חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בתחליפי הורמונים לגברים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתבה שיווקית קידום פרסום איכותי לקוחות

נושא המאמר: להביא קהל איכותי לעסק שלכם
מאת: אחד על אחד   שמור מאמר למועדפים

היות שעולם השיווק מגיע תמיד לפסגות חדשות, הוא תמיד נדרש לשבור את השיאים של עצמו. איך אפשר לעשות את זה? כתבה רצינית אחת יכולה לשמש אותך בשטחי פרסום רבים ושונים לאורך שנים ארוכות.

חוק הכבידה של הפרסום טוען ש"אם אינך ממריא - תתרסק בקרוב אל הקרקע". כדי שיגיעו אליך, בין אם לקנות ממך מוצר או שירות כלשהם, כדי שהלקוחות יישארו לקוחות נאמנים, הם חייבים לשמוע עליך ולשמוע עליך דברים טובים, הרבה וכל הזמן!

גם פרסום וגם יחסי ציבור
מפתיע לגלות שאנשים בעמדות מפתח משוכנעים שכדי להיכנס לעיתון אתה חייב להיות מקושר היטב עם העיתונאים, לספק 'גימיקים', וכן, שאתה חייב להחזיק סוכנות יחסי ציבור שעולה ים של כסף. בעולם אידיאלי, בו תקציבי השיווק שלך היו בלתי מוגבלים, יחסי ציבור ההיו צריכים להיות רק חלק מהפעלת מערך תקשורת שיווקית. אבל אנו לא חיים בעולם אידיאלי וכשמגיע אלי עסק קטן ושואל היכן להשקיע את מעט הכסף שיש לו, הייתי מייעץ לו להתמקד במסר משכנע ומניע לפעולה.

לקנות דווקא ממך
מאמר פרסומי טוב, מציג מראש תשובה ברורה ומשכנעת לשאלה שהלקוח ישאל את עצמו בשנייה שהוא יפגוש את המסר שלך: "מה יש כאן בשבילי?" "איזו סיבה טובה יש לי לקנות דווקא ממך!" באמצעות אנשי המקצוע המנוסים של "אחד על אחד", תוכל למצוא את התועלת הייחודית של העסק שלך ללקוח הפוטנציאלי. מה למעשה המוצר או השירות שלך עושה או מציע? מה בעצם הייחוד שלו (מחכות לך הפתעות...). התשובות בשלב הזה יסמנו לך כיוון ברור להמשך: יצירת הגדרה ייחודית, משכנעת ומוכרת.

השקעה חד פעמית - שימוש רב
כתבה פרסומית רצינית אחת, יכולה לשמש באופן מתמיד ועקבי באמצעי התקשורת השונים כדי להעביר את המסר הנכון בזמן הנכון. מדובר בטקסט המתווך בין הגוף העסקי לעולם החיצון, בין הלקוחות הפוטנציאליים או הקיימים, ובין תדמיתו של העסק. באופן הזה יכול המנכ"ל או בעל העסק להשתמש בחומר המוכן בכתבה הפרסומית, בווריאציות שונות. פרסום בעיתונות מקומית, נוכחות מכוונת באינטרנט,מדורי עמדה, קשרי קהילה, ולחלופין תוך השתתפות בכנסים ובימי עיון, התורמים כל אחד בתחומו לתדמיתו של העסק כלפי חוץ.

וזה בדיוק הזמן ליצירתיות. ליצירת השוני בין העסק שלך ובין עוד מאות או אלפי עסקים. השתמש בכתבה הפרסומית ל"יצירת הביקוש": ליצירת מודעות למותג והערכה כלפיו, את התחושה שהלקוח אינו יכול בלי העסק שלך.

שרות מבית "אחד על אחד" כתבה פרסומית על העסק שלך

www.onexone.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אחד על אחד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]