חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כשתהייה גדול, תבין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלות הובלה חברת הובלות מובילים

נושא המאמר: העלויות הנסתרות של הובלות
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

לא רק שהובלות הן האופרציות המלחיצות והמתישות ביותר. הן יכולות לעלות הרבה מעבר למה שדמיינתם. הנה למה...
אם אאלץ לבחור בין לידה לבין הובלת דירה. אבחר במסע בכל פעם שאשאל. שתיהן אומנם, יכולות להיות חוויות מאד לא נעימות ויקרות. אך ביום ההובלה, אף אחד לא ייתן לך אפידורל. וצירי לידה נוטים להפיק בסופו של דבר איזה מאורע מרגש וחיובי והובלות מותירות אותך מוקף בארגזים.
יש עוד משהו אשר לשני מסכות ייסורים אלו יש במשותף: עם הזמן הפרטים המזוויעים ביותר נוטים להעלם מהזיכרון וזו כנראה הסיבה מדוע אנו מוכנים לעבור את זה יותר מפעם אחת.
לכן, חשבתי כי מוטב ואשפוך קצת אור על כמה משלל העלויות הנסתרות הנלוות להובלת דירה ממקום א' ל- ב'. בהתחשב בכך שזוהי תקופת שיא בתעשיית ההובלות, כדאי שתיקחו זאת לתשומת לבכם על מנת שתוכלו להימנע מהם, להיערך עבורם, או בגללם להחליט לא לעבור.

ההובלה עצמה
אתם חושבים שאתם מוכנים לשלב ההובלה ולעוות שכרוכות שכירת חברת הובלות מקצועית או לפחות משאית קטנה. אך זו רק ההתחלה.
הובלות = חומרים....
אלא אם כן יש לכם תקציב בלתי מוגבל, תאלצו לדאוג לעלויות של חומרי אריזה, קופסאות, מסקינטייפ, טושים, מרקרים, ניילונים, פצפצים וכו'. קופסאות לבדם יכולות לעלות באזור של החמישה שקלים לקופסא ומעלה. כאשר הובלה בית ממוצע דורשת מעל 100 קופסאות!!!
תוכלו לקצץ בעלויות אלו עם קצת עבודת רגליים. לסופרים ומרכוליות או חנויות משקאות יש קרטוניה שאליה הם משיכים את כל הקרטונים המשומשים. אם תתחילו לאסוף קרטונים כמה שבועות מראש תוכלו לקצץ כמעט עד 0 את מספר הקופסאות שתצטרכו לקנות. בנוסף תבדקו באתרי לוחות וקהילות עבור אנשים שכרגע עברו לשכונה ויש להם קופסאות וחומרים נוספים שהם מעוניינים לתת או למכור במחיר מוזל.
דרך אגב, הנוהג הוא לתת תשר למובילים משהו כמו 100 שקלים לכל אחד. האכלתם אינה נדרשת אך פיצה וקולה יוערכו בחיוב.
הובלות = ביטוח
אם אתם מובילים את עצמכם בעצמכם, ייתכן ותאלצו לרכוש ביטוח מהחברה אשר השכירה לכם את המשאית כי הביטוח רכב והבית הרגיל שלכם כנראה לא יכסה עבור נזקים בהובלה (מומלץ לשאול את סוכן הביטוח שלכם). חברות הובלות מקצועיות מחויבות על פי חוק לשאת באחריות עבור נזקים שנגרמו בהובלות. אם רמת האחריות יכולה להשתנות. האופציה הזולה ביותר תחזיר לכם פרוטות עבור אובדן או נזק לכן מוטב לשלם טיפה יותר עבור כיסוי מושלם ושינה טובה יותר.
הובלות פריטים מיוחדים ויוצאי דופן
הובלת פריטים גדולים או יקרים כמו פסנתר או מכונית יידרשו טיפול מיוחד ששווה בעצם עוד כסף!!! הובלת כלי רכב שלא בנסיעה יכולה להוסיף לעלות הכוללת של ההובלה מאות שקלים בקלות. פריטים יקרים במיוחד, כמו אוסף אומנות או ענתיקות ייתכן ולא יכוסו תחת מסגרת הביטוח הרגילה של חברת ההובלות ובמקרה שכזה תצטרכו לשלם תוספת כמובן או אפילו לשלם עבור מובילים מיוחדים עבור העבודה הזו. הובלת פסנתר מעיר לעיר יכולה לעלות באזור ה- 1000 שקלים (כולל אריזה, הובלה ופריקה).
הצילו! המובילים חטפו אותי!
תבדקו טוב טוב את חברת ההובלות שלכם. כמות התלונות נגד חברות הובלות יותר משולשה בשנים האחרונות. התכסיס הנפוץ ביותר: חברת ההובלות מחזיקה ברכושכם כבן ערובה ודורשת מאות או אף אלפי שקלים יותר ממה שסוכם עבור שחרורו.
ניתן להימנע ממצבים שכאלו אם תדאגו לקבל המלצות והפניות מחברים שגם נזקקו לשירותם של חברת הובלות או לשאול חברות גדולות באלו חברות הובלות הן משתמשות. תבדקו בגופים לטובת הצרכן אם נתקבלה איזושהי תלונה לגבי החברה שאתם מעוניינים לשכור.
הובלות = הוצאות בזמן המעבר.
אם אתם מובילים דירה בארה"ב למרחקים גדולים ייתכן ותאלצו להוציא הרבה כסף עבור דלק, שינה וארוחות. אם אותם מעבירים את חפציכם בעצמיכם, תהיו נדהמים לראות כמה מהוצאות המשאית מתבזבזות על דלק. הוצאות אלו יכולות להסתכם בעוד כמה מאות שקלים. תשאלו את החברה ממנה אתם שוכרים את המשאית לכמות צריכת הדלק ותחשבו בעצמכם את העלות הכוללת.
זכרו, כי עיכובים יכולים לקרות בסוף מעבר, דבר אשר יכול לדרוש שהייה ממושכת יותר בין נקודה א' לנקודה ב'. או צורך למצוא פתרון אחסון עבור המטלטלים.
הוצאות של הובלות לא בהכרח נגמרות כאשר פרקתם את חפציכם במעונכם החדש. ייתכן ותמצאו את עצמכם אוכלים יותר בחוץ בימים הראשונים למעבר כי המטבח עדיין לא לגמרי מאורגן


www.isa-group.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]