילותכם. לאחר מכן טלפנו למערכות העיתונים כדי להשיג את פרטי ההתקשרות של כל העיתונאים. אנשים חושבים באופן מוטעה שקשה להגיע לעיתונאים. ב-95% מהמקרים תוכלו בטלפון אחד לקבל את המייל ואפילו את המספר הנייד.

זמן שווה כסף
כמה זמן תשקיעו בקמפיין יחסי הציבור? האם זה יהיה לחודש, חודשיים ואולי שנה. חשוב שתקצו לזה זמן ביומנכם. העבודה שלכם דורשת זמן: להכין רשימת עיתונאים, לשלוח להם מיילים עם החומרים, לעשות טלפונים. מרגע שליחת המייל ועד לפרסומו עשויים לעבור חודשים. לכן חובה לתכנן להתמיד.

תקציב
כמה כסף אתם מתכננים להקצות ליחסי ציבור? אם אתם מתכננים אירוע שימשוך את התקשרות, רוצים לשלוח לעיתונאים מוצרים להתרשמות או לפתח תמונות, כל זה עולה כסף. החליטו כמה כסף אתם מוכנים להשקיע ביחסי הציבור שלכם.

לסיכום, אחרי שהכנתם את התוכנית העבודה תהיה כבר הרבה יותר קלה. בטור הבא אתייחס להזדמנויות שיש לעסק לקבל חשיפה ואם אילו סיפורים ניתן להשיג אותה. בינתיים שיהיה בהצלחה.

www.bitt.cc


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבינועם שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]