חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דברים שכדי לדעת אודות המזון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פורום ווינר באינטרנט פורום ווינר מסלולי ווינר

נושא המאמר: פורום ווינר באינטרנט
מאת: איתן יריב   שמור מאמר למועדפים


פורום ווינר באינטרנט


פורום ווינר הוא פורום העוסק בהימורי ספורט של משחקים מכל העולם. בפורום זה לוקחים חלק אנשים רבים המעוניינים להגדיל את סיכויי הזכייה שלהם, באמצעות מידע מאנשים אחרים והמלצות הנוגעות להימורים. פורום ווינר פתוח בפני הקהל הרחב ומאפשר השתתפות פעילה בדיונים השונים. יש לציין כי על-פי נתונים מרשת האינטרנט, פורום ווינר מתאפיין במספר הכניסות הרב ביותר מכל הפורומים העוסקים בהימורי ספורט.


העיקרון בפורום הוא שהמשתתפים בו משתפים אחרים בדעותיהם ובהמלצותיהם וזאת על-מנת לעזור לכלל חברי הפורום. יש להדגיש כי ניתן למלא טפסי הימורים בצורה אישית לגמרי, אולם הפורום יכול למקד אותנו ולתת לנו טיפים משמעותיים לגבי המשחקים השונים. כמו כן ניתן להיכנס לפורום בלי ליטול חלק פעיל בו וכך, למשל, אם ברצוננו להמר על משחק או קבוצה מסוימת, אפשר להיכנס לפורום ולקבל מידע שיועיל לנו רבות.


פורום ווינר מתבסס על הדיון המתפתח בין הגולשים השונים. בדומה להרבה תחומים אחרים בחיים, גם כאן יש משמעות לריבוי הדעות והדיונים המתפתחים סביב משחקי הספורט בכלל והימורי ווינר בפרט. הכוונה היא שכל גולש בפורום ווינר יכול לתרום להצלחתם של אחרים, משום שכל דיון שמתפתח, בהנחה שהוא ענייני, מפרה את הפורום ועוזר לכלל הגולשים. כך, לדוגמא, גם אם שני אנשים הם בעלי דעות מנוגדות בהקשר למשחק ווינר מסוים, דיון בפורום עשוי להעניק להם זווית חדשה של הדברים ולעזור להם להחליט כיצד לנחש את התוצאה שתביא להם תשואה מקסימאלית מההימור.


יש לציין כי משתתפי ווינר מחזיקים, באופן טבעי, בדעות שונות שעוזרות להם לגבש החלטות במהלך ההימורים. יש הממלאים ווינר על סמך סטטיסטיקות המתפרסמות בכלי התקשורת או על-סמך פרשנותם של אנשים ברדיו, בעיתונים או בטלוויזיה. אחרים ממלאים ווינר על-סמך הרגשה אישית או על-פי היעדרויות ממשחקים של שחקנים כאלו או אחרים (עקב פציעות, הרחקות מהמגרש וכדומה). ברם, בהימורי ווינר קשה לקבוע שאדם אחד צודק יותר מרעהו. ריבוי הדעות הוא הפרמטר המשמעותי בפורום ווינר, משום שהוא מאפשר את "סיעור המוחות" סביב המשחקים השונים.


רבים מהמהמרים הקבועים ממלאים טפסי ווינר על-פי חדשות ומידע סטטיסטי. בניגוד לניחושים על-פי תחושת בטן או פרשנות של אחרים, אנשים אלו מחפשים אחר כל נתון או מידע חדשותי, אשר יכול לעזור להם בניחוש. כאמור, ווינר הוא שיטת הימור המאפשרת לנו לנחש פרמטרים רבים (ולא רק תוצאה סופית) במשחקים הנערכים בארץ ובחו"ל. מסיבה זו יש חשיבות רבה לאנשים האוספים מידע וחדשות ממשחקי ספורט שונים בעולם ולכן רבים ממשתתפי פורום ווינר הם גולשים, המבלים זמן רב מול המחשב בחיפוש אחר מידע אמין ומעודכן. יש לציין כי פורום ווינר מספק גם הפניות לאתרי ספורט רבים, בארץ ובעולם. באתרים אלו קיימת אינפורמציה רבה על שחקנים וקבוצות, המסייעת בעיקר לאנשים הנוטים להתבסס בהימורם על מידע חדשותי וסטטיסטיקות משחק.


לבסוף, גם אם אתם מתכוונים למלא ווינר בעזרת גולשי הפורום, מומלץ לבדוק את המידע המתפרסם. יש לציין כי הכניסה לפורום ווינר היא חופשית לגמרי ולכן כל דעה היא בגדר המלצה בלבד של הכותב. אין צורך לרוץ ולחפש ביסוס למידע שתקבלו. מספיק שתבקשו מאחרים בפורום לעזור לכם וסביר להניח שתמצאו דעה נוספת של כותב אמין ונדיב. לבסוף, כל משתתף ווינר שנכנס לפורום וכותב את דעתו, מוסיף לכל הגולשים. ריבוי הדעות, המידע האמין ושלל האינפורמציה הנוספת, מעניקים לפורום ווינר יתרון משמעותי על-פני אתרים אחרים בהם קיימים הימורי ספורט.

www.smartclub.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתן יריב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]