חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך כותבים מאמר לאינטרנט?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שרירים בניית שרירים ספורט בריאות וספורט

נושא המאמר: בניית שריר נכונה
מאת: דר' רונן מנדלזיס   שמור מאמר למועדפים

נושא מאוד חשוב, מכיוון שרבים היום פונים לכיוון פיתוח הכושר, כמענה לבעיות בריאות כאלו או אחרות. הבעייה, אינה אילו תרגילי כושר עושים, אלא איך עושים את תרגילי הכושר.

רבים, רוצים להיראות טוב מהר, אימונים קשים בהחלט מנפחים את מסת השריר.ניפוח מסת השריר, נוצר כתוצאה של קרעים קטנים, לאחר האימון הקשה, בריקמת השריר. הדבר מורגש בצןרת כאבים והתכווצויוצ שרירים לאחר האימון.

הגוף מתחיל מיד לרפא את עצמו, על ידי בנייה מהירה של ריקמה צלקתית לשיקום הרקמות הקרועות. הריקמה הצלקתית, היא פחות חזקה ופחות גמישה. ואז שוב מתאמנים ושוב יוצרים קרעים קטנים בריקמת השריר ובריקמה הצלקתית ? שוב כאב... והתכווצות שרירים... והגוף מתקן את עצמו, על ידי בניית ריקמה צלקתית מעל שריר וריקמה צלקתית וריקמה צלקתית וריקמה צלקתית... השריר לכאורע מתנפח, ונראה פגז, אבל הוא נעשה פחות גמיש ויותר פגיע.

הבעיה ? שמכוני הכושר ומדריכי הכושר מאמנים אוכלוסייה שבאופן יחסי רוצה להתאמן מהר ולהיראות טוב מהר. דרך האימון הנכונה, היא להבין את דרך התפקוד התקין של הגוף. הגוף נועד לתנועה ? למעשה ההגדרה של בריאות המילוני הרפואה העדכניים היא תנועה.

אימון נכון יוצר תנועה רבה של המפרקים, מול התנגדות נמוכה. הבעיה שסוג האימון הזה, הוא הרבה פחות סקסי. לוקח יותר זמן להגיע לתוצאות, אבל הגוף אז מתפקד הרבה יותר טוב והשרירים נבנים הצורה נכונה. (יש אפשרות לרדת בהסבר עד לרמת תא השריר וסיבי השריר בשריר בריא, מול שריר צלקתי).

קל להיפגע מאימון לא נכון. הרבה אנשים מתחילים להתאמן, רק עקב מחלות או כאבים...במצב כזה הגוף אינו מתפקד טוב, והשרירים והשלד אינם מאוזנים.

אימון כזה, או אימון בכלל צריכים להתחיל מהנעת המפרקים מול מינימום התנגדות. מינימום התנגדות ? משמע המשקל המינימלי שגורם לאיזשהו מאמץ (קל ביותר), ואז לחזור על התנועה מספר רב של פעמים. עד שהשריר מתעייף ? הדבר מפתח את השריר ומאמן אותו .

בסוף כל אימון, כדאי גם לאזן את עמוד השדרה, על מנת להבטיח עיצבוב נכון לעצבים שמפעילים את מערכת השרירים, ודואגים לניקוז הנכון של כלי הדם, את חומצות החלב מהשרירים, אל הדם, הכליות, השתן, העור, הזיעה ואל מחוץ לגוף.

בנייה נכונה של השריר לוקחת זמן, - חודשים ושנים.

נכון שעדיף פעילות מחוסר פעילות, אבל אחרי התחלת הפעילות, חשוב להקפיד לעשות אותה נכון.

ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט

אודות הכותב:
ד"ר מנדלזיס נבחר ככירופרקט השנה הבינלאומי 2003.
מטפל באנשים ומשפחות לשימור הבריאות והתפקוד התקין.
פיתח מכשיר טיפול ביתי - 'גיבוי יומי' (DBU) לשיחרור לחצים ועומסים מעמוד השדרה.
המכשיר פותח למען נשים בהריון, ונמצא מתאים להרבה בעיות הקשורות בעמוד השדרה - כולל בלטי דיסק למיניהן.
המכשיר מכונה "הכירופרקט האישי שלך בבית".
ד"ר מנדלזיס נשוי לרחל ואב לשתי זוגות תאומים: הילה, מתן, ארז ושחר.

ד"ר מנדלזיס נבחר ככירופרקט השנה הבינלאומי 2003.


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר' רונן מנדלזיס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]