חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משכנתא לזוגות צעירים וזכאות למשכנתא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: להתחתן מתחתנים חתונות להתאהב

נושא המאמר: "איך יודעים שפוגשים את האדם הנכון?"
מאת: איש   שמור מאמר למועדפים

"איך יודעים שפוגשים את האדם הנכון?"

כמעט כל אחד שואל את עצמו שאלה זו בשלב כלשהו בחייו. לרוע המזל, מעטים זוכים לקבל תשובה קונקרטית אשר תעזור להם להתמודד עם רשימת הדרישות האין-סופית שיש לכל אחד מאיתנו מבן הזוג הפוטנציאלי.

אולי זה יפתיע אתכם, אך ניתן לצמצם את הקריטריונים לבחירת בן/בת זוג לארבעה. אם תצליחו למצוא מישהו שיש לו את כל ארבעת הקריטריונים - ואם הם קיימים גם אצלכם - אז קרוב לוודאי שמצאתם את בן זוגכם לשארית חייכם.

1) מחויבות נעלה

לפני שאתם מחליטים להתחתן עם מישהו, ודאו שהוא מחויב לחלוטין לסטנדרט אובייקטיבי כלשהו, מוסרי ואתי. בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לאו, לכולנו יש ערך בסיסי שהוא מרכזי באישיותנו. בשעת משבר, ערך זה יהיה הדבר החשוב ביותר בעולם עבורנו.

לדוגמא, הערך הבסיסי של קובי הוא יצר ההרפתקנות. כשקובי התחיל לצאת עם עדי, הוא התנדב בחדר המיון הקרוב. הוא הלך לשם מדי ערב כדי לסייע במקרי הטראומה הקשים ביותר. עדי חשבה שלקובי יש בוודאי לב זהב אם כך הוא מבלה את זמנו הפנוי.

ייתכן שלקובי אכן יש לב זהב, אבל הסיבה האמיתית לכך שהוא מתנדב היא משיכתו לאקשן. חדר המיון מלא בפעילות מרגשת. בשלב זה הרפתקנותו של קובי מתבטאת בדרך "נדיבה", אבל דבר זה גם יכול להשתנות. קובי עלול להתנסות בהרפתקנות מסוג אחר, שתהיה לא נעימה, מסוכנת או אפילו לא מוסרית, מבחינת עדי.

אבל אם קובי היה מבלה בחדר המיון מכיוון שהערך הבסיסי שלו הוא מחויבות לטוּב ולאכפתיות, הרי שכל דבר שהוא עושה היה סביב ערך זה, כולל נישואיו. ועדי הייתה בת-מזל להינשא לו.

איך אמורה עדי לדעת את האמת? איך אפשר להכיר את קובי האמיתי? למרבה הפלא, זה לא כל-כך קשה. לא משנה מהו הערך הבסיסי של האדם, אתם תראו אותו מקריב למען אותו ערך באופן יומיומי. אם הערך הבסיסי של קובי הוא הרפתקנות, הוא עלול להסתכן בתאונה כדי להספיק לחצות את הצומת לפני שהרמזור יתחלף. אם עדי תתבונן לעומק בו ובמעשיו, היא תבחין בכך שהתאווה שלו לאירועים של מתח והתרגשות עומדת מעל דברים אחרים בסדר העדיפויות שלו.

מצד שני, אם הערך הבסיסי של הבחור שאת נפגשת אתו (או הבחורה שאתה נפגש אתה) הוא טוּב-לב, הרי שגם אם המלצר לא ידייק בהזמנה שלו, הוא (או היא) יאמר תודה ויאכל את המנה בכל זאת. הוא ייתן למישהו לעקוף אותו בכביש, והוא עלול לאחר לעבודה כיוון שהציע לשכנה הקשישה שלו עזרה בנשיאת המצרכים שלה לביתה. כאמור, אם תתבונני בו לעומק, תראי כיצד הוא מוותר על חלק מרצונותיו כדי לדאוג לאחרים.

