חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך אתה משמין? ואיך תוכל לעצור זאת? / יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: STOP LOSS אוטומטי מעו"ף התמחות בפיתוח סיסטמים מסלוללי מסחר מוזלים

נושא המאמר: FMR ומערכות מסחר אוטומטיות לסוחרים בבורסה - STOP LOSS אוטומטי
מאת: go4it'פיתוח מוצרי תוכנה   שמור מאמר למועדפים

מערכת FMR ומערכות אוטמטיות למסחר בבורסה


כיום החברה השולטת שליטה כמעט מוחלטת באספקת תוכנות ומערכות למסחר במעוף בפרט ולמסחר בבורסה ההישראלית בכלל הינה הינה חברת FMR.

חברת FMR כחברה שמכבדת את עצמה, העניקה אפשרות לסוחרים בבורסת תל אביב פיתרון שיעזור לפתח לעצמם מערכות אוטומטיות שונות ומגוונות.

האפשרות לפיתוח מערכות אוטומטיות מתאפשרת על ידי התמשקות לטסקבר ( TASKBAR ) אשר מספק בית ההשקעות בו מתנהל חשבון הלקוח וכמובן ידע נרחב ונסיון של שנים בפיתוח תוכנות בכלל ולמגזרים הפננסיים בפרט.

חלק מבתי ההשקעות מחייבים את הסוחר בתשלום על מתן TASKBAR וחלקם מחייב בפעילות נוספת על מנת לקבל הרשאות אלה.

היתרון בפיתוח מערכת אישית הוא עצום מאחר ולסוחר קיימת אפשרות ליצור כל סיסטם אוטומטי שאת דרך פעולתו למד במשך עבודה מול שוק ההון

ניתן למשל גם ליצור מערכות שאינן קימות בשוק ההישראלי כגון סטופ לוס (STOP LOSS ) , טרילינג סטופ (TRALING STOP ) ,כניסה לפי מחיר ובכך הסוחר מקבל כלים מתקדמים המצבים אותו בקידמת הטכנולוגיה עם יתרון יחסי על יתר הסוחרים אשר אינם בעלי מערכות אוטומטיות.

לאור דרישת בתי ההשקעות לחייב את הסוחרים בתשלום נוסף על מנת לקבל הרשאות טסקבר מצא לנכון צוות Go4it ,פיתוח מוצרי תוכנה לפתוח " במכרז "מול מספר בתי השקעות בארץ בנסיון להשיג מסלוללי מסחר זולים והראשות טסקבר ללא עלויות ,כאשר בית השקעות אשר יתן את המחירים הזולים ביותר והתנאים הנוחים ביותר יזכה לפרסום בזירת הפורומים המתקדמת ביותר של צוות Go4it.

צוות Go4it,מתמחה במתן פתרונות לסוחרים בבורסה אשר מעונינים לפתח מערכות מסחר אוטומטיות.

www.go4it.org.il מתמחים בפיתוח מערכות אוטומטיות לסוחרים בבורסה ההישראלית

www.go4it.org.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י go4it'פיתוח מוצרי תוכנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]