חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בנק ישראל קונה מט"ח? זהירות אריות השוק אינו ג'ונגל פרוע!





    קישורי טקסט (לפרטים)




מה דעתכם על חתונה ב... סנטוריני!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה חתונות

נושא המאמר: בחירת עיצוב חתונה
מאת: רונלי קוברסקי   שמור מאמר למועדפים

איך מעצבים את החתונה?

בשלב הראשון הפרטים הקטנים לא נראים לכם חשובים, איך יראו הכוסות, באיזה צבע יהיו המפיות, ומה זה משנה בכל עם זה שולחן עגול ומרובע? אבל כאשר מתחילים את התהליך כל הפרטים הקטנים מעניינים אתכם, אז אל תשגעו, עשו הכול בטעם, יש פרטים קטנים שעולים כסף רב אך הם לא חשובים בכלל, מה שיותר חשוב הוא שאחרי החתונה יישאר לכם מספיק כסף להתחיל בחיים משותפים יחד.

בכל מקום שבו אתם רוצים להינשא תקבלו חבילת עיצוב בסיסית, חבילה משודרגת תעלה לכם יותר, כמעט כל מקום- אולם אירועים או גני אירועים מציעים את מעצבי הבית שלהם או רשימת מעצבים מומלצים, אם הגעתם למקום שמחייב אתכם לעבוד עם מעצב ספציפי, אל תסכימו לכך בשום פנים, זאת החתונה שלכם ואתם רשאים להביא את הספקים שאם בוחרים.

איך תבחרו את מעצבים לחתונה?
כמו תקליטנים וצלמים גם מעצבי אירועים יש לא מעט, נצלו את רשת האינטרנט לסנן לכם 3-4 מעצבים, קבעו פגישה עם שניים שלושה, אין צורך להיפגש עם יותר.

בקשו לראות דוגמאות של אירועים, לא רק חתונות בקשו לראות דוגמאות של מספר אירועים אחרים, תוכלו להתרשם מהקו המאפיין את המעצב.

בקשו המלצות, בתמונות הכול נראה טוב ויפה, גם בסרטי התדמית שמציג כל ספק, המלצה מזוגות נישאים שהתנסו בשירות היא הטובה ביותר.

לא רק העיצוב, היחס האישי לא פחות חשוב, אתם לחוצים ורוצים שהכול יהיה מושלם, אתם צריכים לקבל יחס אישי וסבלני, תשובה לכל שאלה בכל זמן ואפשרות להתייעץ על דברים קטנים וחשובים, לכן חשוב למצוא מעצב/ת מקצועיים, נחמדים ושתהיה ביניכם כימיה טובה.

את כל הפרטים הקטנים, ויש הרבה כאלה שמדובר בעיצוב, רשמו בהסכם מסודר, אל תשאירו דבר באוויר.

בדקו מתי הצוות מגיע לאירוע והכי חשוב מתי הוא עוזב! אל תסכימו שיתחילו להסיר את העיצוב כאשר האורחים עדיין חוגגים! זה קורה ברוב החתונות, הקפידו על כך. אם אתם מתחתנים בטבע דאגו שבמקום יעשו הדברה, ללא הדברת חרקים תהיה לכם חתונה לא נעימה, וגם מה אחראי לאסוף את הציוד ולדאוג לניקיון.

נסו להיות מקוריים, תגיעו לפגישה עם ראש פתוח נסו לחשוב על רעיונות טובים למשל, חופה בסגנון מיוחד שלא נראה אף פעם, כלי אוכל או סידורי שולחן בצורות מיוחדות ועוד.

סבלנות, אתם משלמים לאנשי מקצוע כדי שיעשו טוב מכם את מה שאתם לא יודעים לעשות, לכן חשוב שתהיו סבלנים, אל תנסו להתערב אחרת תגרמו למעצב לאבד את היצירתיות ורק להגיד לכם "כן אתם צודקים".

www.wllw.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונלי קוברסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]