חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השקיה נכונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זיו בריכות שחיה בריכות שחיה בריכת שחיה בטיחות בבריכות שחיה

נושא המאמר: בטיחות בקיץ בבריכות שחיה
מאת: זיו בריכות שחיה   שמור מאמר למועדפים

הקיץ בפתח ואיתו מגיעה ההנאה שבבריכה הביתית או הציבורית, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים לשמירה על כללי בטיחות אשר יבטיחו הנאה מלאה ומניעת פגיעות מיותרות. כאשר מדובר בילדים יש לנקוט צעדי בטיחות נוספים כדי למנוע חלילה טביעה או פגיעות מיותרות.

א. ילדים לא נמצאים בקירבת הבריכה או בתוכה ללא השגחת מבוגר. לעיתים גם אם הילד עבר קורס שחיה יש נטייה "לסמוך" עליו, אבל עדיין ילדים זקוקים להשגחה מיוחדת כאשר הם נמצאים בבריכה, יש לדאוג לילדים קטנים למצופים כדאי להתייעץ בעת קנייה ולרכוש מצופים וציוד המיועד לכך שכן גלגל מתנפח אינו מוגדר כציוד עזר או בטיחות. בשנים האחרונות הבריכות המתנפחות או העיליות הן פופולאריות וכללי הבטיחות שם הם זהים לחלוטין לעיתים יש נטייה לומר "יהיה בסדר" כשמדובר בבריכת ילדים מתנפחת אך גם שם תשומת לב והשגחת מבוגר הם חובה שאין להתפשר עליה.

ב. לתחום את הגישה לבריכה בעיקר כשיש ילדים קטנים בבית. גדר היקפית ושער סגור חשובים מאוד בעיקר כשיש ילדים בבית כדאי לחשוב גם על כיסוי לבריכה כשהיא לא בשימוש - מצד שני כאשר משתמשים בכיסוי חשוב מאוד לזכור כי כשהבריכה בשימוש הכיסוי הוא מגולגל ולאף אחד אין גישה או אפשרות לפתוח אותו, זאת כדי למנוע אפשרות של כיסוי הבריכה כשנמצא בה מישהו.

ג. מניעת החלקה - החלקה היא סיפגה לפגיעות מיותרות בקרב ילדים ואף מבוגרים, כבר בשלב התכנון בבריכה יש להיוועץ עם המתכנן לגבי המשטח ההיקפי של הבריכה ועזרים נוספים כגון מעקות לשמירה מפני החלקה.

ד. לשמור על שטח "נקי" סביב הבריכה - הגדירו לעצמכם מרחב סביב הבריכה שבו לא ימוקמו שולחנות או כיסאות לדוגמה, או להניח שם צעצעים. ישיבה קרובה מידי לבריכה היא פתח לבעיות בטיחות בעיקר עם ילדים, ילד יכול בקלות ליפול עם הכיסא לבריכה וכמובן כשמדובר בילדים כיסא הופך במהרה למקפצה מאולתרת ומסוכנת.

ה. תחזוקת בריכה מקצועית - יש לתחזק את הבריכה ע"י איש מקצוע או לאחר רכישת הידע המתאים, בכל קיץ אנו פוגשים מקרים בהם מוזרמים יותר מידי חומרי חיטוי במקרים הקלים מדובר בריח לא נעים ובמקרים הבעייתים עלולה להיווצר פגיעה בבריאות המשתמשים בבריכה. יש לודא כי הגישה לפילטרים של הבריכה חסומה באופן מוחלט לילדים!

ו. מים וחשמל - הרחיקו מוצרי חשמל כגון רדיו, טלויזיה וכדומה משפת הבריכה שכן מכשיר שנופל או בא במגע אם מים עלול לגרום להתחשמלות. לגבי המוצרים החשמליים השייכים לבריכה כגון תאורה - הקפידו על בדיקת תקינות ע"י איש מקצוע מפעם לפעם.

ז. כבעל בריכה אתה קובע את הכללים - כאשר מגיעים אורחים מומלץ להסביר להם את כללי הבטיחות על אחת כמה וכמה כאשר יש אורחים עם ילדים קטנים. הגדר מראש מה מותר ומה אסור, חובה להסביר להורים כי האחריות על ילדיהם היא מעל לכל ואין להשאיר ילדים ללא השגחה. חשוב לודא כי האורחים יודעים לשחות לפני הכניסה לבריכה. אין לאפשר כניסה לבריכה של אורח לאחר שתיית אלכוהול.

ח. הגדר שעות פעילות גם אם מדובר בבריכה ביתית - חשוב מאוד ליצור שגרה בה ידוע בעיקר לילדים באלו שעות הבריכה זמינה עבורם כמובן עם השגחת מבוגר צמודה לאורך כל הזמן בו הם שוהים בבריכה.

ט. סימון עומק המים - חשוב לסמן נקודות ציון של עומק המים ואף לשלט את איזור המים העמוקים

י. הגנה משמש ומחום - כיום המודעות לנזקי השמש בשיאה לכן חשוב לדאוג לאיזור מוצל וכמובן מריחת הגוף בתכשירי הגנה מתאימים, חשוב לדאוג למים לשתייה בקרבת מקום כדי למנוע התייבשות.

zive.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זיו בריכות שחיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]