חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
data warehousing





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים הסרת משקפיים בלייזר עיניים

נושא המאמר: השתלת עדשות תוך עיניות
מאת: ד"ר לוינגר   שמור מאמר למועדפים

הסרת משקפיים בלייזר הופכת פופולארית יותר ויותר בשנים האחרונות ומתאימה הן לבעיית קוצר ראייה ורוחק ראייה בדרגות שונות והן לאנשים אשר חלה אצלם ירידה בכושר הראייה לקרוב בעקבות הזדקנות הראייה.
ואולם ישנם אנשים אשר מעוניינים להיפטר מהמשקפיים, אולם אינם מתאימים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר מסיבות שונות, ביניהן: קרנית דקה או בצקתית וכן לבעלי קוצר ראיה, רוחק ראייה או צילינדר במספרים גבוהים, אשר סובלים מאיכות ראייה ירודה גם עם משקפיים.

עבור אלה, מסביר ד"ר שמואל לוינגר, מנהלה הרפואי של רשת מרפאות ואופטיקה "עיניים", "הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת, מציעה אפשרות חלופית- השתלת עדשה מלאכותית תוך עינית המותאמת ללקות הראייה של המטופל. העדשה אמנם מושתלת לצמיתות, יחד עם זאת הטיפול הפיך".

לדבריו, "על מנת לעבור השתלת עדשה תוך עינית, יש לעבור סדרה מקיפה של בדיקות הכוללת: בדיקת התאמה של מבנה העין, תקינותן של הקרנית והרשתית, צילומי טופוגרפיה של הקרנית. לאחר שנקבע כי המטופל מתאים לניתוח מסוג זה, מוזמנת עדשה מתאימה לתיקון הראייה. במהלך ההליך הניתוחי שאורך מספר דקות, מחדירים את העדשה דרך פתח זעיר שגודלו 3 מ"מ, ממקמים את העדשה בין עדשת העין הטבעית לבין הקשתית (עדשה מסוג ICL ), או על גבי הקשתית (עדשת ארטיזן או ארטיפלקס) והיא נעזרת בשרירים ובמבנה העין הטבעי על מנת ליצור מיקוד של עדשה לקרוב ולרחוק. השתלתה מבוצעת באמצעות טכניקה ייחודית שבמהלכה היא מושחלת דרך חתך זעיר בקרנית ומקבעים אותה באמצעות שני תפסנים קטנים שאוחזים בקשתית עצמה ומקנים לעדשה יציבות.
ברוב המקרים, מבוצע הניתוח ללא תפרים, לא נדרש אשפוז ולאחר מנוחה קצרה המנותח משוחרר לביתו.
הראייה בעין המנותחת חוזרת לנורמה תוך מספר שעות וניתן לראות טוב ללא משקפיים".

ד"ר לוינגר מסביר כי "במידה ונדרשת השתלת עדשה בשתי העיניים, מבצעים את הניתוח בעין אחת וכעבור שבוע בעין השנייה".
" ניתוח זה מהווה חלופה נוספת לשיפור הראייה והתוצאות המתקבלות הן מדויקות ביותר. השתלת עדשה תוך עינית מאפשר להגיע לראייה טובה ומלאה, הן לרחוק והן לקרוב, ללא צורך בשימוש במשקפיים.
ניתוח השתלת עדשה מתאים לגילאי 18 עד 55 שאין להם מחלות עיניים ותשבורת הראייה שלהם יציבה. הניתוח מבוצע בקצרי ראייה ממספר 3-עד 24- דיופטר ולרוחק ראיה עד מספר 12+ דיופטר".

www.enaim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר לוינגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]