חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה הוא טיפול הצרת היקפים ללא ניתוח?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רשיון טייס פרטי קורס טייס פרטי לימודי טיסה שיעור טיסה

נושא המאמר: קורס טייס פרטי - רשיון טייס פרטי - קורס טייס פרטי
מאת: אורן גבעוני   שמור מאמר למועדפים

איך מתחילים ללמוד טייס? כמה זמן לוקח ללמוד להטיס מטוס? מה צריך לעשות בשביל לקבל רשיון טיס אזרחי? מה כולל קורס טייס אזרחי? חדש ! חדש! ועכשיו קורס סולו.(פרטים בהמשך הדף) קורס טיס אזרחי מורכב משני חלקים: 1. קורס מעשי. 2. קורס תאורטי. הקורס המעשי כולל הטסת המטוס במגוון רחב מאוד של מצבים, ומטרתו להביא את הטייס לשליטה ברמה מקצועית גבוהה במטוס. המינימום הנדרש כיום ע"י רת"א, הוא 40 שעות טיסה. ניתן לחלק את הקורס המעשי לשישה שלבים : השלב הראשון כולל בעיקר את הנושאים הבאים: 1. הסעת המטוס על הקרקע. 2. השפעת הגאים, כלומר מהן ההשפעות העיקריות והמשניות של כל אחד מהגאי המטוס 3. מצבים יסודיים של טיסה (טיסה ישרה ואופקית, נסיקה, הנמכה/גלישה, פניות). 4. מעברים בין מצבי היסוד השונים. 5. שינויי מהירות הטיסה 6. הזדקרויות. 7. תרגול נחיתת אונס. בשלב שני מתרכז הקורס בעיקר בנושא המראות ונחיתות, מה שמכונה אצלנו "הקפות", כולל תרגול מקרי חרום בהקפות. בשלב שלישי, מבוצעת חזרה כללית על שני השלבים הראשונים, תוך העלאת רמת הביצוע של הטייס בנושאים שתורגלו בשני השלבים, ותרגול מקרי חרום למיניהם. במהלך שלב זה מתבצעות טיסות סולו ראשונות של הטייס, סולו הקפות וסולו באיזורי האימון . בשלב רביעי, טיסת מכשירים בסיסית, טיסות לילה, וטיסות נווט מסוגים שונים. בשלב חמישי, ליטושים אחרונים והכנות לבחינות המעשיות של רשות התעופה האזרחית. בשלב שישי, בחינות מעשיות (2 בחינות , ניווט +הקפות ואיזורי אימון) וקבלת רשיון. החלק התאורטי? את הלמ"ק (לימודי הקרקע) החניכים לומדים דרך בי"ס מאושר ע"י רשות התעופה האזרחית שם הם לומדים את כל מקצועות התעופה הדרושים לקבלת רישיון הטייס, הקורס בנוי בצורה כזו שהחניך ע"פ זמינותו ויכולתו לומד עם מחשב , או דרך הבית (אינטרנט) המחובר לשרת ביה"ס או בכיתת הלימוד, לאחר שהחניך מסיים את כל שלבי הקורס הוא מתאם ע"פ זמינותו מועדים למבחנים ברשות התעופה האזרחית (בנתב"ג) נושאי הלימוד/הבחינות הם כדלקמן: 1. ידע טכני כללי. 2. הכרת נתוני המטוס ב"ספר פתוח". 3. הכרת נתונים מסויימים של המטוס ב"ספר סגור". 4. מטאורולוגיה. 5. נווטות. 6. חוקת אוויר. 7. רדיו טלפון (R-T). מבצע קורס סולו!! לראשונה בארץ "קורס סולו" במחיר אטראקטיבי !! קורס הסולו מאפשר ל"לטעום" את חווית הטיסה ללא התחייבות ארוכת טווח. החניך טס 12 שעות טיסה במטוס ססנה 172 (4 מושבים ) חדיש ומהודר עם מדריך טיסה מוסמך ומנוסה, ולומד את כל הידע הנדרש לביצוע טיסת סולו. בתום 12 השעות יוצא החניך לטיסת "סולו" בו הוא מטיס עצמאית לגמרי כשמדריך הטיסה משגיח על ביצועיו ממגדל הפיקוח. . מחיר הקורס: 399 ₪ לחודש בלבד X 36 תשלומים (ללא ריבית והצמדה) * המחיר כולל מע"מ. * המחיר כולל תשלום למדריך טיסה. * ע"פ חוקי מדינת ישראל ניתן ללמוד החל מגיל17 * על התלמיד להיבדק ע"י רופא תעופתי ולהוציא היעדר רישום פלילי משטרתי טרם תחילת הקורס. * ניתן לסיים את הקורס בזמן קצר כשקצב הלימוד נקבע ע"פ נוחות החניך. * 12 שעורי טיסה הינן שעות הלימוד הנדרשות עד לביצוע טיסת הסולו. חניכים שקצב הלימוד שלהם יחייב טיסות נוספות עד להגעתם לרמה הנדרשת לביצוע טיסת סולו- יהנו ממחירים מיוחדים. * קורס הסולו אינו מקנה רשיון טייס פרטי, אולם הינו השלב החשוב בדרך להוצאת הרשיון. *תנאי מימון מיוחדים למעוניינים להמשיך עד לקבלת רשיון טייס פרטי. * אין צורך בלימודי תיאוריה לקורס "הסולו"


קורס טייס פרטי - רשיון טייס פרטי - קורס טייס פרטי

www.israflight.com/84159/קורס-טיס-פרטי


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן גבעוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]