חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הטרדה מינית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורכי דין משרד עורכי דין עורך דין שכר טרחה של עורכי דין

נושא המאמר: שכר טרחה של עורכי דין?
מאת: יואב   שמור מאמר למועדפים

שכר טרחה של עורכי דין


לא ניתן להחליט אם לקחת או לא לקחת עורך דין מסוים מבלי לדעת פרטים לגבי כיצד אותו עורך דין מתמחר את שכר עבודתו. ללא ספק, עורכי דין זה עסק יקר. למרות ששכר הטרחה יכול להשתנות בצורה דרמטית בקרב עורכי דין, ניתן למצוא עורך דין מתאים לכל תקציב. כמו כל אנשי מקצוע או אנשי עסקים. עורכי דין צריכים להיות מתוגמלים עבור שנים של לימודים והתמחויות ועלויות אחזקה ותפעול משרד. עורכי דין יוציאו, בדרך כלל, כחמישים אחוזים או יותר משכר עבודתם עבור הוצאות שוטפות וכמובן שרצוי שיישאר די והותר עבור הכנסה סבירה. דברו עם עורכי הדין שלכם לגבי שכר הטרחה. זו הדרך הבטוחה ביותר על מנת להימנע מאי נעימות מיותרת עורכי דין בדרך כלל גובים עמלה באחת משלושת הדרכים הבאות: • תעריף על פי שעה • תעריף קבוע מראש עבור השירות • תעריף משתנה עבור השירות. תעריף על פי שעה הוא בדרך כלל שיטת התמחור המועדפת על אנשי עסקים מכיוון שבדרך כלל לעורכי דין שלהם יש כמה תיקים עליהם הם עובדים בו זמנית. עורך הדין סוכם את השעות שהקדיש עבור כל תיק ומגיש את החשבון ללקוחותיו, בדרך כלל על בסיס חודשי. עורכי דין בדרך כלל יגבו תעריף קבוע מראש כאשר זמן העבודה על התיק המשוער ידוע מראש. במקרים שהלקוח צריך לדעת כמה כל הסיפור יעלה לו. לקוח שעובד עם עורך הדין שלו בשיטה זו בדרך כלל משלם מראש או בתשלומים. תעריף משתנה מתבסס על אחוזים מהסכם התשלומים אותו ישיגו עורכי הדין עבור לקוחותיהם. אם עורך הדין מפסיד בתיק או לא מצליח להגיע להסדר פיצויים עבור הלקוח שלו, אותו לקוח לא יהיה חייב לעורך הדין שלו מאומה. העמלה המבוקשת היא בדרך בין רבע לשליש מהסכום שהושג. בהרבה מקרים העמלה גדלה אם התיק הולך למשפט או אם צריך לערער על הפסיקה הראשונית. ישנה ביקורת אשר הולכת ומתרחבת לגבי שיטת תמחור זו אשר מעודדת עורכי דין להגיש תביעות מיותרות אשר אין להם כל ערך. עורכי דין מן השורה לא ייקחו תיקים אם אין לו ערך. עורכי דין נאלצים להקדיש שעות והרבה כסף על מנת להכין את התיק למשפט מבלי כל התחייבות כל שהיא שהם יקבלו שכר עבור עבודתם. אם עורכי הדין יצליחו בעבודתם על התיק, אם הם לא יצליחו, הרבה זמן וכסף ירד לטמיון. אותו זמן יכול היה להיות מנוצל עבור לקוחות אשר משלמים על פי שעת עבודה. עמלת עורך דין היא בדרך כלל שיטת התמחור היחידה הריאלית עבור לקוחות פוטנציאליים. אם כל עורכי הדין היו עובדים על פי סכום קבוע מראש או על פי שעה. אותו אדם שנפצע בתאונה ואיבד את עבודתו לא יהיה מסוגל כלכלית להיעזר בשרות עורכי דין. רוב הסכמי העבודה מול עורכי דין בשיטת עמלות נעשים במקרים של פציעות. במקרים אלו עורכי הדין יכולים לצפות מראש לסכום מסוים והלקוח כנראה לא יכול לשלם מראש. עורכי דין בדרך ייקחו גם תיקים מסוג שונה בשיטת תמחור זו אבל רק אם השכר הגלום באותו תיק באמת שווה את הסיכון. כחוק, ככל שהתיק קשה יותר עבור העורך דין, הסיכויים לקבל פיצויים נכבדים גדלים יותר.

www.davidsaar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]