חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו סיור וירטואלי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שכפול דיסקים צריבת דיסקים צריבה על דיסקים

נושא המאמר: שכפול דיסקים – מאסטרינג
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

הדיסק הוכיח את עצמו לאורך השנים כמוצר אמין לשמירה והפצה של מוזיקה ומידע בצורה נוחה וזולה.
לשכפול דיסק חלק משמעותי באיכות המוצר הסופי, במאמר זה אסקור חלק משלבי השכפול.

קדם מאסטרינג – Pre Mastering
רוב הדיסקים מתחילים את דרכם בצורת CDR, קובץ מחשב או קלטת דיגיטלית. קיים קשר הדוק בין איכות המוצר הסופי לאיכות המקור, רצוי להשתמש במקור שנבנה בצורה נכונה על גבי מדיה איכותית ותוכנו נבדק, שריטות או טביעות אצבע יכולות לפגום באיכות הדיסק המשוכפל.
לשכפול דיסקים של שמע יש לעשות שימוש רק בפורמט CD-DA ולא בקבצי MP3 או כל פורמט אחר.
הדיסק צריך להיות ערוך עם סדר השירים הנכון וזמן הנגינה רצוי שלא יעלה על 74 דקות.
בעבר השלב הראשון בהכנת דיסק לשכפול היה העברת המקור לסוג של קלטת דיגיטאלית אותה יכול מכשיר המאסטרינג לקרוא, שכפול הדיסקים עבר דרך ארוכה מאז וכיום ב CDI אנו מסוגלים לטפל בכמעט כל סוג של מדיה דיגיטאלית.
המרת המידע לפורמט ממנו ניתן להכין מאסטר נעשית במערכת מחשב הנקראת אקליפס, מערכת זו מבצעת אנליזה מלאה ומספקת לנו את המידע אודות המקור. אנו נבחן דברים כגון: זמן נגינה, מרווח בין שירים ןאיכות הצריבה של המקור (כמות שגיאות).
במידה והמדיה איננה שמע המערכת תבדוק את התאמת הפורמט לשכפול.
קימות דרישות מדויקות (רובם מוטמעות על ידי תוכנות הצריבה כברירת מחדל) מהמדיה על מנת שהמפעל יוכל לשכפל דיסק עם הלוגו של קומפקט דיסק עליו.
מאסטרינג- גלאס מאסטר – Mastering
בתחום שכפול הדיסקים רוב המערכות המעורבות בתהליך הייצור נבנו על סמך טכנולוגיות קיימות בתעשייה: הזרקת פלאסטיק, דפוס משי, אריזה.
אולם בתחום המאסטרינג נדרש פיתוח ייחודי על מנת ליצור מערכת מיוחדת שתאפשר שכפול של דיסק אחד למאות ואלפי עותקים בצורה מדוייקת.
המאסטרינג מתחיל על גבי דיסק זכוכית ומכאן גם השם גלאסמאסטר, הדיסק הוא בקוטר של 240 ממ ובעובי של כ 6 ממ, הזכוכית חייבת להיות נקייה במיוחד וללא שריטות או פגמים, לאחר תהליך ניקוי עוברת הזכוכית תהליך ציפוי בחומר רגיש לאור – Photoresist , חומר זה מבוסס על מתכת מסוג כסף.
המערכת עצמה בנוי משתי יחידות ראשיות.
1. מקודד המידע אשר ממיר את המידע שעל המאסטר לפורמט אותו תוכל המערכת לצרוב על הזכוכית, לרוב יעשה שימוש בקבצים מסוג DDP אשר מכילים מלבד המידע עצמו גם את כל המידע הדרוש לגבי פורמט הדיסק ומבנהו הפיזי.
2. מערכת לייזר אשר מסוגלת לקרוא את קבצי ה DDP ולצרוב אותם על גבי הזכוכית.
כתיבת המידע גל גבי הזכוכית נעשית בתוך מכונת המאסטרינג, הלייזר צורב את המידע בצורה רציפה כספירלה של קווים ונקודות החל מהחלק המרכזי של הדיסק כלפי חוץ.
תהליך הכנת המאסטר ל DVD נעשה בצורה דומה, לאחר סיום הצריבה על הזכוכית היא מועברת למכשיר קריאה אשר בודק את ההתאמה בינה לבין המקור.
לאחר מכן מועברת הזכוכית למיכל עם חומצה וכדוריות ניקל, במיכל זה מועבר זרם חשמלי והזכוכית עוברת תהליך ציפוי אלקטרוליטי שבסופו היא תהייה מכוסה בשכבה אחידה של ניקל.
השכבה העדינה של הכסף אשר נצרבה בלייזר ושכבת הניקל לא התמזגו ולכן ניתן בקלות יחסית להפריד את הזכוכית מצלחת הניקל, בשלב זה הזכוכית סיימה את תפקידה והיא מועברת למערכת מחזור על מנת לעשות בה שימוש חוזר.
צלחת הניקל עוברת תהליך של שטיפה, ליטוש וחיתוך. בסיום החיתוך אנו מקבלים מאסטר אשר נקרא "סטאמפר" מאסטר זה ישמש אותנו בתהליך ההזרקה.



www.cdi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]