חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיסות של הדקה ה-90 בזול ובקלות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשורת זוגית אימון לתקשורת זוגית אושר ללמוד להקשיב

נושא המאמר: התנהגות מטפחת - אימון לתקשורת זוגית
מאת: ורדית גולד מוזס   שמור מאמר למועדפים

תנאים של חיבה - על תוכנית P.A.I.R.S וטיפוח הזוגיות
האהבה, ורק האהבה, מסוגלת להעניק לאדם חיים מאושרים יותר - לודוויג ואן בטהובן
כדי לשמור ולטפח את הזוגיות האינטימית בין בני הזוג, יש ללמוד מיומנויות של תקשורת לשימור ופיתוח מערכת יחסים בריאה, נעימה ומהנה. כשבני זוג נישאים הם משוכנעים שיחיו ב"אושר ובעושר" אבל העובדה שיש גירושים רבים מראה לנו כי יש לאנשים אכזבה רבה מהציפיות והתקוות כלפי מסגרת הנישואין. המידע שיש לכל אחד מאיתנו לגבי מערכת יחסים אינטימית מקורו בחוויות הילדות שלנו שחווינו במשפחת המוצא שלנו .למשפחה בה גדלנו והתפתחנו יש השפעה רבה על יצירת הקשרים שלנו, על התנהגותנו, על רגשותינו ועל הציפיות שלנו ממערכת היחסים. כדי ליצור שינוי ולמוד מיומנויות חדשות למערכת אינטימית עלינו להכיר בכך שדפוסי העבר משפיעים עלינו וללמוד להיפרד מדפוסים אלו ולפנות מקום לביטוי יכולות חדשות הטמנות בנו.
P.A.I.RS ((PRACTICAL APPLICATION OF INTIMATE RELATIONSHIP SKILLS הינה תוכנית הדרכה מקצועית המלמדת מיומנויות תקשורת בינאישית, העוזרת לבסס מערכות יחסים אינטימיות ומעשירה את המערכת הזוגית.התוכנית פותחה על ידי ד"ר לורי גורדון, מנהלת המכון ליחסי משפחה אשר בארה"ב ומיועדת לגברים ונשים הנמצאים במערכות יחסים .
בתוכנית יש ביטוי לרעיונות ועבודות של מטפלים משפחתיים וזוגיים כמו: וירג'ניה סאטיר(חוקי משפחה, סגנונות תקשורת במצבי לחץ, קריאת טמפרטורה יומית.) ג'ורג באך (טקסים של כעס, הזכות ההוגנת לשינוי) שרודר מילר ושותפיה (סגנונות של מאבק) מורי בואן (משפחת המוצא ומיפוי משפחתי) דניאל קזריאל ( בונגינג, רמות רגשיות של בשלות, ביטוי רגשי, ההיגיון של הרגש ואחרים).
כדי ליצור זוגיות בריאה והרמונית, חשוב להיות מודעים למספר דברים שמקשים על הקשר הזוגי וללמוד את המיומנות הקשורה בהם:

• כיצד להתמודד עם כעסים- לדעת לבטא רגשות בצורה מגוונת.
• לדעת לריב- ללמד איך לריב מבלי להרוס את האהבה
• כיצד לבטא באופן חיובי רגשות ומחשבות.
• מהם הדברים שגורמים לחסימות בתקשורת עם בני הזוג.
• איך להשיג קרבה אינטימית
• ניהול קונפליקטים בין בני זוג
כדי ליצור מערכת יחסים מוצלחת בה תתאפשר הבנה של עצמנו והזולת, חשוב להתייחס למרכיבים הבאים: אכפתיות, הערכה, הגינות, אמינות, מתן אמון,הזדהות רגשית ויכולת התמודדות עם רגשות כמו : כעס, תסכול, עצב ופחד.
מהי התנהגות מטפחת?
מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים – זוהי הזכות השמורה לאלים.(פתגם אנגלי עתיק)
רגשות חיוביים נובעים ממעשים חיוביים שבני הזוג עושים זה כלפי זה. כדאי לקבוע נורמה , שאינה קשורה בהרגשה הטובה או פחות טובה כלפי בן הזוג לפיה פעולות אכפתיות יתקיימו בכל מצב. פעולות אלו מביאות איתן הרגשה טובה הן לנות ה למקבל.
התנהגויות של אכפתיות ומסירות הינן אבני היסוד של מערכות יחסים. אלה הם המעשים הקטנים של הבעת רגשות חיבה ואהבה הנותנים לבן הזוג שלנו להרגיש שהוא חשוב ושאכפת לנו ממנו.
לדוגמא :
• ברכת מאור פנים כאשר שבים הביתה
• טלפון במשך היום
• עיסוי לשרירי גב כואבים
הפחתה במספר ההתנהגויות המטפחות הינה סימן להצטברות לחץ, לרגשות שליליים וכן עניינים לא סגורים בין בני הזוג.
רגשות חיוביים נובעים ממעשים חיוביים שבני הזוג עושים זה לזה. רצוי לקבוע נורמה של גילוי התנהגות אכפתית, שאינה תלויה בהרגשה טובה או רעה זה כלפי זה, אלא נבין שפעולות הדדיות של אכפתיות יגרמו להרגשה טובה לשני הצדדים- הנותן והמקבל.
תרגיל חוויתי לבני הזוג:
רשום רשימה של 10 התנהגויות שבן הזוג שלך עושה או יכול לעשות, וגורמות לך להרגיש אהוב,חשוב,מיוחד. חשוב ביסודיות על רשימת המקורות לעונג ולנעימות בחייך. הייה ספציפי: אל תרשום "אני מבקש יותר התחייבות" רשום "אני מבקש שתעזור לי להוציא את הקניות מהאוטו כשאנחנו חוזרים מהסופר," או אני זקוקה ל-20 דקות מנוחה ביחידות כאשר אני חוזרת מהעבודה".

פעולות חיבה צריכות להיות:

1. דברים שלא לוקחים יותר מדי זמן, או יקרים מדי.
2. פעולות שיש בהן ערך רומנטי או חיבתי
3. פעולות שאחד מבני הזוג אוהב לעשות למען השני.

דוגמאות:

• פתק אהבה בכריך.
• הודעות אהבה בטלפון הנייד.
• חיבוקים
• מחמאות
• הכנת ארוחת ערב מיוחדת


החליפו את רשימותיכם קראו בתשומת לב , בקשו הבהרות אם בקשה מסוימת אינה ברורה.
תלו את הרשימות במקום שתראו יום יום ובצעו לפחות 3 פעולות כל יום.

הנשים בטיחואנה נוגעות ומלטפות תמיד את התינוקות,הגברים, בני המשפחה האחרים, המזון,הבגדים, חיות המחמד וזו את זו. זאת תרבות נגיעה שכולם פורחים בה. גם כשמסתכלים בזאבים בשעת משחק רואים שהם נחבטים זה בזה במעין ריקוד גלגולים.
הקשר באמצעות העור משדר מסר שמשמעו: "אתה שייך, אנחנו שייכים".
{מתוך "רצות עם זאבים"-ק.פ.אסטס)

בהצלחה!

ורדית גולד מוזס - ליווי והנחיה ליצירת שינוי
מאמנת אישית (coaching),
מתמחה בטיפול באמצעות N.L.P ודמיון מודרך,
מנחת סדנאות ומפגשי העצמה.

אתר: www.im-4u.com
דוא"ל: [email protected]
נייד: 054-4650142

www.im-4u.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ורדית גולד מוזס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]