חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ממלאים דלק ומרוקנים את חשבון הבנק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סלנג צבאי מילון סלנג סלנג פעור

נושא המאמר: סלנג צבאי לפעור
מאת: גל אלפא   שמור מאמר למועדפים

מאז הקמת צה"ל ב48', התפתחה מסורת ענפה של סלנג צבאי שלא היה מבייש גם את הסלנג של הניגרים בסלמז' בהארלם. אולי דווקא עצם הקיום של צה"ל, כצבא העם, הוא זה שהביא להתפתחות מדהימה בתחום הסלנג הצבאי, כי ברור שברגע שכל העם מגויס לצבא, נוכל לראות מילים שונות מכל הסוגים מכל חלקי הארץ. השילוב של כל זה ביחד עם האווירה הצבאית יצרו סלנג מצחיק ומעניין, ובכתבה הזאת ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן הצבאי, שגם פעור כמוך יוכל להבין משהו.



הסלנג של הצבא מתחלק לכמה סוגים, לדוגמה סלנג בין חיילים למפקדים: דיסטנס – פער בין החייל למפקד שבדר"כ נשבר בסוף ההכשרה, כמו בטירונות. דוגמה נוספת לסלנג בין חייל למפקד היא לתזז, פעולה מה המפקד מריץ את החייל ממקום למקום כעונש. המפקד יכול גם לבקש מהחייל לעבור למדי ב', שהם מדי עבודה שלובשים בקורסים ובטירונות.



קיים סוג אחר לחלוטין של מילים שמשתמשים בקיצורים של מילים בתוך ראשי תיבות, סוג של סלנג שמאוד פופולרי בצבא. קחו דוגמה קטנה שתסביר לכם למה אני מתכוון: אם הייתי אומר לכם ללכת למד"ר ולהגיד לו שהמג"ד ממג"ב צריך לדבר איתו כדי לבדוק ת"ש בהתאמה לפז"ם, מה הייתם מרגישים? אם אתם לא בצבא, כנראה שהייתם קצת מבולבלים, אבל אין סיבה להתבלבל. מד"ר – מפקד מדור, מג"ד – מפקד גדוד, מג"ב – משמר הגבול, ת"ש – תנאי שירות ולבסוף פז"ם – פרק זמן שנמצאים בצבא. עכשיו זה נראה קצת יותר הגיוני?



מקווה שהסלנג שהצגתי כאן עזר לכם להבין יותר, ולפחד פחות מהסלנג שתתקלו בו בצבא, וברור שאין שום ספק שהדרך הכי טובה ללמוד את הסלנג הזה היא לנסות בעצמכם, ואת זה עושים רק בגיוס. אבל עד אז, למתעניינים הייתי ממליץ להיכנס לקטגוריה "צבא" באלפבת, ולעבור קצת על הסלנג כדי להבין קצת יותר לעומק מה המשמעות של סלנג צבאי ולאן הוא מתפתח, וגם לאנשים שכבר עברו את החוויה ורוצים לראות מה התחדש מאז שהם היו בצבא הייתי ממליץ אותו דבר.

www.alfabet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גל אלפא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]