חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתרים - כיצד לקבל דירוג גבוה עם קישורים טבעיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אורה סומא אבחון ואיזון בצבעים אימון אישי הדרכה

נושא המאמר: הצבע כראי הנפש וככלי להשגת יעדים - אבחון ואיזון בצבעים
מאת: לינור פלד   שמור מאמר למועדפים

לאורך אלפי שנים השימוש בצבעים היה מוכר בתרבויות השונות לצרכי ריפוי, התרוממות רוח, משיכת בני זוג ועוד. הצבע מהווה למעשה שפה כלל עולמית. לכל צבע יש תדר מבחינה פיסיקאלית (אורך גל), מהאדום המעורר והממריץ ועד הסגול המרגיע. אין אדם שאינו מתלהב מצבעי נוף קסום או מהטבע במלא הדרו. צבעים משפיעים עלינו רגשית, נפשית, רוחנית ופיזית, והשאלה היא עד כמה אנחנו מודעים לכך?

עוצמת הצבעים - שיטת אורה סומא מהי?
אורה סומא היא שיטה לאבחון ואיזון בצבעים שפותחה לפני למעלה מחצי יובל על ידי ויקי דבורה וול, יהודיה אנגליה, שהייתה רופאה ומרפאה הוליסטית. אורה סומא היא תרפיית נשמה שמהותה לאפשר לאדם להכיר את עצמו טוב יותר ולהתחבר לדרך שלו. זו שיטה מעצימה היוצרת איזון וריפוי. באמצעות למעלה מ-100 בקבוקי זכוכית המכילים שילובי צבעים מרהיבים ביופיים, מתבצע אבחון חווייתי החושף את היכולות, הייעוד והפוטנציאל של האדם. האבחון מראה גם את האתגרים והמחסומים שמפריעים לאדם להתקדם, את המקום שלו היום בתוך המסע של חייו ולאן נכון לו לקדם את עצמו. הכלי הטיפולי הוא אחד הבקבוקים שנבחרו על ידי האדם באבחון. הבקבוקים מכילים שמנים אתריים וצמחי מרפא ומורחים אותם על מרכזי האנרגיה בגוף במשך מספר חודשים. תפקידם לשחרר את אותם חסמים שמקשים על חיי האדם, (אלו שהתגלו באבחון) וליצור איזון רגשי, נפשי, פיזי ורוחני. היופי בכלי הזה שהינו עוקף שכל, דהיינו לא נדרש להאמין כדי שזה ישפיע.

חיים בהתאם להשגת יעדים
לכולנו יש מטרות ויעדים – זוגיות, משפחה, קריירה ועוד. לכל אדם יש יעוד שונה, מתוכו הוא מציב לעצמו את יעדיו במטרה להגשים אותם. אנחנו מודדים את עצמנו, וגם הסביבה בוחנת אותנו, בהתאם למימוש יעדים. לחלקנו קל יותר לקדם תחומים מסוימים ומאתגר לקדם אחרים. כבני אדם יש לנו אמונות והרגלים שספגנו לאורך השנים, חלקם מאפשרים לנו לקדם חלק מהיעדים שלנו, חלקם מגבילים ויוצרים תקיעות. תקיעות זו גורמת לנו להרגיש תסכול בגלל חוסר בהתקדמות ובהצלחה.

מה מאפשר הכלי של אבחון ואיזון בצבעים כחלק מתהליך להשגת יעדים?
לאורך השנים ומתוך הניסיון שהצטבר בליווי של אנשים רבים בתהליכים אישיים וקבוצתיים, מצאתי שהכלי הקסום של אבחון ואיזון בצבעים מאפשר לקדם מטרות ויעדים. זהו כלי שמסייע לזהות ולהתחבר לעוצמות פנימיות, ולשחרר בדרך נעימה וחווייתית דפוסים והרגלים ישנים, אשר גרמו לאדם עוגמת נפש וקושי להתקדם בחייו. הידע שמתגלה דרך הצבעים והטיפול בם, חוסך לאדם זמן, כסף ואנרגיה בתהליך השגת היעדים שלו, והיא חשובה מאין כמוה מאחר ולא תמיד ניתן לשחרר נושאים עמוקים דרך עבודה "שכלית", ועבודה עם צבעים עוקפת את המקום הזה. השימוש בצבעים מחזק את "הצבעים האמיתיים" של האדם, משחרר "צבעים" שמעיקים על חייו ויוצר חיים בגוונים של חיבור, בהירות, שלווה והגשמה.


לינור פלד – מאבחנת ומטפלת בצבעים בשיטת אורה סומא. מאמנת אישית, זוגית ועסקית. עובדת ע"פ שיטת נגוהות שפותחה על ידה. מלווה אנשים וקבוצות להגשמת יעדים אישיים ועסקיים. טל. 0525-870701 דוא"ל: [email protected] אתר: www.ornegohot.co.il

www.ornegohot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לינור פלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]