חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית אתרים - אופטימיזציה לאתרי אינטרנט – חמישה צעדים ראשונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סלנג מילון סלנג ברונו

נושא המאמר: לקראת "ברונו", סשה ברון כהן – רב-מג של מילים
מאת: גל אלפא   שמור מאמר למועדפים

את סשה ברון כהן, יהודי-בריטי שהוא קודם כל קומיקאי ושחקן בחסד, אתם בוודאי מכירים בתור בוראט – הקזחי המצחיק שמסתובב ברחבי ארה"ב וחושף את פרצופה האמיתי. את ברון-כהן תוכלו לראות גם בסרט "ברונו" שיוצא לאקרנים בקרוב. אבל קודם כל לפני שברון-כהן הוא שחקן וקומיקאי – הוא רב-מג של מילים.



ברון- כהן במהלך סרטו האחרון טבע ביטויים שנחקקו בשפה האנגלית ובסלנג היום-יומי. הדמות הססגונית של בוראט יודעת לפלוט מהפה שלה, לא תמיד בסיטואציות הכי מתאימות אוסף של שטויות מצחיקות בטירוף והצופה בסופו של דבר זוכר את המילים ונשאר עם טעם של עוד. דרך אגב – בהרבה דיאלוגים מהסרט בוראט מדבר בעברית (זכר לשנה שברון-כהן בילה בקיבוץ בישראל ולמד עברית).



רוצים לשמוע כמה דוגמאות לביטויים של בוראט?

Sexy time – הכוונה כמובן לסקס

High Five – החייאה של ביטוי שיצא מהסלנג בשנות ה-90 המוקדמות

Is nice – משהו טוב.

How much – בדרך כלל נאמר לבחורה יפה. הכוונה היא בכמה כסף אפשר לקנות אותה.

Wawaweewah! – קריאת פליאה לגבי משהו טוב במיוחד

Great Success – מה שבוראט אומר כשהוא מצליח משהו.

ויש עוד המון מילים שבוראט משתמש בהם בסרט שיכולות בקלות להכנס לאוצר מילים שלכם ביום יום. יש לכם מילים נוספות שלא נכתבו? אתם מוזמנים להוסיפן דרך מערכת האתר!



כמו שצויין כבר קודם – בקרוב יצא "ברונו" הסרט החדש של סשה ברון-כהן. כל שנותר עוד לקוות שהסרט יעמוד בסטנדרטים שבוראט הציב לפניו – סרט פורץ גבולות ועמוס בביטויים קורעים ומילים מצחיקות שישארו עוד הרבה זמן בשפה שלנו אחרי שהסרט יירד מהמסכים.

www.alfabet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גל אלפא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]