חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אודות הפזמונאי - אהוד מנור.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גרילה פרסום שיווק קריאייטיב

נושא המאמר: שיחה פרסומית
מאת: גלעד ורשבסקי   שמור מאמר למועדפים

שיחה פרסומית

תחשבו שאתם עומדים על הדשא באמצע אצטדיון כדורגל וכל אחד מהצופים מנסה להגיד לכם משהו. אין ספק שתשמעו הרבה מאוד רעש, סיכוי גבוה מאוד שתרגישו לא בנוח ותתעצבנו על המצב וסיכוי נמוך במיוחד שתצליחו באמת להקשיב למישהו מהצופים ולהבין מה הוא מנסה להגיד לכם. זה פחות או יותר המצב שקיים היום בפרסום המסורתי.
עם עשרות פרסומות ופרומואים בכל מקבץ פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, קשה מאוד לצרכן לזכור רבות מהפרסומות שהוא פוגש במהלך היום. ההצפה הפרסומית שנוצרת בכל ערוץ מדיה גורמת לקהל לפתח אדישות לפרסומות במקרה הטוב או לחפש חלופות להעברת הפרסומות במקרה הפחות טוב. על פי הערכה, השימוש במכשירי DVR, שמאפשרים לצופה לדלג על פרסומות הטלוויזיה, גרמו למפרסמי הטלוויזיה בארה"ב ב-2006 להפסדים של כ-8 מיליארד דולר!
אז מה האופציות שעומדות בפנינו בתור מפרסמים?
מצד אחד אפשר להציף את ערוץ המדיה בפרסומות שיהיו רק שלנו, כמו שעשתה חברת אורנג' בישראל כשבקמפיין הראשון שלה בארץ רכשה את רוב שטחי הפרסום של שלטי החוצות ויצרה לעצמה מונופול מדיה לפרק זמן מסוים. רק שמונופול כזה עולה הרבה מאוד כסף ולא כל חברה יכולה להרשות לעצמה את תקציב הפרסום של אורנג'. כאן נכנס לתמונה פרסום הגרילה, למה? כי פרסום הגרילה ממציא לעצמו את המדיה!
היתרון הגדול בהמצאה של המדיה היא שאתה הופך להיות היחיד שמשתמש בה, כלומר במקום לעמוד עם כל הקהל באצטדיון ולצעוק בתקווה שהבחור על הדשא ישמע אותך בפרסום הגרילה תוכל לקחת את אותו הבחור לשיחה של אחד על אחד. בשיחה כזאת קל יותר להעביר את המסר, קל יותר להפתיע ולחדש וקל הרבה יותר להתגבר על החסמים שנוצרים אצל כל אחד מאיתנו מול מבול הפרסומות במדיה המסורתית. לדוגמא, חברת ביטוח שוויצרית שניצלה את יום שישי השלוש עשרה כדי לפזר ברחוב עציצים שבורים שנראים כאילו נפלו מבניין עם פתקים שקוראים לקהל לא לקחת סיכונים ביום כזה ולעשות ביטוח או חברת kit kat שהפכה ספסל בגן לפרסומת לחטיף, ואלה רק שתי דוגמאות קטנות של פרסום שהמציא לעצמו מדיה והצליח להגיע לשיחה מפתיעה של אחד על אחד עם הקהל שלו.
אז רגע לפני שאתם יוצאים עם הקמפיין הבא כדאי שתבדקו מה יש לפרסום הגרילה להציע לכם.





www.giladv.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד ורשבסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]