חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול הסיכונים במערכות מחשב מרכזיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שפע זוגיות תיקשור מודעות

נושא המאמר: תודעת חוסר אל מול תודעת שפע
מאת: אביבית זריני   שמור מאמר למועדפים

אנשים רבים באים אליי לטיפולים ומתלוננים כי אין להם עבודה מספיק טובה, הם לא מרגישים מתוגמלים, לא מרגישים שיש אהבה בחייהם, מרגישים ניתוק מהמשפחה, בדידות חברתית ועוד כהנה וכהנה דוגמאות
כשאני שואלת מדוע הם חשים כך, אני "זוכה" לשמוע עובדות המתארות מצב כגון:
"אני מובטל כבר X חודשים ובראיונות עבודה אני נדחה שוב ושוב"
"אמא שלי הייתה X ולכן אני Y"
"אני בת X וכבר שנים שלא חוויתי אהבה"

העניין שחשוב להבנה הוא שהמצב הקיים הוא לא הגורם אלא התוצאה, הגורם האמיתי למציאות המתוארת ע"י האנשים הוא "תודעת החוסר" – תודעת האין לי/ לא מגיע לי/ אני לא ראוי
אדם שמקובעות אצלו אמירה כזו, הייקום עונה לו בשפה שהוא מדבר בה, בשפת ה"אין", ואז כנבואה שמגשימה את עצמה, הוא נכנס לעוד ועוד מצבים שמבססים את תחושת התבוסה וצורבים בנשמה.
אנשים שתודעת החוסר שלהם נוגעת לתחום החברתי, ירגישו דחויים, לא אהובים לא מקובלים.
אנשים שתודעת החוסר שלהם נוגעת לתחום הזוגי, ירגישו ששוב ושוב הם נתקלים ב"לא מתאימים", ירגישו ששוב רוצים רק בשביל דבר אחד או שפשוט יוצרים איתם קשר ואז נעלמים להם.
וכך גם לגבי עבודה ופרנסה, אנשים בעלי תודעת חוסר בתחום זה, יתקלו שוב ושוב בדחייה בראיונות עבודה או לחילופין ירגישו כי מקדמים אחרים על פניהם, שלא מעריכים אותם וכו'

הפתרון הוא במעבר מתודעת חוסר לתודעת שפע – משפט פשוט אך לא קל להשגה. הדבר משול למכור לסם שמחליט להיגמל אחרי שנים וחייב להתמודד עם מס' שלבים:
הצעד הראשון הוא בזיהוי עובדת ההתמכרות. עליך לזהות את העובדה כי אתה נמצא בתודעת חוסר ושתודעה זו לא עושה לך טוב- לא מקדמת אותך למקום אחר וטוב יותר בחיים.
הצעד השני- הוא להחליט כי יש צורך "להתנקות", לנקות, את הסם מהגוף כלומר להשתחרר מתודעת החוסר.
ברגע שנעשית החלטה אמיצה היא חייבת לבוא עם מחוייבות – אנשים לא יכולים לצפות להשתחרר מסם ב-3 ימים או אפילו בחודש, אלא מדובר על תהליך ארוך טווה שרק אם נשארים נאמנים לו, רק אז הגוף מתנקה, או במקרה של תודעת חוסר, תת המודע הוא זה המתנקה מתחושת האין וכלום לא מצליח.
השלב השלישי הוא ביסוס תודעת השפע, לשנות בראש את התקליט האומר "אין" בתקליט האומר כל הזמן "יש" – להודות על מה שיש, לראות את הוורוד בתוך השחור והכהה, שלב זה הוא שלב קשה בתהליך שכן אנשים נוטים לצפות לתוצאות מהירות וגם משום שההרגל בתחושת האין הוא עמוק ומושרש. אבל תהליך זה הוא הכרחי. חשוב להסתכל על כל דבר כהזדמנות, כמתנה – אתה פוחד מהפן הזוגי, תאמת את עצמך בדייטים ובמקום להיות מתוסכל שהם לא הצליחו, תרגיש מאושר שהצלחת לצור הזדמנויות, דבר המקרב אותך למטרה. אתה משיג ראיון עבודה – תודה על מזלך ששפר שכן אחרים מתקשים גם את זה להשיג וכך הלאה והלאה.
הפרשנות שלך לסיפור ומה שקורה בו היא המכריעה מבחינת התוצאה. שניים יכולים לחוות את אותה התנסות, כל אחד יתמודד ויפרש את התוצאה אחרת ולכן עליך לשנות את הפרשנות.

השלב הרביעי והאחרון הוא השלב הארוך ביותר וזהו שלב השמירה והמשך הטמעת התהליך- עליך להקפיד ולשמור כל העת על תודעת השפע, לשמר את ההרגשה, לחוש את המציאות כמציאות של שפע ואז ...אז גם היקום ישנה את שפת הדיבור ויזכה אותך בשפע....

הדרך לא קלה אבל שווה את המאמץ ואדם מחוייב לתהליך יזכה במתנות קסומות.

בהצלחה

אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל: [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביבית זריני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]