לכן, חפשו מישהו שהמחויבות הבסיסית שלו היא לערכים נעלים, שאותם תוכלו להעריך.

2) היחס לאחרים

קריטריון מספר שתיים הוא די מתבקש: אתם רוצים להתחתן עם מישהו שיטפל בכם ויתנהג אליכם יפה. איך תוכלו לברר זאת? בקלות. כשאתם מבלים אתו, התבוננו באופן שבו הוא מתייחס לאנשים שאותם הוא לא מנסה להרשים. האם הוא מודה למתדלק בתחנת הדלק? האם הוא מנומס לאנשי שירות שונים כגון מוכרים, קופאיות? האם הוא רוטן כלפי אנשים שמתעכבים, כגון מלצריות עמוסות עבודה? האם הוא נוהג באגרסיביות, כאילו הוא האדם היחיד בכביש?

שאלו את עצמכם שאלות כאלה ושימו לב לתשובות, משום שהן משקפות תכונות שיצוצו בהמשך הדרך, בלי כל ספק. גם אם בן (או בת) הזוג שלכם יוצא מגדרו כדי להיות נחמד אליכם, לא סביר להניח שהוא "יעמוד על המשמר" עד כדי כך בהתנהגותו כלפי אחרים. לכן, אם תפקחו עיניים, תדעו כיצד יתנהג אליכם אדם זה לאחר שתינשאו - כשלא יצטרך יותר לצאת מגדרו.

3) כישורי תקשורת

ודאו שאתם מבינים זה את זו. ייתכן שהצעה זו נראית מובנת מאליה, אבל היא לא כזו.

לעתים אפשר לראות בני זוג מתווכחים במשך שעה, אפילו לילה שלם. ואז, לאחר מלחמה בת 16 שעות, מסתבר שכל העסק היה פשוט אי-הבנה: "אוי, חשבתי שהתכוונת... זה לא מה שניסית לומר? אה, אז אנחנו בעצם כן מסכימים..."

זאת בעיה, משום שחילוקי דעות תכופים הם כמו ענן רדיואקטיבי - הם מתפשטים בכל הבית והורסים את האווירה. בית מלא באנרגיה שלילית של ויכוחים בלתי פוסקים לא יהיה מקום שאליו ירצה איש מבני הזוג לשוב אחרי יום קשה (או אפילו אחרי יום נעים). והדבר נכון כפליים עבור ילדים, שזקוקים להרגשה שביתם הוא מקום בטוח.

בעל ואישה לא תמיד יסכימו על כל הנושאים, חילוקי דעות שונים יכולים להיות אצל כל זוג מדי פעם - אבל שימו לב לכך שהם לא מתרחשים לעתים קרובות מדי.

4) משיכה

אפילו הרב השמרן ביותר יגיד לכם שמשיכה פיזית היא חלק חיוני בנישואין. אינכם יכולים להינשא למישהו שאינכם נמשכים אליו.

עם זאת, יש הבדל מסוים בתחום זה בין גברים לנשים. גברים נוטים להתאהב בנשים שאליהן הם נמשכים, ונשים נוטות להימשך לגברים שהן אוהבות.

מילת אזהרה: למרות שהמשיכה היא חיונית, אל תהפכו אותה לבסיס יחסיכם. כל מה שקורה מבחינה גופנית אמור להיות ביטוי של משהו עמוק יותר ברמה הרגשית והרוחנית. הכלל הוא: ודאו שהמשיכה קיימת, אבל אל תיסחפו על-ידה. שלושת המאפיינים הקודמים חשובים לא פחות, אם לא יותר.

יַשמו את ארבעת העקרונות האלה. הם יכולים לחסוך לכם הרבה זמן וכאב ראש. ו... שימו לב: אתם עשויים למצוא את עצמכם מתחתנים מהר יותר מכפי שחשבתם.

www.aish.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]