חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטול צו הריסה מנהלי - כל מה שעליך לדעת!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתחים בזוגיות זוגיות ריבים בזוגיות

נושא המאמר: מתחים בזוגיות
מאת: דלית גרוסינגר   שמור מאמר למועדפים

מתחים בזוגיות


יש מתח ביניכם? סביר להניח שתחפשו פתרון סביב הגורם למתח. כל אחד יקשור את המתח למעשיו (או אי מעשיו) של השני. תרצו להגיע להסכמה או פשרה או לשכנע את השני בצדקתכם. מתחים בזוגיות מתרחשים בין שניכם. אולם זוהי חוויה אישית של כל אחד מכם. כל אחד מכם מהווה טריגר למתח של השני. האחד עושה/אומר משהו, והשני מגיב אליו ביצירת מתח (או כעס, עלבון, תסכול או קינאה וכו'). תגובת המתח שלו תעיר תגובת מתח אצל הראשון. תגובת המתח אצל הראשון תעצים את תגובת המתח של השני, וכן הלאה. כלומר לכל אחד יש תגובה אישית של מתח שהולך ומתפתח עם תגובות השני. עיקר המתח בזוגיות מתגלגל, מתפתח ומתעצם סביב אותם נושאים. בדרך כלל תנסו למצוא פתרון למתח דרך התייחסות לנושא שגרם למתח ביניכם. אני מציעה לך התייחסות שונה: כל אחד ילמד להפסיק את תגובת המתח האישית שלו. הדגש לא יהיה על הסכמה על התכנים אלא על האחריות האישית שכל אחד לוקח על התגובה שלו. בכך תיעצר השרשרת של תגובה שמעירה תגובה. כאשר עוצרים את השרשרת נעצרת ההתחפרות של כל אחד בעמדה שלו, ותפיסת המצב נהיית מציאותית ולא רגשית (לכל התחפרות בעמדה יש רקע רגשי). במצב זה הדיון המשותף שלכם בנושא יהיה יותר נקי, יותר בהיר, ויפתחו בפניכם אופציות שלא חשבתם עליהן קודם. ואולי כבר לא יהיה צורך לדבר או לדון בנושא... כך נתמודד עם המתחים בזוגיות בתהליך בשיטת גרינברג. כל אחד לוקח אחריות על התגובות שלו, לומד לזהות איך הוא מגיב, ממה בנויה התגובה שלו כחוויה שלמה (פיזית, רגשית, מחשבתית), ואיך להפסיק את מה שהוא עושה בגוף שלו שבונה את התגובה. כשכל אחד מכם ילמד להפסיק את התגובה שלו, תגלו חוויה חדשה, יותר מרחב וחופש לבחור ולהחליט. כשמתמודדים בצורה זו עם מתחים בזוגיות, לא מתפתח עימות או מתח חוזר סביב אותו נושא. הקונפליקט הזה נגמר.

www.dalitgr.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דלית גרוסינגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]