חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נקודות חשובות באשר לבחירת פוליסה לביטוח דם טבורי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מערכות אוטומטיות למסחר במעוף אופציות מעוף מסחר בבורסה FMR וטסקבר

נושא המאמר: תוכנת מסחר אוטומטית למסחר במעוף - Go4iTrader - מהפך במסחר באופציות המעוף בבורסת תל אביב
מאת: go4it,פיתוח מוצרי תכונה - התמחות בפיתוח מערכות אוטומטיות לסוחרים בבורסת תל אביב    שמור מאמר למועדפים

מערכות אוטומטיות למסחר במעוף - FMR וטסקבר - מסחר בבורסה - אופציות מעוף


למה תוכנת המסחר האוטומטי Go4iTrader 1.שחרור הסוחר מהמתח ומהלחץ מההמתנה המתישה,לפעמים של שעות לשערי האופציות והמדדים הרלוונטיים לגביו. 2.פיתוח מיוחד של צוות Go4it מנגנון בשם Sequential Orders המשחרר את הסוחר לחלוטין מהמתנה לשערים והמדדים המבוקשים ללא קשר למצב השוק. 3.המערכת נרכשת בתשלום חד פעמי והיא בבעלותך לכל החיים ! עלות התוכנה מזערית בהשוואה לכסף שהיא חוסכת \ גורמת להרוויח,ללא כל הוצאות נוספות. 4.צוות התמיכה מלווה את רוכש המערכת לאורך זמן ומעדכן את הרוכש על עדכוני גרסאות בתוכנה ,הרוכשים מקבלים עדכונים (בשנה הראשונה ) ללא תשלום נוסף. 5.צוות הפיתוח מורכב מסוחרים מנוסים בשוק המעו"ף וממהנדסי תוכנה עם ניסיון רב בתכנות עבור המגזר הבנקאי כך ששילוב הידע נותן מוצר מנצח . 6.לא רק שער האופציה מהווה טריגר לביצוע פעולה באופציה (קניה \ מכירה) אלא גם כמות הקונים \ מוכרים ונקודת הימצאות המדדים,שכן לא פעם זה ההבדל בין טרייד רווחי לטרייד כושל. 7.התרחש ארוע חיצוני ואתה מחזיק בכמה אופציות ממספר סטרייקים שונים – המערכת מבצעת את עבודתה במהירות רגעית בו זמנית! ובכך נחסך לך כסף רב. 8.הנתונים נדגמים מספר רב של פעמים בשניה על מנת להשיג מהירות עבודה וביצועיים מקסימליים מול שרתי הבורסה . 9.במערכת פיתוחים מתקדמים לנוחיות המשתמש ( ראה הצגת ממשק ראשי ) כגון:Mini Go4iTrader צפיה במספר טבלאות מחירים מכמה סטרייקים שונים ומחודשי פקיעה שונים בו זמנית! מנגנון פקודות עוקבות משוכלל ועוד.. 10.המידע אודות הפוזיציה שלך נשאר על מחשבך ולא על שרת בית השקעות כלשהוא וכפועל יוצא הפקודות הממתינות אינן "מחזיקות כסף" מתיק ההשקעות . המערכת מגיעה עם רכיב אבטחה מתקדם של חברת אלדין המבטיח שרק אתה מורשה להיכנס למערכת. 11.במערכת פקודות אוטומטיות רבות,בין היתר, ניתן למצוא פקודות STOP LOSS,TAKE PROFIT,TRALING STOP 12.המערכת ניתנת לכל דורש לשבועיים התנסות ,ללא התחייבות וללא תשלום (לידיעך,המערכת ניתנת להתנסות בהשארת פיקדון על סך 500 ש"ח על רכיב האבטחה אשר יושבו עם החזרת הרכיב ,במידה והתוכנה תירכש יקוזזו ה 500 ש"ח מעלות התוכנה ) צוות Go4it,מתמחה בנוסף בפיתוח סיסטמים אוטומטיים אישיים לסוחרים אשר מעונינים לבנות מערכת אוטומטית אישית המבוססת על הניסיון והידע האישי שלהם ניתן לקבל הראשות טסקבר,ההכרחי להפעלת מערכת אוטומטית ומסלוללי מסחר הזולים ביותר בארץ למסחר בבורסה דרך מערכת הפורומים המתקדמת של צוות Go4it. www.go4it.org.il

www.go4it.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י go4it,פיתוח מוצרי תכונה - התמחות בפיתוח מערכות אוטומטיות לסוחרים בבורסת תל אביב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]