חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איתור בעיות איטום, עיבוי, רטיבות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קריאייטיב קופירייטר פרסום שיווק

נושא המאמר: פרסום ושיווק
מאת: גלעד ורשבסקי   שמור מאמר למועדפים

פרסום מסביב למדורה

לא משנה עד כמה האבולוציה של הפרסום התפתחה מאז תקופת האבן, עדיין לא נמצא תחליף טוב יותר לפרסום מפה לאוזן.
תחשבו על זה – גם אם ראיתם 50 תשדירי פרסומת בטלוויזיה על מכונת כביסה חדשה, תשדירים שהבטיחו לכם שמדובר בפורשה של מכונות הכביסה ולעומת זאת חבר אחד סיפר לכם שהמכונה הזו היא מכונה גרועה, אתם פשוט לא תקנו אותה!
גם אנחנו בישראל למדנו שלא משנה עד כמה תקציב הפרסום ששמו על המוצר מגלומני, בסופו של דבר שמועה אחת עלולה לאיים על ענק מזון כמו אסם ולהפיל את המניה שלו כמו בסיפור במבה.
מצד שני שימוש חכם במכשיר הפרסום מפה לאוזן יכול ליצור אפקט אדיר או בשמו המקצועי באזז.
אבל איך אפשר לגרום לפרסום מפה לאוזן לעבוד?
גם כאן אנחנו חוזרים לאותה מדורה שסביבה ישבו בכל ערב אבות אבותינו ומגלים שאז כמו היום, בשביל ליצור שיחה בין אנשים מסביב למדורה צריך לספר סיפור טוב.
לכן, אם תצליחו לבנות סיפור מעניין הוא יצליח לעבור בין אנשים ואפילו להגיע לתקשורת. אחת הדוגמאות המפורסמות לכך היא חברה בשם Half.com שנרכשה ע"י e-bay והצליחה למרות תחרות קשה להגיע מ-0 ל-8 מיליון לקוחות תוך פחות משלוש שנים! איך? ע"י סיפור טוב – סמנכ"ל השיווק של החברה מארק יוז הצליח לשכנע את תושבי העיירה halfwayבאורגון לשנות את שמה
ל- half.com. הסיפור ההזוי הזה הגיע לכל מהדורות החדשות הארציות ותפס כותרות בעיתונים הגדולים ביותר בארה"ב, תוכלו רק לדמיין את כמות הכניסות לאתר יום אחרי הפרסום של הסיפור...
דוגמא נוספת היא של רשת Ruby Tuesday, רשת מסעדות אמריקאית שהצליחה לייצר סיפור גדול – המסעדה הזמינה את הקהל לראות בשידור חי באינטרנט איך הורסים (מפוצצים) את הסניף הישן האחרון של הרשת, אלא שבזמן השידור "ארעה תקלה" והם פוצצו בטעות את הסניף של מסעדה אחרת שעמדה בסמוך. את הסיפור הזה, שכמובן בוים מראש, הגדילו ע"י התנצלות פומבית שנתן הבעלים של Ruby tuesday ברשת הטלוויזיה המקומית. התוצאה הייתה סיקור ברשת CNN ובמאות אתרים, עלייה של 25% במניית הרשת ומעל למיליון גולשים חדשים באתר.
אז מה המסקנה מכל זה?
בפעם הבאה, לפני שאתם רצים לפרסם תדאגו שיהיה לכם סיפור טוב!









www.giladv.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד ורשבסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]