חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חלבונים (פרוטאין) - קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: התחייבות לציון 90 בבגרות לימודי בגרות ברשת מכללות מעוף רשת מכללות מעוף - לימודי בגרות בשיטת מעוף אישי קורסי הכנה לבגרות מכינה לבגרות

נושא המאמר: ממכללת מעוף לטכניון
מאת: אלה   שמור מאמר למועדפים



המעוף האישי שלי לטכניון

"כשנודע לי שקיבלתי ציון 100 במתמטיקה 5 יח"ל, היה לי קשה לעכל את זה.
אך בתוך תוכי ידעתי שהמטרה שלי להתקבל לטכניון הושגה".

אוהד מנחם, 25, קצין לשעבר, תושב המושבה בת שלמה: "אני סטודנט בטכניון בחיפה בפקולטה להנדסה. את ההישג הזה אני זוקף לזכות מכללת מעוף."
כ- 6 שנים לאחר לימודיו בבית ספר התיכון ועם סיום שירותו כקצין בקבע, החליט אוהד לשפר את ציוני הבגרות שלו.
את ההמלצה על מסלולי השלמת הבגרות במכללת מעוף, קיבל אוהד מחברתו לשעבר, שציינה את איכות הלימודים במכללת מעוף מתוך ניסיונה האישי, כתלמידת מכללת מעוף לשעבר.
"סיימתי את התיכון בציון 79 במתמטיקה והייתי חייב ציון 95 ומעלה על מנת להתקבל לטכניון", מציין אוהד, "ציון גבוה במתמטיקה מקנה את הבונוס הגבוה ביותר בקבלה לטכניון".
"מסגרת הלימודים האישית והגמישה במכללת מעוף הייתה היחידה שאפשרה לי ללמוד במקביל הן למבחן הפסיכומטרי והן לבגרות".
על אף המרחק ממקום מגוריו, ההחלטה ללמוד במכללת מעוף הוכיחה את עצמה. לדברי אוהד: "במהלך חודש שלם שילבתי את לימודי הבגרות במתמטיקה ואת לימודי הפסיכומטרי כאשר נסעתי בכל יום מבת שלמה למכללת מעוף בחדרה, דבר שהיווה קושי עבורי אך השתלם בסופו של דבר. גם כאשר היו התנגשויות בין לימודי הפסיכומטרי ללימודי הבגרות, דאג הצוות הפדגוגי במכללת מעוף יחד עם המורה למתמטיקה שמעון הלר, לשיעורים בזמן המתאים לי, לעיתים אף בסניפים נוספים של רשת מעוף".
אוהד מפרט את הסיבות להצלחתו: "אווירת הלימודים הטובה והעברת חומר הלימודים הנדרש בצורה קלה, פשוטה ומעניינת, הקלה על למידת החומר המורכב במתמטיקה." עוד הוסיף אוהד: "המורה שמעון הלר הנחה וכוון אותי מלכתחילה לרמת לימודים גבוהה ולכן התרגולים והמרתונים שבמהלכם פתרתי מאות תרגילים סייעו לי בהטמעת החומר באופן הטוב ביותר. כשנודע לי שקיבלתי ציון 100 במתמטיקה 5 יח"ל, היה לי קשה לעכל את זה. אך בתוך תוכי ידעתי שהמטרה שלי להתקבל לטכניון הושגה".
לסיום מסכם אוהד: "לפני הלימודים לא ידעתי כל כך למה לצפות עקב הזמן הרב שעבר מאז סיימתי את בית הספר התיכון, אך עם תחילת הלימודים במכללת מעוף נכנסתי לעניינים וה"חלודה ירדה במהירות", למבחן הגעתי כשאני מוכן לכל תרגיל ואתגר שהופיע בבחינה".
"אני מאוד מרוצה מההחלטה שלי ללמוד במכללת מעוף שהעמידה לרשותי צוות מקצועי שתמיד היה נכון לסייע ולעזור".

אם גם אתם רוצים לקבל התחייבות לציון 90 בבגרות ולהצליח, הכנסו לאתר והשאירו פרטים.

www.maof.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]