חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול משפחתי – רקע וגורמים - טיפול פסיכולוגי - פסיכולוגיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קריאייטיב פרסום קופירייטר שיווק

נושא המאמר: כמה כסף שווה קריאייטיב טוב?
מאת: גלעד ורשבסקי - קריאייטיב שמשאיר סימן   שמור מאמר למועדפים

כמו בכל תחום בחיים, גם בפרסום ושיווק השקעת כמויות עצומות של כסף היא פעמים רבות פתרון לעצלנים שפשוט לא רוצים לחשוב.
אחת הסברות הנפוצות היא שככל שתשקיע יותר כסף כך גם הפרסום שלך יצליח יותר, מכאן שרק אם נשקיע בפרסום טלויזיה (המדיה היקרה ביותר) ונארגן הפקה מטורפת של מיליוני דולרים לפרסומת נצליח למשוך את תשומת הלב של הקהל ולהביא להצלחה.
אבל רגע, הרי בתחום הפרסום לא אמורים לשבת המוחות החריפים ביותר? אין קופירייטרים ומנהלי קריאייטיב שאמורים לתת רעיונות מעולים?
כן, רק שלרוב קיים קיבוע לגבי המדיה כאמצעי היחיד שבו ניתן להראות את עצמך. אז כן, המדיה היא כלי חשוב, אבל הוא לא היחיד והשקעה של משאבים דווקא בחשיבה ובקריאייטיב יכולה לחסוך עלויות עצומות של כסף שהולך על רכישת מדיה והפקה.
דוגמאות? בבקשה!
אחד ממותגי הדאורדורנט המפורסמים ביותר בעולם הוא AXE, שהולך על קו פרסומי ייחודי ובועט שנקרא ה- AXE Effect, המשיכה החייתית עד הגזמה של בחורות לכל מי שמשתמש בדאודורנט.
אז נכון, יש למותג הזה פרסומות שהושקעו בהם מליוני דולרים (וגם הרבה מחשבה אסטרטגית וקריאטיבית) אבל הנה דרך פרסום מקורית למותג בעלויות אפסיות: מדי שנה מתרחש בדנמרק המרוץ הגדול ביותר באירופה לנשים, בשנה שעברה השתתפו במרוץ הזה כ- 6,000 נשים. משרד הפרסום של המותג בדנמרק חשב על דרך מקורית להשתמש במרוץ כדי לפרסם את AXE, עם יריית הזינוק, קפץ 100 מטרים לפני הרצות, בחור עם חולצת AXE, ריסס את עצמו בדאודורנט והתחיל לרוץ. האפקט היה גדול – אלפי אנשים לאורך המרוץ ראו בחור עם חולצת AXE רץ ואחריו רודפות באמוק 6,000 נשים – AXE Effect live! לכל זה מתווספים כמובן תמונות שצולמו בטלפון, נשלחו לחברים או עלו ברשת, סרטונים שיצאו ליו-טיוב וכמובן פרסום מפה לאוזן של הצופים (דרך אגב בתחרות הזו נשבר גם שיא הריצה בכמעט דקה שלמה...). כמה עלה לארגן בחור עם חולצת AXE ושני דיארדורנטים, אני אשאיר לכם לחשב.
ואם דיברנו על קמפיין בהשקעה מינימלית אז למה שלא נדבר על קמפיין שמצליח לממן את עצמו?
רשת Four’N Twentv מתמחה בהכנת פאי הבשר המצליח ביותר באוסטרליה. החברה מצאה שבעקבות הטרנד הבריאותי קהל הלקוחות שלהם מצוי תחת לחץ מתמיד מהחברה הסובבת אותם, שטוענת כי הם אוכלים מזון לא בריא.
משרד הפרסום החליט לא לתקוף את הבעיה אלא "לזרום" איתה, עם הרבה הומור וקריאטיביות, הם פשוט הציעו למכירה ללקוחות הנאמנים צלחת שמחוברים אליה ירקות מפלסטיק. ככה כל פעם שהם יאכלו את הפאי על הצלחת כולם מסביב ראו גם הרבה ירקות ו"הלחץ הבריאותי" עליהם יקטן.
במהלך הקמפיין נמכרו מעל 25,000 צלחות והחזירו בכך את כל עלויות הייצור וההפקה. הרעש שנוצר סביב הקמפיין העלה את מכירות הפאיים הבודדים ברשת ב-40% ואצל כל אחד מהקונים נשארה פרסומת שיכולה להחזיק עוד שנים רבות.
אז כמה עולה מסע פרסום איכותי? כנראה שכשיש רעיון טוב דווקא לא כל כך הרבה...

www.giladv.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד ורשבסקי - קריאייטיב שמשאיר סימן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]