חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זוגיות לפי הקבלה - ההבדל בין גבר לאישה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיסונים חיסונים בכלבים משושה כלבת

נושא המאמר: חיסונים בכלבים
מאת: ד"ר דיויד אלבז   שמור מאמר למועדפים

כלב בשנתו הראשונה לחיים מקבל לא מעט חיסונים ולאחר מכן פעם בשנה הוא מקבל שוב חיסון כלבת ומשושה. להלן הסבר קצר על המחלות הנכללות בחיסונים הללו.


כלבת
חיסון החובה היחיד בישראל לכלבים, כל גור צריך לקבל על פי חוק חיסון נגד מחלת הכלבת בגיל
3 חודשים. מחלת הכלבת היא מחלה קשה הפוגעת במערכת העצבים וגורמת למוות תוך 10 ימים מתחילת הופעת הסימפטומים, כמו כן היא מחלה שיכולה לעבור לבני אדם שננשך ע"י כלב.


פרוו
פרוו וירוס עשוי לגרום לדלקת מעיים. מחלה קשה זו של מערכת העיכול פוגעת בעיקר בגורי כלבים וגורמת לאחוזי תמותה גבוהים בכלבים לא מחוסנים.


כלבלבת
מחלה רב מערכתית הפוגעת במערכות שונות בגוף הכלב, נגרמת ע"י ווירס (מורביליוירוס).


כבד נגיפית
מחלת כבד נגיפית קשה הפוגעת בכבד בכלב, נגרמת ע"י אדנווירוס.


לפטוספירוזיס – עכברת
תרכיב חיסון משושה מכיל שני זנים של לפטוספירה, העשויים לפגוע בכליות, כבד ובלב הכלב.
כלב לא מחוסן יכול להדביק בני אדם אשר יסבלו מהמחלה באופן דומה.


וירוס פארה-אינפלואנזה
זהו וירוס דמוי שפעת הגורם למחלת נשימה, בד"כ בשילוב עם מיקרואורגניזמים אחרים.


תולעת הפארק
חיסון לתולעת הפארק הוא בעצם לא חיסון אלא טיפול מונע ע"י חומר בשם דורמקטין אשר מעכב את התפתחות פרזיט הוושת – ספירוצרקה לופי. המחלה נקראת "תולעת הפארק" כיוון שדרך ההדבקה היא באכילת חרק, בד"כ חיפושית זבל, המכילה בתוכה את הטפיל. הזריקה ניתנת כל שלשה חודשים במשך כל החיים באיזורים בהם השכיחות גבוהה.

סדרת החיסונים לגור כלבים מתחילה בד"כ בשבוע 6 כאשר הוא מקבל חיסון ראשון נגד פרוו בלבד, לאחר מכן חיסון משושה בגיל 8-9 שבועות ושוב בגיל 11-12 שבועות כאשר מומלץ תמיד לתת את חיסון הכלבת במועד אחר, סביבות השבוע ה-14. לאחר מכן חיסון המשושה וחיסון הכלבת חוזרים פעם בשנה. וטרינרים בוחרים בפרוטוקולים שונים לחיסונים כך שהסדר עלול להיות שונה במעט.

www.vetmobile.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר דיויד אלבז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]