חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ייצוג לקוח - עורך דין פלילי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים משכנתאות

נושא המאמר: מימון משכנתא שאלות ותשובות
מאת: מיי פרייס   שמור מאמר למועדפים

אנשים רבים משתחררים מן הצבא וחולמים לפתוח עסק משלהם . אחרי תקופת ההקמה הם מגלים שהם זקוקים לעזרה כלכלית אשר תאפשר להם להתקדם ולהתפתח . לשם כך קמו קרנות שונות אשר עוזרות להם להשיג מימון ותומכות בהם כעסקים קטנים . כיצד ניתן להשיג עזרה שכזאת ?
הנה מספר תשובות בתחום מימון לעסקים קטנים .
מי מעניק מימון לעסקים קטנים ולשם מה

המימון ניתן על ידי קרנות שונות המתווכות בין בעל העסק לבנקים, לשם השגת הלוואות נוחות, ערבויות, ותמיכה כלכלית לעסק . מימון לעסקים קטנים נועד לעזור לעסקים להתפתח, ובכך לאפשר להם להעסיק עובדים רבים יותר, מה שעוזר לכלכלה הלאומית ולכלכלה האישית .

מה התנאים להשגת מימון לעסקים קטנים

התנאים שהקרנות מציבות הם : כמות עובדים שאיננה עולה על 70, מחזור שנתי שנע עד 22 מיליון שקל, לעסק או לבעל העסק אסור שיהיו חובות, חשבונות מעוקלים או מוגבלים, ובעל העסק צריך להשקיע בו לפחות 20 אחוז מסך ההשקעה בעסק .

מה צריך לעשות בעל העסק כדי להשיג מימון לעסק שלו

קרנות מימון לעסקים קטנים דורשות מבעל העסק להציג להן תוכנית כלכלית ברורה, אמינה ומקיפה, אשר תציג את המוצר אותו הוא מייצר ואותו הוא רוצה לפתח . התוכנית צריכה לכלול הסבר על העסק, על תוכניותיו לעתיד עם טווחי זמן ברורים, ויש לעדכן את הקרן בכל שינוי או חריגה שנוצרת מרגע הצגת התוכנית ועד קבלת ההלוואה .

כיצד מחליטה הקרן שאכן אנו מתאימים לקבל מימון לעסק

קרנות מימון לעסקים קטנים הן בעלות תוכנית מקיפה אשר מאפשרת להן לבדוק כל עסק לגופו של עניין, על מנת להחליט האם הוא עומד בדרישות של הקרן לקבלת מימון . הקרן בודקת את חשבונות הבנק של העסק, את המאזנים שלו, לאחר מכן את התוכנית שבעל העסק מציג לה, את טיב העסק, את היכולת שלו לצמוח והיכולת של הקרן לתמוך בעסק .

האם הקרנות מקיימות הגבלות מבחינת אופי המוצר או סוג העסק אשר יכולים לקבל תמיכה כלכלית

בעיקרון, קרן להשגת מימון תתמוך בעסק שיכול להתפתח, שיש לו את הכלים והתנאים לכך, מה שאומר שהמוצר שלה הוא יעיל, מקורי, ובעל יכולות להשיג נתח שוק מסוים . הקרנות לא יתמכו במוצרים לא חוקיים, במוצרים לא ריווחים או בעסקים חסרי תוכנית כלכלית מתאימה .

איזו תמיכה כלכלית מעניקות הקרנות

קרנות מימון לעסקים קטנים מעניקות תמיכה כלכלית כגון הלוואות שנעות בין 15 אלף ל-100 אלף ש"ח, עם אפשרות פירעון שנעה בין שנתיים לארבע שנים, וריבית שנעה בין חצי אחוז לארבע אחוז . רוב הקרנות מציעות יכולת דחיית פירעון למשך תקופה של שנה . פרט להלוואות הן מעניקות ערבויות בנקיות במידת הצורך, ייעוץ עסקי, ומענקים בהתניות שונות .

כיצד ניתן לקבל הלוואה או תמיכה כלכלית אחרת מן הקרן

בשלב ראשון מתקיימת פנייה אל הקרן וממלאים שאלון עסקי, בשלב השני מציגים תוכנית של העסק בפגישה עם נציגי הקרן, בשלב השלישי הקרן בודקת את העסק מבחינה כלכלית ושיווקית, ולאחר זמן מה הקרן תקבל החלטה ותודיע לכם עליה .

www.myprice.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיי פרייס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]